Facebook reklamos platforma per daugelį metų stipriai patobulėjo ir yra bene daugiausiai naujų funkcionalumų ir skirtingų reklamos galimybių „advertiseriams“ kurianti platforma. Tačiau tikrai ne dėl mūsų, reklamos specialistų, o dėl vartotojų. Būtent vartotojų patirtis ir matoma facebook reklama yra svarbiausia, todėl daug naujų funkcionalumų yra skirti vartotojų įsitraukimo rodikliui efektyvinti. O tai, be abejonės, taip pat sukuria galimybę verslams kurti dar geresnį įvaizdį klientų akyse bei generuoti papildomus pardavimus.
„Poll“ formatas Facebook reklamoje
Instagrame patikrintas ir pasiteisinęs „Poll“ formatas atkeliavo ir į Facebook reklamą. Tai interaktyvus skelbimas, leidžiantis vartotojui rinktis vieną iš dviejų pateiktų variantų ar pasiūlymų, kuris geriausiai atliepia pastarojo nuomonę.
Šis metodas skatina įsitraukimą į reklamą bei leidžia reklamos užsakovui geriau pažinti savo klientus. Taip pat tai naudingas būdas nukreipti vartotoją į tinkamą puslapį pagal jo pačio pasirinkimą.
Kaip tai atrodo? Tarkime jūs parduodate vaikiškus žaislus ir paleidžiate reklamą su žaidžiančiu vaikučiu „targetindami“ mamytes. Jūs galite įdėti klausimą „Kokio amžiaus jūsų vaikutis?“ ir duoti kelis pasirinkimo variantus. O paspaudus atitinkamą pasirinkimo variantą, nukreipti būtent į 2-5 metukų žaisliukų vaikams polapį. Argi tai ne nuostabus būdas suteikti labiau personalizuotą ir įtraukiančią patirtį?
Keletą kitų facebook pateikiamų pavyzdžių galite pamatyti žemiau pateiktame pav.
„Poll“ formatas yra leidžiamas tik video reklamoje bei rodomas tik mobiliuosiuose įrenginiuose. T.y. jei žmogus pamato reklamą savo kompiuteryje, jis matys video reklamą be apklausos, o telefone – video reklamą su apklausa.
Vaizdo apklausų nauda
Vaizdo apklausos „Facebook“ platformoje yra įdomus ir lengvas būdas bendrauti su savo vartotojais. Nauda dviguba – skatinamas didesnis įsitraukimas į reklamą, taip pat galite gauti itin vertingos informacijos apie savo auditoriją, kai jie atsako į pateiktą klausimą.
Norint geriau paruošti turinio strategiją ir efektyvinti reklamos rezultatus, tikslinga reguliariai tirti savo auditoriją ir žinoti, koks yra jūsų pirkėjo paveikslas. „Facebook“ Analytics gali apie juos pasakyti nemažai. Tačiau nepasakys, kokią kavą jie mėgsta, ar, kokias spalvas jie mieliau renkasi? Kokius leidinius jie skaito ir pan.?
Verslo įmonės investuoja nemažas sumas pinigų į rinkos tyrimus tam, kad pažinti vartotojus. O FB Poll reklama per trumpą laiką gali jums padėti atsakyti į klausimus apie savo auditoriją be didelių pastangų ar pasiruošimų, Ir, svarbaiusia, vartotojui priimtinu ir patraukliu format!
Kam dar gali būti aktuali apklausos reklama? Didinant prekės žinomumą. O taipogi pranešant rinkai apie naujus produktus, jų variacijas. Pakvieskite auditoriją pasakyti savo nuomonę apie naujus skonius, spalvas ar produkto rūšis.
Itin svarbus aspektas, kurį reiktų paminėti, „Facebook Poll” metodas taip pat yra puikus būdas sužinoti daugiau apie savo klientų skausmo taškus (en.”pain points”). Galite užduoti tokį klausimą: „Kas jus neramina?“; “Kodėl nepatinka?” ir pateikite kelis atsakymus, kad jie galėtų pasirinkti.
Tada galite perduoti šią informaciją savo klientų palaikymo, turinio ir(ar) reklamos komandai bei pateikti tikrai naudingą turinį ir sprendimus, už kuriuos jūsų auditorija bus dėkinga. Juk kiekvieno verslo paskirtis yra būti pelningiems ir rezultatyviems, o tai įmanoma tik sprendžiant vartotojų problemas.
Kalbant apie šį reklamos būdą, reiktų įsitikinti, kad jūsų klausimai atitinka jūsų prekės ženklą ir bendrus verslo tikslus. Skirkite laiko pagalvoti apie atsakymus, kuriuos norite pateikti auditorijai, kas jiems svarbu ir įdomu. Vartotojų patirtis yra be galo svarbi. Ir, žinoma, išnaudokite ir išbandykite šį nuostabų reklamos būdą. Mes jau išbandėme kurdami reklamą ne vienai organizacijai, vartotojams labai patinka!
Siekdami teikti geriausią patirtį, įrenginio informacijai saugoti ir (arba) pasiekti naudojame tokias technologijas kaip slapukus. Jei sutiksime su šiomis technologijomis, galėsime apdoroti duomenis, tokius kaip naršymo elgsena arba unikalūs ID šioje svetainėje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikras funkcijas ir funkcijas.