Site icon APG Media

L. Binderis – Shopify ne tik smulkiam/vidutiniam verslui

Binderis

2021 m. konferencijoje E-komercija 2021 dalyvavo Laurynas Binderis – Shopify bendrovės konsultacijų atstovas Airijoje. L. Binderis padeda e-komercijos bendrovėms, naudojančioms Shopify Plus, augti vietiniu ir tarptautiniu mastu. Savo pranešime jis aptarė, kaip Shopify gali padėti augti ne tik smulkiems verslams, bet ir e-komercijos gigantams. Po pranešimo kelis papildomus klausimus uždavė „APG Media“ darbuotoja Karolina Slovcovaitė.

1. Ar tiesa, kad susikūrus Shopify parduotuvę praktiškai nebereikia programuotojo paslaugų? 

Tai nėra visai tiesa, tačiau galiu teigti, kad tikrai reikia mažiau programuotojo paslaugų. Jei norite pakeisti dizaino elementus savo parduotuvės išorėje, jums vis dar prireiks techninės pagalbos iš programuotojų.

2. Gal yra dar kažkokių sričių specialistai, kuriuos pilnai gali pakeisti Shopify funkcijos ir įskiepiai?

Mes turime turtingą ekosistemą, kuri gali pridėti daug funkcionalumo jūsų parduotuvėje. Sakykim, jei norite vykdyti prenumeratinius mokėjimus, galite naudoti mūsų partnerius ir vykdyti mokėjimus kas mėnesį. Taip pat galite instaliuoti portalizacijos bei marketingo paslaugas.

3. Gal žinote, kokie didžiausi atnaujinimai laukia Shopify ateinančiais metais?

Kaip žinia Shopify dirba apie 4000 inžinierių, tad jie visalaik didina funkcionalumą ir tobulina Shopify “features”. Dabar turime naują produktą, kurį greitai išleisime – „Shopify Markets”. Jis padeda lengviau administruoti tarptautinę prekybą, tad galima nustatyti atskirus katalogus, atskirus mokėjimo metodus tam tikrose šalyse. Tai padeda būti labiau lokalizuotu ir padidina konversijas.

4. Gal galite daugiau papasakoti apie „Shopify Shop” ir kaip jis laikosi metai nuo paskelbimo?

„Shopify Shop” įgyja vis daugiau funkcionalumo ir populiarumo tarp vartotojų, nes išsaugo kredito korteles ir leidžia lengvai atlikti „check outą” pirkėjams. Shopify parduotuvės gali susisiekti su klientais, pasidalinti naujienomis apie pardavimus. Pirkėjai gali lengvai sekti parduotuves ir tiesiog apsipirkti nepaliekant programėlės. Tai po truputį tampa nauju pardavimų kanalu Shopify klientams.

5. Kol kas jis galimas Amerikoje ar jau išsiplėtė ir į kitas rinkas?

Galimas ne tik Amerikoje, bet ir kitose rinkose. Pavyzdžiui, angliškai kalbančiose šalyse bei šalyse, kuriose yra „Shopify payment” mokėjimo variantas. Tai įvairios didesnės Eurpos šalys – Skandinavijos šalys, Vokietija, Belgija, Italija, Ispanija, Prancūzija.

6. Jei verslas nori plėstis į tas šalis, kur yra programėlė, ar būtų logiška iš pradžių mėginti būtent šią programėlę, o ne Amazon?

Manau, svarbu būti pirmam Shopify programėleje, tačiau ji tikrai dar nepakeis Amazon. Tai nėra toks subrendęs marketplace. Tai tiesiog pagerina santykį, ryšį su klientu ir padeda būti arčiau dar vienu būdu.

7. Gal galėtumėte įvardinti mitus, kurie sklando apie Shopify? Pavyzdžiui, esu girdėjusi, jog jei reikia konkrečiam atvejui pritaikytų sprendimų, žmonės nuvertina Shopify galimybes ir renkasi kitas platformas. Tai tiesa ar visgi mitas?

Kai kuriais atvejais tai yra tiesa. Tai priklauso nuo kompleksiškumo, prekiautojo nustatymų. Kai kurios funkcijos nėra galimos Shopify. Pavyzdžiui, mokėjimo kortelių išsaugojimas vartotojui. Tai viena funkcija, kurios Shopify klientai dažnai nori, tačiau mes neiname į tą pusę ir platiname „Shopify pay” programėlę, kurioje išsaugome korteles.

Pasidalinkite įrašu
Exit mobile version