Konversijų optimizavimas

Sužinokite apie konversijų
optimizavimą

Konversijomis laikomas bet koks Jūsų verslui naudingas vartotojo atliktas veiksmas. Konversijos vykstančios prieš pardavimą yra indikatorius, kad kažkas artėja prie pirkimo kelio užbaigimo. Skirtingos konversijos rinkodaros specialistams padeda optimizuoti reklamas ir įvertinti skirtingų pirkimo kelio etapų efektyvumą.

Susisiekite su mumis

Susisiekite dabar!

Jūsų verslas mums svarbus. Norite didinti pardavimus arba suvokti konkurencinę aplinką? Kreipkitės ir mūsų profesionalai Jums padės.

  • Aurimas Paulius Girčys​
  • Antakalnio g. 17,
    Vilnius Techpark
    Vilnius, Lietuva




Konversijų optimizavimas – tai konversijų kainos mažinimas ir konversijų kiekio didinimas. Konversijos dažniausiai skirstomos į Makro ir Mikro konversijas. Makro-konversija yra pardavimas, o Mikro-konversija padeda priartėti prie pardavimo. Būtina patikrinti ir nustatyti reikalingus vartotojo sąlyčio taškus su puslapiu ir priskirti finansinę vertę kiekvienam aktualiam žingsniui.

Kaip pradėti registruoti konversijas?

Dažniausiai aktualios konversijos sužymimos naudojantis Google Tag Manager. Šio įrankio pagalba įmanoma nustatyti įvairiausias vartotojų interakcijas su Jūsų puslapiu nuo mygtuko paspaudimo iki puslapyje praleisto laiko ar polapio naršymo gylio (angl. page scroll depth). Google Tag Manager pagalba galima ne tik identifikuoti konversijas, bet ir integruoti skirtingas analitikos platformas kaip Google Analytics ir Facebook Analytics, kurios vėliau leidžia įvertinti skirtingų svetainės srauto šaltinių įtaką konversijoms, kokie žmonės yra labiausiai linkę konvertuotis ir kita.

Konversijų optimizavimo rekomendacijos

Dažniausiai konversijos apibrėžiamos atskirų reklamos kampanijų rėmuose. Parinkus tinkamas konversijas kampanijoms pagal siekiamus tikslus reklamos platformų algoritmai geba pagerinti reklamų rezultatus, o konversijos kaina pastebimai mažėja. Įvaizdinėms kampanijoms svarbu parinkti mažo įsitraukimo reikalaujančias konversijas, nes reklama bus rodoma su Jūsų prekės ženklu nepažįstamiems vartotojams, todėl tikimybė, kad jie atliks užsakymus pirmą kartą apsilankę Jūsų puslapyje, yra labai nedidelė, o klausimas, ar pasiektas tikslas padidinti prekės ženklo žinomumą, taip ir liks neatsakytas. Įvaizdinei kampanijai tinkanti konversija gali būti lankytojo įsitraukimas į Jūsų prekių katalogas, o pakartotinės reklamos kampanijoms galima rinktis prekės įsidėjimą į krepšelį ar pardavimą.

 

Norite sužinoti daugiau apie tai, kaip galite optimizuoti konversijas? Susisiekite ir mes Jums padėsime pasiekti Jūsų norimus pardavimų rezultatus.