Kiekvienas esame ne kartą girdėję, jog vaizdinė medžiaga kiekvienais metais užima vis didesnę vietą žmogaus kasdienybėje. Tikriausiai ir patys galime pastebėti, jog ieškodami informacijos internete vis dažniau ieškome vizualinio informacijos pateikimo ar vaizdo įrašo. Ne išimtis ir Youtube platforma: nuo patarimų iki sprendimų, apžvalgų, rekomendacijų – šioje platformoje galime rasti itin platų informacijos pasirinkimą bei atsakymus į sudėtingiausius klausimus. Youtube – antroji vieta išskiriama pagal tai, kur žmonės ieško dažniausiai informacijos po Google. Tad, kodėl gi neišnaudojus šios platformos jūsų verslo augimui, SEO rezultatų ir pardavimų didinimui bei bendram matomumui?
Apžvelkime 4 pagrindinius ir itin paprastus veiksmus Youtube platformoje, kurie gali padėti jūsų verslui tapti labiau matomu, pasitelkus populiariausią informacijos pateikimo būdą – vaizdo įrašą.
1. Vaizdo įrašo pavadinimas
Youtube vaizdo įrašo pavadinimas gali būti iki 100 simbolių, tačiau turėkite omenyje, kad Google paieškoje vaizdo įrašo pavadinimas rodomas tik iki 70 simbolių, todėl stenkitės, jog pavadinimas būtų aiškus, trumpas ir neviršytų nurodyto skaičiaus. Taip matysite visą pavadinimą Google paieškoje.
Pavadinimo pradžioje pateikite svarbiausią informaciją, įskaitant pagrindinį, jums aktualų raktinį žodį. Raktiniai žodžiai – svarbiausias aspektas, reitinguojantis Youtube vaizdo įrašais. Norėdami pasirinkti tinkamus raktinius žodžius ir pavadinimą, pagalvokite, į kokį klausimą atsakote savo vaizdo įrašu?
2. Vaizdo įrašo aprašymas
Jei norite pasiekti greitus rezultatus reitinguojantis Youtube vaizdo įrašais, būtina vadovautis šiomis vaizdo įrašo aprašymo gairėmis:
- Vaizdo įrašo aprašymas turi būti bent 250 žodžių ilgio;
- Aprašyme įtraukite pagrindinius raktinius žodžius tarp pirmųjų 25 žodžių (pvz., pirmame sakinyje);
- Pakartokite raktinį žodį („natūraliai“) maždaug 3–4 kartus visame aprašymo tekste.
Papildoma informacija, kuri padės jūsų vaizdo įrašo reitingavimuisi:
- Raginkite žiūrovus veikti. Koks jūsų vaizdo įrašo tikslas? Ar norite, kad jie pirktų prekę, užsisakytų paslaugą, užsiprenumeruotų jūsų kanalą, peržiūrėtų jūsų svetainę? Pasakykite žiūrovams, ką daryti, jau pačiame vaizdo įraše.
- Nuorodos – žiūrovams patiko jūsų vaizdo įrašas ir jie nori daugiau informacijos, tad neverskite jų grįžti į Google. Suteikite jiems naudingų nuorodų, kuriose jie ras visus atsakymus į tolesnius klausimus. Idealiu atveju pateikite kitą vaizdo įrašą ir būtinai nurodykite savo svetainės nuorodą. Taip sulauksite daugiau srauto į savo svetainę, o tai reiškia, jog padidės tikimybė sulaukti ir potencialių klientų.
- Socialinių profilių nuorodos – nurodykite žiūrovams, kur dar jie gali gauti informacijos apie jus (Facebook, Instagram ir kt.).
- Žymos su grotelėmis – tokios žymos dabar yra populiarios ir Youtube platformoje. Jei aprašyme pridėsite žymą su grotelėmis, ji bus rodoma kaip mėlyna spustelėjama nuoroda virš pavadinimo, kurią galite išnaudoti žiūrovo nuvedimui į detalesnę informaciją arba savo svetainę.
3. Youtube miniatiūros (angl. „Youtube thumbnail“)
Youtube, kaip įprastai, automatiškai priskirs jūsų vaizdo įrašui miniatiūrą. Prisiminkite, jog tai gali būti puikus jūsų prekės ženklo populiarinimas. Sukurkite originalią vaizdo įrašo miniatiūrą, kuri pritrauktų žiūrovus. Populiariausiai naudojamos, vartotojus pritraukiančios miniatiūros – išryškintas stambus tekstas, kuris nurodo aiškią vaizdo įrašo temą.
Žinoma, miniatiūros tiesiogiai gali nepadėti greitai reitinguotis Youtube vaizdo įrašui, tačiau tai gali padidinti tikimybę, kad žmonės spustelės jūsų vaizdo įrašą tarp bendrų paieškos rezultatų. Svarbu žinoti, jog jei jūsų vaizdo įrašas reitinguojasi Google paieškoje, bet niekas jo nespustelėja, reitingo pozicijos ilgai neišlaikysite.
4. Youtube atgalinės nuorodos (angl. „Youtube backlinks“)
Kai kitos svetainės ar socialiniai profiliai pateikia nuorodas į jūsų vaizdo įrašą (atgalinės nuorodos), Google parodo, kad jūsų vaizdo įrašas yra aktualus ir vertingas. Vadinasi, Google jį priskirs aukštesnei vietai organinėje paieškoje, o tai reiškia, kad žmonės jį ras dažniau ir greičiau.
Tačiau, svarbu paminėti, jog ne visos nuorodos yra geros. Jei eskizinė bulvarinė svetainė vartotojus nukreipia į jus, vadinasi, esate susijęs su nepatikimu šaltiniu, o tai Google vertina kaip neigiamą aspektą, dėl kurio jūsų pozicija reitinguojantis vaizdo įrašu gali būti žema.
Papildomas patarimas: norite, kad vaizdo įrašai sulauktų kuo daugiau srauto, kai tik jie bus paskelbti? Jei turite klientų el. pašto adresų sąrašą – pasinaudokite juo, tai – puiki galimybė reklamuoti vaizdo įrašą, kai tik jį paskelbiate.
Pasinaudoję šiais 4 patarimais sukursite konkurencingus vaizdo įrašus, kurie sukurs pridėtinę vertę jūsų bendram verslo augimui, klientų pritraukimui, žinomumui bei SEO rezultatų gerinimui. Kuriant vaizdinę medžiagą būtina prisiminti, jog labai svarbus ne tik jos turinys, tačiau ir apipavidalinimas: įrašo pavadinimas, aprašymas, atgalinės nuorodos, miniatiūros ir kt. Turint visapusiškai tvarkingus vaizdo įrašus tapsite labiau matomi Google paieškoje ir pelnysite aukštesnes pozicijas reitinguojantis Youtube vaizdo įrašais!
Turite vaizdo įrašų, tačiau reikia pagalbos juos optimizuojant? Svarstote, kokius raktinius žodžius pasirinkti įrašo aprašymui, kad jis puikiai tarnautų iš SEO pusės? APG media specialistai Jums gali padėti! Susisiekime ir auginkime Jūsų verslą kartu!