reklama google paieškoje

Sužinokite apie Reklamą
Google paieškoje

Reklama paieškoje itin svarbi didinant pardavimus, todėl mes nuolat optimizuojame Jūsų paieškos kampanijas ir stebime Jūsų konkurentų veiksmus.​

Reklama Google paieškoje – tai reklaminiai skelbimai, kurie rodomi Google paieškos rezultatuose. Ši reklamos forma yra aktuali, nes padeda pasiekti vartotojus, kurie aktyviai ieško prekės ar paslaugos. Pavyzdžiui, jei turite odontologijos kabinetą ir norite pasiekti vartotojus, kurie aktyviai domisi protezavimu, reklama Google paieškoje – puikus būdas tą atlikti. Įmonės arba fiziniai asmenys, kurie nusprendžia reklamuotis Google paieškoje, nemoka už reklamos parodymus. Perkant reklamą Google paieškoje mokate tik tada kai vartotojai paspaudžia Jūsų skelbimą.

Kaip pradėti reklamuotis Google paieškoje?

Įmonė, norinti reklamuoti savo paslaugas Google paieškoje, visų pirma turi atlikti analizę, kokias raktines frazes dažniausiai suvedinėja asmenys, kuriems yra aktualios šios įmonės teikiamos paslaugos arba parduodamos prekės. Atlikus analizę bus nustatyta visa eilė raktinių žodžių, kurių vartotojas ieško skirtingo pirkimo kelio fazėse. Pavyzdžiui, svarstydamas apie naują televizorių vartotojas gali ieškoti frazės „geriausi 2019 televizoriai” arba „geriausi išmanieji televizoriai“. Tokio tipo frazė įvesta į Google paiešką signalizuoja, kad vartotojas domisi arba nagrinėja, ką galėtų įsigyti, tačiau galimai dar nėra apsisprendęs dėl prekės ženklo. Jei Jūsų tikslas yra tiesiog parduoti konkretaus prekės ženklo (pvz. Sony) televizorių ir Jūs tik pradedate reklamuotis Google paieškoje, ši frazė Jums gali būti netikslinga, mat ji yra gan plati. Šiuo atveju tikslingiau būtų tikslinti perkamą užklausą iki „geriausi Sony televizoriai“ arba „Sony KD55EX televizorius”, jei būtent šį modelį turite savo sandėlyje. Žinoma, tokių tikslesnių užklausų kasdien bus žymiai mažiau negu bendrinių užklausų apie televizorius bendrai, tačiau Jūs reklamuosite savo prekes būtent tam asmeniui, kuris jau atliko visą palyginamąją analizę ir nusprendė pirkti būtent jūsų parduodamą modelį.

Jusu reklama paieskoje

Reklamos paieškoje rekomendacijos

Nustačius raktines frazes, kurias Jūsų tikslinė auditorija bus linkusi suvedinėti į Google paiešką, šias galima grupuoti į skelbimų grupes. Kiekvienoje skelbimų grupėje rekomenduojama, kad būtų panašūs raktiniai žodžiai ir po bent tris skelbimus, kurie tarpusavyje rotuotųsi. Google vartotojui rodytų tą skelbimą, kuris šiam bus aktualiausias. Dažna pirmos reklaminės kampanijos klaida būna ta, kad reklamuotis pradėjusios įmonės į vieną kampaniją ir vieną skelbimų grupę sudeda visus raktinius žodžius, apie kuriuos pagalvoja, net jei šie raktiniai žodžiai padeda rasti visiškai nesusijusias prekes, pvz. stogo čerpes ir laminatą. Tokia praktika yra ydinga, mat Jūs Google paieškai siunčiate signalą, kad šios skirtingos frazės galimai yra ta pati prekė ar prekių kategorija. O dar blogiau yra tai, kad asmeniui, kuris ieškos stogo čerpių bus rodoma laminato ar šiaip bendrai Jūsų el. parduotuvės reklama. Toks reklamos pirkimas atves Jums srautą į svetainę, tačiau Jūsų rodoma reklama galutiniam vartotojui bus ne visiškai tikslinė, tad ji bus spaudžiama rečiau nei konkurentų ir Jūsų raktinių žodžių kokybės balas bus žemesnis, o paspaudimas kainuos brangiau negu tinkamai optimizavus kampaniją.

Reklamos Google paieškoje optimizavimas

Optimizuojant reklamą itin svarbus vaidmuo tenka neigiamiems raktiniams žodžiams. Neigiami raktiniai žodžiai padeda išskirti frazes, kurias vartotojui suvedus Jūsų reklama bus tikrai nerodoma. Pavyzdžiui, jei Jūs teikiate nakvynės paslaugas ir žinote, kad tikrai nesate vieni iš pigiausių viešbučių, tuomet „pigus viešbutis Vilniuje“ arba viskas, kas susiję su žodžiu Pigu gali būti Jums visiškai neaktualu. Neigiamų raktinių žodžių sąrašų sudarymas yra vienas iš pagrindinių paieškos reklaminių kampanijų optimizavimo būdų. Svarbu yra žinoti, kad beveik 25% proc. užklausų kasdien yra visiškai naujos, iki šiol Google paieškoje niekada nematytos frazės, todėl reklamos optimizavimą ir neigiamų raktinių žodžių plėtros darbus reikia daryti nuolat, o ne vieną kartą (sukūrus kampaniją).

Norite sužinoti daugiau apie tai, kaip galite reklamuoti savo prekes arba paslaugas Google paieškoje? Susisiekite ir mes Jums padėsime pasiekti Jūsų norimus pardavimų rezultatus.


Norite sužinoti daugiau apie kitas reklamos formas, tokias kaip reklama Facebook? Apsilankykite mūsų nuolat atnaujinamame tinklaraštyje, o tuomet papasakokite mums, kurie mūsų patarimai Jums pasirodė aktualiausi.

Susisiekite su mumis

Susisiekite dabar!

Jūsų verslas mums svarbus. Norite didinti pardavimus arba suvokti konkurencinę aplinką? Kreipkitės ir mūsų profesionalai Jums padės.

  • Aurimas Paulius Girčys​
  • Antakalnio g. 17,
    Vilnius Techpark
    Vilnius, Lietuva