Site icon APG Media

N. Kurguz – Kaip pasaulinės elektroninės prekybos tendencijos padeda Lietuvos verslui užsidirbti

Kurguz

2021 m. konferencijoje E-komercija 2021 dalyvavo Nina Kurguz – eBay atstovė prekybininkų verslo vystimo ir reklamos srityje. Savo pranešime ji pasidalino e-prekybos tendencijomis Lietuvoje ir kaip pasaulinės elektroninės prekybos tendencijos padeda Lietuvos verslui užsidirbti. Po pranešimo kelis papildomus klausimus uždavė „APG Media“ darbuotoja Karolina Slovcovaitė.

1. Kokie yra trys pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susidūrė verslai, suaktyvėjus pirkėjų srautui būtent internete?

Niekas to tikrai nesitikėjo. Manau, kad žmonės nebuvo pasiruošę. Visų pirma, užklupo labai daug pardavimų, atsirado didžiulė paklausa, sustreikavo paštai, reikėjo ieškoti kitų būdų, kaip tvarkytis ir siųsti prekes. Tie, kas labai greitai sureagavo, predėjo prekiauti tais produktais, kuriems ir dabar yra didelė paklausa. Jie tikrai labai padidino savo pajamas. Turime būti ne tik aktyvus, bet ir proaktyviai reaguoti į besikeičiančią situaciją, ieškoti kitų būdų, kitų nišų.

2. Jūsų nuomone, kas laukia e-komercijos ateityje? Kas keisis ir į ką pagrinde atsižvelgti?

Savaime aišku – proaktyvumą. Kiek tenka susidurti, lietuviai tikrai yra šaunuoliai. Visada labai greitai ir tiksliai reaguojame į besikeičiančią situaciją. Kalbant apie e-komercijos ateitį, mano nuomone, viskas keičiasi. Prieš tai ne visi buvo pasiruošę, ne visi turėjo e-parduotuves. Dabar jų atsirado daug. Ši pandeminė situacija parodė mum, kad jei sugebame sureaguoti, esame top sąrašuose. Reikia mokytis iš to, kas buvo, tad ir ateityje e-komercija bus tokia. Tik šįkart žmonės bus labiau pasiruošę.

3. Kokie yra trys pagrindiniai e-komercijos privalumai verslui?

Manau, kad mes, žmonės, visada ieškome to, kas palengvintų, pagreitintų mums gyvenimą. Lietuviai – pripratę prie greičio. Norime greitai gauti maisto, siuntas ir panašiai. Tas įprotis vėlgi atneša vien tik pliusus e-komercijai. Dabar labai patogu užsisakyti drabužių, pasimatuoti ir grąžinti. O tokios pirkėjų tendencijos padeda e-komercijos verslams augti.

4. Pasaulyje jau kurį laiką vyrauja tvarumo tendencija. Ar ši tendencija yra suderinama su e-komercijos augimu?

Labai tikiuosi. Viskas mūsų rankose!

5. Kaip Lietuva atrodo Baltijos šalių kontekste? Kaip mums pavyko prisitaikyti?

Iš to, ką teko girdėti, tikrai labai gerai pasirodė mūsų Lietuvos paštas – nebuvo sutojęs. Lyginant su estais ir latviais, jie kartu sumoje parduoda šiek tiek mažiau nei vien tik mes, lietuviai. Jie šaunuoliai, bet mums sekasi geriau.

Pasidalinkite įrašu
Exit mobile version