⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

GOOGLE ADS SEARCH – ką svarbiausia žinoti?

?

Kuriant kampaniją Google Ads Search, labai svarbu atsiminti, kad žmonės, kurie Google  ieško produkto ar paslaugos, JAU NUTARĖ, kad jiems reikalingas produktas / paslauga, o dabar jie aktyviai ieško, kas juos galėtų patenkinti. Jūsų skelbimas gali atsirasti Google paieškos viršuje ir būti paspaustas, o idealiu atveju lankytojas taps jūsų klientu. Tačiau, kad taip nutiktų, turite atkreipti dėmesį į keletą svarbių dalykų ir produktyviai padirbėti, kad jūsų kampanija neštų naudą. 

SUDOMINANTI SKELBIMO ANTRAŠTĖ 

Jūsų skelbimo antraštė nulemia vartotojo susidomėjimą. Jei antraštė „užkabino“, kitaip tariant patraukė dėmesį, gavote tikimybę parduoti. Antraštės tikslas turėtų būti sukurti pakankamai susidomėjimo ir smalsumo, kad potencialus klientas norėtų apie jus sužinoti daugiau ar net tapti jūsų klientu.

Tai gali atrodyti paprasta, todėl neretai antraštei ir tekstui yra skiriama per mažai dėmesio. Tačiau tai yra vienas svarbiausių įgūdžių. Jūs turite pasakyti žmonėms apie produktą/paslaugą, kodėl jie nori ar jiems reikia produktą nusipirkti ir kaip jis pakeis jų gyvenimą, kitaip tariant, kas jiems iš to, kad pasirinks jus iš krūvos kitų opcijų rinkoje. Taip pat svarbu antraštėje panaudoti aktualius paieškai raktinius žodžius bei Jūsų prekės ženklą – tai ne tik Google algoritmui pasufleruos, kad šis skelbimas atitinka paiešką, bet ir padidins paspaudimo dažnį.

INTRIGUOJANTIS SKELBIMO TEKSTAS

Jūsų skelbimo tikslas – priversti žmones jį spustelėti! Tai reiškia, kad jūsų skelbimai turi išsiskirti ir traukti dėmesį, tačiau taipogi būti aiškūs ir tikslūs. Turėtumėte gerai suprasti, ko ieško ir ko reikia jūsų lankytojams. Jūsų tekstas turi kalbėti apie problemos sprendimą, kurią vartotojas nori/jam reikia išspręsti. Jis turėtų aiškiai matyti tiesioginę arba numanomą naudą, jausti interesą ar net baimę.

 Žmonės yra vedami dviejų pagrindinių dalykų – motyvacijos (laimės ir pasitenkinimo poreikio) ir baimės, dar stipriau juos veikia baimė. Pavyzdžiui, grožio/lieknėjimo industrijoje motyvacija gali būti gražus kūnas, o baimė būtų likti stambiu (vartotojo galvoje negražiu), tačiau, pažvelgus giliau, tikroji baimė – nesusirasti antros pusės ir likti vienišam. Jei gebėsite suprasti kliento poreikius, norus ir baimes, galėsite sukurti efektyvų tekstą, apeliuojantį į jausmus. 

Taip pat puikus būdas sulaukti daugiau paspaudimų yra raginti veikti tekste (CTA- Call to Action), pvz. „pirkite dabar“, „įsigyk svajonių namus“ ir t.t., bei raginimas veikti greitai, limito sukūrimas kaip „akcija tik 48 h” ar “tik 20 vnt.už šią kainą“ ir kt.

