Facebook reklama

Facebook reklama

Karolina Slovcovaitė

Jei egzistuoja reklamos kūrėjų rojus, jis turbūt kažkuo primena Facebook. Facebook vienija daugiau negu milijardą vartotojų, o vidutinis Facebook vartotojas per vieną mėnesį paspaudžia ant 8 reklaminių skelbimų. Facebook reklama Lietuvoje dar tik pradeda sulaukti pelnyto dėmesio, tačiau didžioji dalis verslo puslapių administratorių dar vis yra užstrigę gūdžiuose boost mygtuko viduramžiuose. Tad kaip atrodo Facebook reklamos renesansas?

Facebook reklamos kampanijos tikslo pasirinkimas

Pastarieji metai buvo kupini su Facebook duomenų rinkimu susijusių skandalų ir nors tema kontraversiška, norintiems pasireklamuoti šiame didžiausiame socialiniame tinkle tenka pripažinti, kad Facebook didelis apetitas asmens duomenims neša ir didelę naudą. Milžiniškas šių duomenų kiekis ir machine learning technologija leidžia Facebook rodyti reklamą tiems žmonėms, kurie bus labiausiai linkę pasižiūrėti jūsų video įrašą, pasidalinti juo ar atlikti pirkimą. Tačiau jūs turite įvardinti, kokių tikslų siekiate, nes Facebook yra dosnus džinas ir tai ko paprašysite, tą ir gausite. Tiesa nerekomenduojame kaip kampanijos tikslą rinktis įsitraukimą (like, share ir comment), nes būtent tai ir gausite, tik bereikšmius paspaudimus, kurie visiškai neveda į pardavimo kelią, o tik padeda šiek tiek geriau jaustis. Jei jūsų produktas yra iš tiesų vertas dėmesio, jūsų reklama ir taip sulauks gerų atsiliepimų. Taip pat, jei renkatės lankytojų srauto tikslą, galite pastebėti gana aukštą paspaudimo kainą, todėl siūlome vietoj automatiškai sugeneruoto srauto tikslo rinktis konversiją ir nustatyti lankytojo kelio pradžioje esantį veiksmą, kaip kelių puslapių peržiūrą ar tam tikrą laiką praleistą svetainėje. Taip nekonkuruosite su visais kitais verslais, kurie trokšta lankytojų srauto, tačiau pasieksite panašius rezultatus.

Facebook reklamos kampanijos tikslas

Facebook auditorijos pasirinkimas

Facebook savo laiką leidžia daugybė žmonių, tačiau nesvarbu, kokia gera jūsų prekė, jūs tikrai nesate aktualus kiekvienam iš jų. Jei esate visiškai nežinomi ir lankytojų srautu pasigirti kol kas negalite, pasinaudokite Facebook Audiance Insights įrankiu ir išsiaiškinkite, kas yra jūsų fanai, arba turėdami aiškų kliento portretą galvoje apibrėžkite jį naudodamiesi įvairiomis Facebook siūlomomis kombinacijomis kaip demografiniai rodikliai, pomėgiai, išsilavinimas, veikla internete ir taip toliau. Bet jei turite šiokį tokį lankytojų srautą arba dar geriau, užfiksuotų konversijų, privalote naudotis panašiomis auditorijomis (lookalike audiences). Tai ne šiaip jūsų numanoma grupė žmonių, o gausybe Facebook duomenų paremtas vartotojų derinys, kurie yra panašūs į žmones apsilankiusius jūsų puslapyje arba atlikusius pirkimą. Šias auditorijas vertėtų rinktis, jei norite savo prekės ženklą pristatyti naujiems klientams, tačiau jei kampanijos tikslas yra prekės įsidėjimas į krepšelį ar kitas labiau įtraukiantis veiksmas, jūsų pelės kursorius turi judėti link custom audiences. Tai konkretūs jūsų puslapyje apsilankę, kažkaip į reklamą įsitraukę ar konveratvęsi žmonės. Įvairių tyrimų duomenimis pirkėjui reikia 3-5 kontaktų su prekės ženklu, kol jis priima sprendimą pirkti ar ne. Todėl svarbu rodyti reklamą ne tik naujiems klientams, bet ir žmonėms, kurie yra susipažinę su jumis ir jau atliko pirmuosius žingsnius vedančius link pardavimo.

Facebook targeting options

Facebook reklamos skelbimo pasirinkimas

Kokį skelbimą pasirinkti ir apie ką jame kalbėti, vėl turėtų padiktuoti kampanijos tikslas. Panašiai kaip ir renkantis Google reklamos formatus, jei norite didinti prekinio ženklo žinomumą, vertėtų rinktis formas, kuriose galima sutalpinti daugiausiai informacijos ir kurios labiausiai įtraukia vartotojus. Tai galėtų būti video, skaidrių, karuselės ar kolekcijos reklamos. Jei nerimaujate, kad šiuo metu negalite sau leisti video kūrėjų paslaugų, Facebook siūlo puikų Video Creation Kit, kuriuo savo vaizdo įrašą pasigaminsite per keletą minučių. Jei norite šiltus klientus priversti imtis dar labiau įtraukiančių veiksmų, galbūt jums užteks paprasto vieno paveikslėlio skelbimo su konkrečia žinute ar karuselės su pačiais geriausiais pasiūlymais. Pardavimams paskatinti jūsų taikliausias ginklas bus dinaminiai pakartotinės reklamos skelbimai, kurie persekios susidomėjusius klientus su jiems patikusių prekių vaizdais. Nepamirškite savo reklamos formato pritaikyti ir prie prietaiso, kur ta reklama bus vartojama. Dažniausiai pasitaikanti klaida horizontalus kompiuteriui skirtas vizualas stories sraute.

Su viena kampanija nenušausite dviejų zuikių iš karto ir skelbimai, kurie didins prekinio ženklo žinomumą, tikrai neveiks taip gerai norint priversti susidomėjusį pirkėją įsigyti jūsų produktą. Tad, jei turite keletą tikslų, jiems kurkite atskiras kampanijas ir atitinkamai nurodykite Facebook savo norus. Geriausią kokybės įvertinimą gauna įtraukiantys skelbimo formatai rodomi lookalike auditorijoms su tikslu įgyvendinti mažesnio įsitraukimo reikalaujančias konversijas ir pakartotinė reklama su konkrečiais klientui pritaikytais pasiūlymais. Perpratus šias sistemas lieka tik stebėtis, kokius rezultatus gali pasiūlyti ši reklamos platforma.

RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter
LinkedIn

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Ar Jus sudomino šis įrašas? Pasidalinkite