APG Media

Sausio naujienlaiškis: marketingo naujienos

Karolina Slovcovaitė

Sveiki,  jūs skaitote pirmąjį mėnesinį APG Media naujienlaiškį. Kas mėnesį planuojame dalintis naujausiomis rinkodaros strategijomis, paslaptimis ir sėkmės istorijomis. Šis naujienlaiškis skirtas reklamos ir internetų entuziastams ir praktikams, kurie čia kuria verslus ir siekia augti. Taigi, atsineškite puodelį kavos (ar kito jūsų mėgstamo gėrimo) ir nerkime į mūsų sausio mėnesio rekomendacijas ir naujienas.

Sausio rinkodaros  degustacijos meniu:

  • Vartotojai labiausiai pasitiki paieškos rezultatais: ar jūsų verslas juose yra matomas?
  • Susipažinkite: Nemokamas HotJar konkurentas Clarity, padės identifikuoti jūsų svetainės Achilo kulną
  • Kaip išsiskirti iš minios konkurentų: E-parduotuvės pradeda panašėti į socialinius tinklus
  • Naujausios produkto inovacijos: kaip įpakavimo pakeitimas gali padėti jūsų produktui išsiskirti

Vartotojai labiausiai pasitiki paieškos rezultatais: ar jūsų verslas juose yra matomas?

Užsimerkite, atsipalaiduokite ir ženkite žingsnį nuo kėdės, nes pradedame nuo pasitikėjimo testo. Naujausia Edelman ataskaita rodo, kad žmonės pasitiki paieškos variklių rezultatais daugiau nei bet kokiais kitais media kanalais. Šie nauji duomenys paryškina, kaip svarbu turėti gerai suformuotą SEO strategiją. Vis daugiau vartotojų atsakymų ieško Google, patys eina tikrinti išgirstas rekomendacijas ar informaciją. Todėl itin svarbu, kad jūsų verslas būtų matomas paieškos variklių rezultatų viršuje. Ir neužmirškime apie paieškos reklamas ir  „Google My Business” platformą, kurios gali smarkiai pagerinti jūsų matomumą, jei SEO srityje dar vis turite kalnus nuversti. Įsitikinkite, kad Jūsų SEO strategija yra suoptimizuota jūsų tikslams, tam šį mėnesį siūlome nemokamą SEO auditą, kurį galite užsisakyti čia.

Susipažinkite: Nemokamas HotJar konkurentas Clarity, padės identifikuoti jūsų svetainės Achilo kulną

Dėmesio, visi internetinių svetainių savininkai, ar girdėjote apie Microsoft naujausią įrankį Clarity? Nors Clarity debiutas įvyko 2020-aisiais, garsesni kuždesiai apie šią Hotjar alternatyvą pradėjo sklisti tik dabar. Clarity ir Hotjar turi vartotojo sesijos įrašų bei naršymo žemėlapio funkcijas, kurias leidžia nebe spėlioti, bet iš tiesų pamatyti, ką vartotojai veikia Jūsų svetainėje.

Tiesa, Clarity išsiskiria gebėjimu pateikti įžvalgas, kaip gerinti Jūsų svetainės našumą ir padidinti pardavimus remiantis sukauptais duomenimis. Nebereikės svarstyti ką daryti, jei niekas nespaudžia ant jūsų mygtukų. Clarity leidžia jums optimizuoti jūsų svetainę ir pagerinti vartotojo patirtį, o kuri konvertuojasi į augančius pardavimus. APG Media komanda smarkiai rekomenduoja išmėginti šį nemokamą įrankį, o jei esate APG Media klientas, susisiekite su savo projekto vadovu dėl daugiau informacijos apie integraciją.

 

Kaip išsiskirti iš minios konkurentų: E-parduotuvės pradeda panašėti į socialinius tinklus

E-parduotuvės pradeda panašėti į socialinius tinklus. Nuo naujų svetainių dizainų, kurie atkartoja populiarių socialinių tinklų išvaizdą ir pojūtį, iki paprastų įskiepių, kurie leidžia vartotojams naršyti prekių ženklų produktus nesibaigiančiame vaizdo įrašų sraute.

Šis dizaino tendencija nėra atsitiktinė. Kai vartotojai praleidžia vis daugiau laiko socialiniuose tinkluose, e-parduotuvės ieško būdų, kaip pritaikyti tą patį susidomėjimo lygį ir padaryti pirkimo patirtį socialesnę.

Integruojant funkcijas, tokias kaip vaizdo įrašų srautas, tiesioginės transliacijos ir socialinių tinklų įskiepius, e-parduotuvės ne tik suteikia patrauklesnę pirkimo patirtį, bet taip pat naudoja šiuos socialines elementus, kad skatintų pardavimus ir didintų klientų lojalumą.

Naujausios produkto inovacijos: kaip įpakavimo pakeitimas gali padėti jūsų produktui išsiskirti

Inovacijų į priekį varomi laikai keičiasi ir kartais senovėje suformuluoti posakiai nebetenka prasmės. Egzistencinė krizė ištiko ir frazę ,,Neteisk knygos pagal jos viršelį”. Šiuo metu nauji produktai žaibo greičiu užkariaujantys vartotojų širdis iš tiesų yra seni produktai su nauju įpakavimu. Kviečiame pasidomėti tokiais prekės ženklais, kaip Liquid Death, Graza Olive Oil ir Scout Canning

Liquid Death – parduoda vandenį supakuotą skardinėse primenančiose kraftinį alų, tam kad vakarėlyje daugiau nebereikėtų atsakinėti į klausimą, kodėl šiandien nevartojate alkoholio. Graza Olive Oil – alyvuogių aliejų supakavo į plastikinius siracha padažą primenančius buteliukus ir tiesiog išsprogo socialiniuose tinkluose, o Scout Canning – startuolis konservus pavertęs virtuvės puošmena. Tai parodo, kad naujas požiūris į paprasto produkto įpakavimą gali išskirti jus iš minios konkurentų ir atnešti pardavimų augimą. Todėl nenustokite svajoti ir suteikite savo produktui naują veidą. Tai gali būti jūsų sėkmės raktas.

Nebūkite gobšūs. Jei ši reklamos pasaulio naujienų apžvalga Jums patiko, pasidalinkite su draugais ir kolegomis. Iki susitikimo kitame naujienlaiškyje!

 

Pasidalinkite įrašu
Exit mobile version