AKTUALŪS RAKTAŽODŽIAI

Kai žinote savo auditoriją ir ką jiems norite pasakyti, galite tinkamai parinkti raktažodžius. Dažniausiai pasitaikančios klaidos yra plačios atitikties raktinių žodžių naudojimas bei neigiamų raktinių žodžių neįtraukimas. Tarkime, jūs prekiaujate automobilių dalimis tik internetu ir naudojate raktažodį „automobiliu dalys“, taigi jūsų reklamą rodys vartotojams, kurie įveda į Google „automobiliu dalys salonas vilniuje“ arba „autombiliu dalys remontas“. Tai nebus efektyvu, nes jūsų reklamą mato netinkami asmenys, kai tuo tarpu tinkamai išleisti jūsų reklamos biudžetą galima pasiekiant tikslinį klientą, kuris ieško automobilių dalių internetu. To buvo galima išvengti pasirenkant siauresnės atitikties raktažodžius ar/ir  įvedus neigiamus raktažodžius.

Itin svarbu reguliariai tikrinti paskyros raktinius žodžius, t.y. frazes, pagal kurias vartotojai buvo nukreipti į jūsų puslapį. Neretai atrasite žodžius, kurie neatitinka jūsų prekių/paslaugų, ypač jei rinkotės plačios atitikties raktažodžius kampanijai. Tokiu atveju nuolatos pildykite neigiamų raktažodžių sąrašą.

Jei raktažodžiai nukreipia srautą į jūsų svetainę, įsitikinkite, kad jie yra raktiniai žodžiai, kuriuos naudotų jūsų idealus klientas. Kuo jūsų biudžetas mažesnis, tuo labiau turėtumėte siaurinti savo raktažodžius.

RESPONSIVE SEARCH ADS

Responsive (prisitaikantys) paieškos skelbimai leidžia sukurti skelbimą, kuris pritaikomas vartotojams, kad jiems būtų rodomi tinkamiausi pranešimai ir daugiau teksto. Sukurkite kelias antraščių ir skelbimo tekstų opcijas, kad Google galėtų geriau parinkti.

Skelbimų grupės, turinčios tris ar daugiau aukštos kokybės skelbimų, gali sulaukti iki 15% daugiau paspaudimų ar konversijų, palyginti su skelbimų grupėmis, turinčiomis vieną ar du skelbimus. Taip yra todėl, kad Google kiekvienam aukcionui pasirenka geriausią skelbimą, užtikrindama, kad tinkamas pranešimas pasiektų atitinkamą vartotoją.

Tikslinga yra leisti Google vartotojams parodyti tinkamiausius derinius. Pasieksite daugiau potencialių klientų naudodami kelias antraščių ir aprašymo parinktis, kurios suteikia jūsų skelbimams galimybę konkuruoti daugiau aukcionų ir atitikti daugiau paieškos terminų. Vienam interaktyviam paieškos skelbimui galite pateikti iki 15 antraščių ir keturis aprašymus, o Google automatiškai parodys skirtingus derinius, atsižvelgiant į paieškos užklausą.

Ši praktika gali būti dar geresnė, kai ji derinama su trimis ar daugiau skelbimų plėtinių. Tinkami plėtiniai suteikia jūsų skelbimams daugiau galimybių patenkinti konkrečius vartotojų poreikius.

SKELBIMŲ PLĖTINIAI 

Skelbimų plėtiniai, trumpai ir paprastai tariant, yra papildoma aktuali informacija apie jūsų verslą, prekes/paslaugas, kuri rodoma su pagrindiniu skelbimo tekstu.

Jei vartotojai iš anksto pamato jiems aktualią informaciją, dar net nepaspaudus skelbimo, tai dar labiau tikėtina, jog jie virs jūsų klientais. Kadangi vartotojai jau žino, ko tikėtis atsidūrus jūsų svetainėje, jie labiau jumis pasitikės ir užtikrinčiau atliks veiksmus. Skelbimų plėtiniai taip pat daro teigiamą poveikį skelbimo reitingui.

Bet kuriuo metu tam tikrai užklausai ar įrenginiui gali būti parodyta iki keturių plėtinių. Google rodo vieną ar kelis plėtinius su jūsų skelbimu, kai apskaičiuoja, kad plėtinys (arba plėtinių derinys) pagerins kampanijos našumą.

  • Jei norite sulaukti skambučių iš klientų, naudokite kontaktų plėtinius. Jie praplečia skelbimus su telefono numeriu, leidžiant mobiliųjų įrenginių vartotojams tiesiogiai skambinti į jūsų įmonę.

