APG Media

4 Google Ads patarimai, kurie padidins konversiją

Augustinas Grūpas

Skaitmeninė rinkodara yra vienas stipriausių ginklų šių dienų reklamos srityje. Skaitmeninė rinkodara pakeitė stipriausius reklamos kanalus, tokius kaip skelbimų lentos, televizija, laikraščiai. 

Šiuo metu viskas priklauso nuo interneto. Skaitmeninės rinkodaros pranašumas, tai jog internetinė reklama suteikia nuostabią galimybę tiksliai apibrėžti auditoriją bei išmatuoti rezultatus, ko negalėdavome padaryti su tradicine reklama.

Google yra viena galingiausių ir populiariausių paieškos sistemų planetoje. Įsivaizduokite, kad Jums iškilo situacija ar susidūrėte su problema, o atsakymo kaip problemą išspręsti – neturite. Ką automatiškai bei pirmiausiai norėsite atlikti, tai įsijungti naršyklę, kurioje atsidaro Google paieškos puslapis, o po kelių minučių Jus dominusio klausimo atsakymas Jūsų ekrane.

Šiuo straipsniu apžvelgsiu pagrindinius 4 patarimus, kurie garantuotai padės padidinti konversijas naudojantis Google Ads galimybėmis.

1. Google Ads – privalu rasti tinkamus raktinius žodžius

Renkant tinkamus raktažodžius būtina užtikrinti, jog raktinis žodis turėtų plačią auditoriją ir atitiktų Jūsų teikiamas paslaugas ar parduodamus produktus.

Raktinių žodžių paieška ahrefs įrankyje

Taip pat yra ne viena raktinio žodžio rūšis. Taikantis į tikslinę auditoriją galima panaudoti kelių tipų raktinius žodžius:

  • Raktinių žodžių frazė – tai kelių ar daugiau raktinų žodžių sujungimas į vieną ilgesnę frazę. Puikus pavyzdys galėtų būti „Sveikas maistas internetu“.
  • Vienas raktažodis – Tai raktažodis, kurio nepapildo, joks kitas raktinis žodis. Kaip pavyzdys puikiai tiktų „avalynė“.

Ieškant bei taikant raktažodžius vienas svarbiausių dalykų yra atskirti gerą raktinį žodį bei blogą raktinį žodį. Taip pat, labai svarbu yra atkreipti dėmesį į tai ar raktažodis nėra bendrinis. Bendrinio raktinio žodžio pavyzdys galėtų būti „šuo“, „rūbai“.

Taikant specifinio tipo raktažodžius verta pastebėti, jog būtina raktažodį padaryti tikslų, kad atitiktų ieškotojo lūkesčius. Tokio raktažodžio pavyzdys galėtų būti „Facebook reklamos paslaugos Vilniuje“. Vartotojas ieškantis Google paieškos sistemoje tokio tipo raktinę frazę potencialiai gali įsigyti Facebook rinkodaros paslaugas teikiančios įmonės pasiūlymą.

2. Rasti negatyvius raktinius žodžius

Negatyvūs raktažodžiai yra taip pat svarbūs kaip ir tinkami raktiniai žodžiai reklamoje. Negatyvūs raktiniai žodžiai taip pat padeda užtikrinti tikslesnį bei konkretesnį  kampanijos srautą. Todėl reklamos biudžetas yra panaudojamas tikslingai, siekiant gauti kuo geresnių rezultatų.

Kad nustatytumėte neigiamus raktinius žodžius savo skaitmeninėje kampanijoje, įsivaizduokite tuos neigiamus raktažodžius, kurie galėtų būti naudingi paieškos dalyviams, tačiau nenaudingi Jums. Jeigu Jūsų verslas yra pardavinėti tik medžiaginius batus, tai neigiami raktiniai žodžiai Jūsų kampanijai galėtų būti „guminiai batai“, „odiniai batai“.

3. Teisinga antraštė ir reklamos tekstas

Teisinga antraštė bei gerai sugeneruotas tekstas yra taip pat labai svarbūs veiksniai, kurie daro didelę įtaką sėkmingai skaitmeninės rinkodaros kampanijai. Dėl tos priežasties Google Ads suteikia galimybę savarankiškai parinkti ne tik raktažodžius, bet ir sugeneruoti tinkamus aprašymus bei antraštes, atsižvelgiant į Jūsų parduodamą prekę ar paslaugą.

Keli patarimai ką daryti, norint turėti gerą Google Ads „Ad Copy“?

Raktiniai žodžiai skelbime

Pridėti tinkamus raktinius žodžius į Google paieškos kampaniją nėra sudėtinga, tačiau kur kas sunkiau yra identifikuoti ar raktinis žodis yra naudingas bei naudotinas. Patarimas būtų atlikti kuo daugiau eksperimentų, įvertinant skirtingų raktinių žodžių naudą reklamoje, o tada pažiūrėti, kokie raktiniai žodžiai geriausiai veikia.

Raktiniai žodžiai nukreipiamajame puslapyje

Naudojimas tų pačių raktinių žodžių tiek reklamoje, tiek nukreipiamuosiuose puslapiuose signalizuoja lankytojui, jog jis yra tinkamoje vietoje. Tačiau šis etapas reikalauja daugiau pastangų, negu tinkamų raktiniu žodžių parinkimas reklamoje.

Mano patarimas, paimti labiausiai ieškomas Jūsų raktinių žodžių frazes ir paminėti nukreipiamojo puslapio antraštėje. Sukurkite tiek nukreipiamųjų puslapių, kiek turite populiarių raktinio žodžio frazių Google paieškos reklamoje, bei juos paminėti, kiekviename iš jų.

Google ypač atsižvelgia į tai ar reklamuojamas raktinis žodis sutampa su reklamuojamo puslapio turiniu. Tai yra, jeigu Google algoritmas neaptinka reklamuojamojo raktinio žodžio ar frazės puslapio viduje, Jums automatiškai kyla reklamos kaina. Todėl, norit sumažinti kaštus, turėtumėte atsižvelgti į tai ar reklamuojamas raktinis žodis egzistuoja Jūsų reklamuojamame puslapyje.

4. Reklamos sekimas bei peržiūra

Reklamos sekimas bei analizavimas yra vienas svarbiausių dalykų po tinkamos reklaminės kampanijos bei reklamos paleidimo. Tai yra viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų, kurią žmonės daro. Jie mano, jog sėkmė yra garantuota, nes reklamos sėkmės formulė yra tinkamai užpildyta, tačiau dauguma iš jų klysta. Reklaminių kampanijų sekimas yra neatsiejama užduotis, norint užtikrinti kampanijos sėkmę.

Todėl mano patarimas yra, jog privalote investuoti laiką į skaitmeninių kampanijų analizavimą bei teisingų įžvalgų generavimą, nes tai ne tik padės Jums optimizuoti kampanijas bei biudžetą ateityje, bet ir padidins konversijų skaičių.

Pasidalinkite įrašu
Exit mobile version