APG Media

7 patarimai kaip sustiprinti verslo rinkodaros strategiją

Karolis Kiniulis

Siekis išbandyti kažką naujo skatina kūrybiškumą, o jis dažnai padeda pritraukti esamų klientų ar naujų žmonių dėmesį. Žemiau dalinamės patarimais, kurie nereikalauja daug papildomų investicijų, tačiau gali padėti sustiprinant jūsų skaitmeninės rinkodaros strategiją.

1. Edukavimas turiniu

Turinio rinkodara pastaraisiais metais tiesiog karaliauja – vis daugiau įmonių ją įtraukia į savo strategiją. Tai sustiprina auditorijos pasitikėjimą prekės ženklu, o mokomoji medžiaga padeda pritraukti naujų klientų bei išlaikyti susidomėjimą.

„Content Marketing Institute“ ataskaitoje apie 2019 metų rinkodaros tendencijas buvo nurodoma, jog 2019 metais 77% B2B rinkodaros atstovų naudoja turinio rinkodarą.

Nesvarbu, kad ir kas tai bebūtų – naudingas straipsnis, žinutė socialiniuose tinkluose, įrašas internetiniame portale, tinklaraščio įrašas (palaukite – bet juk tai šiuo metu darome ir mes!). Tai gali būti ir tam tikros paslaugos ar reklamos gamybos užkulisių atskleidimas, produkto pagaminimo proceso (how it‘s made) parodymas vartotojui ar mokomoji medžiaga, kurią pamatęs vartotojas išmoktų kažko naujo – toks edukuojantis turinys visuomet turi išliekamąją vertę.

B2B

2. Nuolatinis turinio atnaujinimas

Toliau gvildenant temą apie turinį, naudinga yra ne tik nuolat kurti naują, tačiau lygiai taip pat ir atnaujinti seną. Vertėtų savo tinklapyje per metus bent kartą peržvelgti visus seniau publikuotus tinklaraščio įrašus bei papildyti juos naujomis citatomis, faktais, nuotraukomis, naujausiais duomenimis. Taip pat atnaujinti įrašo paskelbimo datą, arba parašyti, kada jis buvo atnaujintas.

Jeigu dirbate su klientais ir savo tinklapyje juos parodote, nepamirškite nuolat atnaujinti jų sąrašo. Tas pats galioja ir paslaugų bei produktų aprašymams. 

Tai padės ne tik išlaikyti pastovių vartotojų srautą, bet ir pritraukti naujų skaitytojų. Kadangi organinėje paieškoje pirmenybė teikiama naujausiam turiniui, seno turinio atnaujinimas interneto tinklapyje padeda paieškos sistemose ilgiau išlikti gerose pozicijose, ar net užsigarantuoti dar aukštesnes. Taip pat, verta nepamiršti peržiūrėti ir ištaisyti senų gramatikos klaidų!

3. Personalizuota žinutė

Ne, šis patarimas nebus apie vardo prirašymą automatiškai siunčiamo laiško priekyje – čia kalbame apie personalizuotą žinutę, pritaikytą vartotojui atitinkamame žingsnyje. Pasitelkiant dinamines reklamas galima rodyti skirtingą reklama žmonėms, kurie jau atliko tam tikrą veiksmą tinklapyje. Vartotojams, kurie Jūsų elektroninėje parduotuvėje turėjo įsidėję kažką į krepšelį, tačiau neužbaigė pirkimo, galima nukreipti žinutę, skatinančią užbaigti pirkimą.

Tokia žinutės taktika privers vartotoją jausti, jog yra bendraujama tiesiogiai su juo, todėl jis bus labiau suinteresuotas sugrįžti ir užbaigti pirkimą. Taip pat žinutę galima personalizuoti ir pagal kitus aspektus – lokaciją, amžių ar net paros laiką. Pavyzdžiui, jeigu norėtume pritraukti klientų į savo kepyklėlę ar kavinę, kurioje būtų galima ryte išgerti kavos, reklamą būtų galima rodyti 6-9 val. ryto visiems kelių kilometrų spinduliu nuo kavinės esantiems žmonėms, paskatinant juos užeiti atsikratyti rytinio mieguistumo ar nespėjusius ryte pavalgyti pusryčių.