Nors dažniausiai naudojami yra kontaktų plėtiniai, tačiau plėtinių rūšių Google siūlo nemažai.

  • Du itin aktualūs yra „Struktūriniai fragmentai“ ir „Figūrinės išnašos“. Struktūriniai fragmentai leidžia apibūdinti konkretaus produkto ar verslo siūlomų produktų ar paslaugų asortimento ypatybes prieš vartotojams spustelėjus skelbimą, o figūrinės išnašos plėtiniai yra trumpi, konkretūs (25 simbolių) teksto fragmentai, naudojami norint išryškinti informaciją apie verslo, produktų ar paslaugų pridėtinę vertę.

SKELBIMO „AD RANK“ IR „QUALITY SCORE“

Google pagrindinis uždavinys yra suteikti gerą patirtį vartotojams ir rodyti skelbimus, kurie atitinka jų paiešką. Klaidinga manyti, kad, jei jūsų maksimali paspaudimo kaina yra aukštesnė už konkurentų, jus rodys aukščiau. Google įvertins jūsų maksimalų kainos pasiūlymą (max bid), reklamos kokybės balą (Ad Rank) ir skelbimo reitingą (Quality Score) bei palygins juos su konkurentų.

Yra trys pagrindiniai veiksniai, lemiantys „Ad Rank“:

  • numatomas paspaudimų rodiklis (CTR)
  • skelbimo atitikimas paieškai
  • nukreipimo puslapio patirtis

„Quality Score“  apskaičiuojamas pagal jūsų pasiūlymo sumą, jūsų aukciono laiko skelbimo kokybę (įskaitant numatomą paspaudimų rodiklį, skelbimo tinkamumą ir nukreipimo puslapio patirtį), aukciono konkurencingumą, asmens paieškos kontekstą (pvz., jo buvimo vietą, įrenginį, paieškos laiką, paieškos terminų pobūdį, kitus skelbimus ir paieškos rezultatus, kurie rodomi puslapyje, bei kitus vartotojo signalus ir atributus) ir numatomą plėtinių bei kitų skelbimų formatų poveikį.

Verta investuoti laiko kuriant aukštesnės kokybės skelbimus, nes paprastai jie nulemia mažesnes išlaidas, turi geresnes pozicijas ir didesnę reklamos sėkmę. Taipogi vartotojai, matydami geresnius jų poreikius atitinkančius skelbimus, yra laimingesni ir labiau linkę konvertuotis.

KAINOS PASIŪLYMAS (BIDDING)

Kainos pasiūlymą galima koreguoti keliais skirtingais lygiais. Tradicinis kainos pasiūlymo koregavimas atliekamas raktinių žodžių lygiu. Yra daugybė skirtingų mokamos paieškos kampanijos aspektų, kuriuose galėtumėte ir turėtumėte pritaikyti kainos pasiūlymo koregavimus. Tai apima korekcijas pagal įrenginį, dienos valandą, vietą, auditorijas ir dar daugiau.

  • Pasiūlymų koregavimas pagal savaitės dienas ar net dienos valandas yra vienas aspektas, kurį galite optimizuoti. Našumas pagal lokaciją (vietą) yra labai svarbus. Vartotojų elgsena neretai tiesiog yra skirtinga įvairiose lokacijose. Galite apsvarstyti galimybę faktiškai neįtraukti tam tikro dienos laiko ar savaitės dienų, atsižvelgiant į našumą, kad užtikrintumėte maksimalų rezultatą. Tokiu principu galite optimizuoti ir atsižvelgiant į lokacijas.

  • Įrenginio veikimas taip pat yra svarbus aspektas, kurį reikia peržiūrėti. Kaip Jūsų kampanijos veikia mobiliesiems, palyginti su kompiuteriais ar planšetiniais kompiuteriais, o gal reikia atlikti pakeitimus tam tikram įrenginiui ar net neįtraukti į kampaniją?

