reklama facebook

Sužinokite apie Reklamą
Facebook

Reklama Facebook yra itin efektyvi didinant prekės ženklo žinomumą, renkant kontaktus ir didinant pardavimus. Optimizuojame reklamas pagal jūsų verslo tikslus ir stebime Jūsų konkurentų veiksmus.

Susisiekite su mumis

Susisiekite dabar!

Jūsų verslas mums svarbus. Norite didinti pardavimus arba suvokti konkurencinę aplinką? Kreipkitės ir mūsų profesionalai Jums padės.

  • Aurimas Paulius Girčys​
  • Antakalnio g. 17,
    Vilnius Techpark
    Vilnius, Lietuva




Reklama Facebook – tai įvairaus formato skelbimai, kuriuos galite matyti Facebook platformos naujienų sraute, šoninėje kolonoje, prieš ir per jūsų grojamus Facebook vaizdo įrašus, Messenger programėlėje, stories įrašuose ir Facebook turgelyje. Ši reklamos forma yra aktuali, nes gali pasiekti vartotoją kiekviename jo kelionės iki Jūsų kliento etape su jam skirta reklamine žinute pristatyta tinkamiausios reklamos forms pagalba.

Kaip pradėti reklamuotis Facebook?

Įmonė, norinti reklamuoti savo paslaugas ar produktus Facebook, visų pirma turi susikurti ir tinkamai užpildyti Facebook puslapį. Facebook puslapis yra ne tik būtinas kurti Facebook reklamai, bet ir būdas pasiekti naujus vartotojus organiškai, jei puslapis yra sutvarkytas ir tinkamai struktūruotas. Tai taip pat tai yra ir vienas greičiausių ir patogiausių būdų Jūsų klientams su Jumis susisiekti ir komunikuoti. Daugelyje įmonių Facebook puslapis tapo nepakeičiama klientų aptarnavimo platforma. Kitas svarbus žingsnis pageidaujant, kad Facebook reklama būtų efektyvi ir padėtų pasiekti norimus rezultatus, būtina atlikti Jūsų idealaus kliento analizę ir nustatyti, kokie Facebook siūlomi auditorijos tikslinimo parametrai gali Jums padėti. Taip pat į jūsų įmonės svetainę būtina įdiegti Facebook Pixel kodą, kuris rinks informaciją apie apsilankančius klientus ir jų atliekamus veiksmus, o vėliau šiuos duomenis susistemins su Facebook turimais duomenimis apie platformos vartotojus. Facebook Pixelis suteikia galimybę rodyti pakartotinę reklamą, rasti panašius vartotojus Facebook platformoje į žmones, kurie perka jūsų svetainėje bei rodyti reklamas tiems žmonėms, kurie bus labiau linkę atlikti Jūsų pageidaujamą veiksmą kaip registraciją ar apsipirkimą.

Reklamos Facebook rekomendacijos

Į Jūsų svetainę įdiegus Facebook pixel kodą ir šiam pradėjus rinkti informaciją būtina sukurti skirtingas auditorijas kiekvienam vartotojo kelio etapui iki Jūsų kliento. Taip pat svarbu sukurti ir šių pakartotinei reklamai skirtų auditorijų panašias (lookalike) auditorijas. Visos šios auditorijos reikalingos tam, kad pasiektumėte tiek naujus vartotojus, tiek tuos, kurie jau yra pažįstami su jūsų prekės ženklu, tačiau dar neatliko pirkimo. Lygiai taip pat svarbu kiekvienam vartotojų segmentui rodyti jam aktualią žinutę tinkamiausiu formatu. Žmonėms dar nežinantiems jūsų prekės ženklo rekomenduojame informatyvų turinį pristaytą daug infomacijos talpinančiose reklamos formatuose kaip karuselė ar vaizdo įrašas, o jau įsitraukusiems vartotojams siūlome dinaminę reklamą, kuri jiems rodys būtent tas prekes ar paslaugas, kuriomis klientas buvo susidomėjęs.

Reklamos Facebook optimizavimas

Optimizuojant reklamą itin svarbus vaidmuo tenka specialiai Jūsų verslui pritaikytoms konversijoms. Svarbu tinkamai identifikuoti veiksmą, kurį vartotojai turėtų atlikti kiekviename tapimo Jūsų klientu etape. Taip pat reikalingas nuolatinis reklamos rodiklių stebėjimas ir reklamos formų vertinimas ar pasirinktas formatas ir jo turinys veikia ir ar tikslinė auditorija dar nėra pavargusi nuo jai transliuojamos žinutės.

Norite sužinoti daugiau apie tai, kaip galite reklamuoti savo prekes arba paslaugas Facebook? Susisiekite ir mes Jums padėsime pasiekti Jūsų norimus pardavimų rezultatus.