4. Vietovės SEO

Jeigu pardavinėjate prekes ar teikiate paslaugas tam tikroje fizinėje vietoje ir dar jos neoptimizavote „Google“ vietovės sistemose, būtinai turite tai padaryti naudodamiesi „Google My Business“. Naudojantis šiuo įrankiu svarbiausia teisingai suvesti visus savo verslo duomenis bei tiksliai aprašyti savo parduodamus produktus ar teikiamas paslaugas. Tai padės ne tik tiems žmonėms, kurie tiesiogiai „Google Maps“ ieško Jūsų įmonės įvesdami pavadinimą, tačiau dažnu atveju ir paieškos sistemoje ieškantiems tam tikro tipo paslaugų. Pavyzdžiui, į „Google“ įvedus „vaistinės aplink mane“, sistema identifikuos mūsų buvimo vietą ir mums iš karto bus parodomas žemėlapis, su jame pažymėtomis artimiausiomis vaistinėmis.

Anot „Google“, net 46% paieškų užklausų turi tiesioginę arba numanomą vietovės paieškos intenciją. Jeigu įvedama užklausa „ką daryti sugedus automobiliui“, tokią užklausą „Google“ identifikuoja panašiai kaip „autoservisai aplink mane“ ir pateikia artimiausias vietas, kuriose būtų galima suremontuoti automobilį.

5. Daugiau video

Nors šis patarimas gali skambėti keistai, tačiau gyvename amžiuje, kai vaizdo įrašai pasidarė neatsiejama mūsų kasdienybės dalis. Tačiau realybė tokia, jog vaizdo įrašai daug labiau patraukia žmogaus dėmesį negu tekstas ar paveikslėliai. Šiandien video medžiaga sudaro didžiąją dalį reklaminių pranešimų ir tikimasi, jog ateityje vaizdo įrašams teks daugiau negu 80% viso interneto srauto. Vaizdo įrašais pasidalinama su kitais 12 kartų dažniau negu tekstais ar tam tikromis nuorodomis kartu sudėjus. Deja, kol kas niekas nežino kokia yra virusinio vaizdo įrašo sėkmės paslaptis. Video reklamos kūrimas brangiai kainuoja, todėl jeigu jau nusprendėme kurti tokio tipo reklamą, reikėtų nepagailėti biudžeto ir jos iškomunikavimui, kad ją pamatytų kuo platesnė auditorija. Galime skirti daug pinigų reklamos kūrimui ir turėti gerą produktą, tačiau visa tai nueis veltui, jeigu nebus atitinkamai investuota į reklamos rodymą.

6. Pasitikėjimas duomenimis bei jų analizė

Būkite kūrybiški, tačiau visuomet pasitikėkite duomenimis ir darykite pakeitimus atsižvelgiant į juos. Jeigu matome, jog mūsų reklama buvo parodyta daug kartų, tačiau surinko mažai paspaudimų, vadinasi, jos turinys greičiausiai yra prastas arba rodomas netinkamai auditorijai. Jeigu turime didelį bounce rate, vadinasi, greičiausiai nukreipiame vartotoją į netinkamą puslapį arba reikėtų pakoreguoti esamą puslapį, į kurį nukreipinėjame vartotoją. Duomenys puikiai parodo, kurioje vietoje kažkas daroma ne taip – kur vartotojas nebeįsitraukia į mūsų reklamą, kokie vartotojai labiausiai linkę tapti klientais, kokio tipo reklamos susilaukia daugiausiai dėmesio ir taip toliau. Taigi, procesas paprastas – periodiškai peržiūrime ir išanalizuojame surinktus duomenis, tuomet pagal netenkinančius skaičius identifikuojame trūkumus ir, pasitelkę kūrybišką mąstymą, sprendžiame problemas.

7. Smart bidding naudojimas

„Google“ ir „Facebook“ algoritmai itin sudėtingi ir pažengę, vis labiau gebantys savarankiškai nustatyti, kuri reklama tinkamesnė atitinkamai auditorijai ir kada turėtų būti pateikiama. Sistema analizuoja surinktus mūsų kampanijų duomenis – vartotojų naudojamo prietaiso ir naršyklės tipą, lokaciją, paros laiką, remarketingo duomenis, kalbą ir daugelį kitų, tuomet automatiškai optimizuojamos aktyvios kampanijos. Taip ne tik sutaupoma reklamos biudžetui skirtų lėšų, bet ir brangaus mūsų laiko. Nebūtina šį modelį pritaikyti visoms kampanijoms iš karto – iš pradžių galima ją išbandyti su viena kampanija ir patikrinti rezultatus. Smart bidding privalumas yra tas, jog net naujos kampanijos, kurios dar neturi sukaupusios savo duomenų, pasieks geresnių rezultatų remiantis senesnių kampanijų duomenimis.
Pasidalinkite įrašu
Exit mobile version