  • Taip pat galite naudoti Google automatizuotą kainos pasiūlymo strategiją. Taip sutaupysite laiko ir leisite algoritmui parinkti tinkamiausią kainą, atsižvelgiant į turimus duomenis, auditorijas, jūsų reklamą, ir, svarbiausia, jūsų kampanijos tikslą.

Jei siekiate pakelti prekės ženklo žinomumą, patikimumą, ir norite, kad jus kuo daugiau pamatytų, rinkitės „Target impression share“ kainos optimizavimą, o jei norite padidinti lankytojų skaičių ir gauti kuo daugiau paspaudimų, rinkitės „Maximize clicks“.

Reklamos specialistų itin mėgstamos yra „Enhanced CPC“, „Target CPA“, „Maximize Conversions“ ir „Target ROAS“ Google Ads Smart Bidding kainos siūlymo startegijos, kurios yra pagrįstos konversijomis ir pasitelkia išskirtinį signalų rinkinį nustatant kainą aukciono metu. 

NUKREIPIMO PUSLAPIS (LANDING PAGE)

Elektroninėje rinkodaroje nukreipimo puslapiai yra bene mažiausiai aptariamas ir akcentuojamas optimizavimo aspektas, kai kalbama apie našumą, tačiau, ko gero, pats svarbiausias. Juk reklama tik atveda srautą, tačiau, ar atėjęs vartotojas konvertuosis, priklauso nuo puslapio. Raktiniai žodžiai ir skelbimai pritraukia vartotojus į jūsų svetainę. Tačiau nukreipimo puslapiai užbaigia sandorį. Ir čia net geriausia reklama, labiausiai suoptimizuotas skelbimas nepadės, jei nesusitvarkysite puslapio. Skirkite tam laiko, nes nuo to priklauso jūsų verslo produktyvumas.

Svarbiausias aspektas, ko gero, paspaudus skelbimą ir nukreipus žmogų į jūsų puslapį, yra užtikrinti, kad jis ten mato ir randa būtent tai, ko tikėjosi. Jūsų reklamos skelbimas maksimaliai turi atitikti jūsų pateikiamą turinį interneto svetainėje, nes kitu atveju vartotojai nusivylę paliks jūsų puslapį, o jūs liksite be potencialaus kliento, padidinsite savo puslapio atmetimo rodiklį ir pasekoje sumažinsite savo reklamos kokybės rodiklius, kitaip tariant Google supras, kad šis puslapis nekuria vertės vartotojams.

Neretai dar tenka pamatyti, kad reklamos skelbimas, kuris kalba apie konkrečią prekę/prekių kategoriją, nukreipia į pagrindinį puslapį. Vartotojas ilgai užtrunka ieškodamas norimos prekės ir galiausiai susierzinęs bei neradęs norimos prekės, palieka jūsų puslapį.

Pasirūpinkite, kad potencialus klientas, paspaudęs ant raudonų batų skelbimo, būtų nukreiptas konkrečiai į raudonų batų polapį. Taip pat atkreipkite dėmesį į tokius esminius faktorius kaip jūsų svetainės užsikrovimo greitis, informatyvumas (įskaitant lengvai randamus ir matomus jūsų kontaktus), navigacijos aiškumas, patogumas naršyti įvairiuose įrenginiuose.

Nepamirškite pripildyti savo svetainę raginimais veikti „call to action“, taip pat suteikite žmonėms garantijų apie produktus/paslaugas, kad jie jaustųsi ramiau priimdami sprendimą, patalpinkite kitų pirkėjų/verslo partnerių atsiliepimus apie jūsų verslą. Jei turite elektroninę parduotuvę, itin svarbu gerai apgalvoti pirkimo kelią nuo produkto įsidėjimo į krepšelį iki atsiskaitymo už prekes, t.y. užsakymo užbaigimo. Vidutiniškai tik apie 15% vartotojų apmoka už prekes, kurios yra krepšelyje. Padidinti procentą galite pirkimo kelią padarydami kuo trumpesnį, paprastesnį ir skaidresnį.

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *