Tikri rezultatai. Realių verslų augimas.

Kaip mūsų klientai pasiekė aukščiausias pozicijas, augino pajamas ir pranoko konkurentus.

ATVĖJO ANALIZĖ

Nostra: 135 % padidėjusios pajamos

2023 m. prieškalėdiniu laikotarpiu mums pavyko padidinti kliento pajamas 135 %, palyginti su ankstesnių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidinus biudžetą 57 %.

ATVĖJO ANALIZĖ

MyBee: kaip pakilti į „Google“ viršūnę per vieną mėnesį

Kai ilgalaikės automobilių nuomos platforma MyBee LT pristatė naują svetainę, jų tikslas buvo ne „kažkiek padidinti matomumą“, o užimti pirmąją vietą „Google“ pagal konkurencingą raktažodį „ilgalaikė automobilių nuoma“.

Ambicingas tikslas, bet įgyvendinamas – jei žinai, ką darai. Mes žinojome.

Pasitelkėme DI, derinome techninį SEO, atgalinių nuorodų strategiją ir kokybišką, gerai reitinguojamą turinį.

Rezultatas?

TOP1 „Google“ dar per pirmą mėnesį.
Stipriai padidėjęs organinis srautas ir realūs klientų užklausų šuoliai.
Tvarus matomumas, kurį užtikrino ne tik geri tekstai, bet ir tvirtas SEO pamatas.
Tai – ne sėkmė. Tai – darbas, kuris kuria rezultatą.
ATVĖJO ANALIZĖ

LinenTales: kai „Juodasis penktadienis“ tampa aukso penktadieniu

Pardavimai +120 %.
ROAS – nepakitęs.

2023-ųjų „Black Friday“ metu LinenTales pajamos šoktelėjo 120 %, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau. Ir tai – be jokių papildomų investicijų į ROAS.

Ką darėme kitaip?
→ Tikslinė kanalų atranka,
→ ištestuotos žinutės,
→ optimizuota reklamos struktūra,
→ duomenimis grįsti sprendimai realiu laiku.

Nereikėjo didesnio biudžeto – tik didesnio tikslumo.

ATVĖJO ANALIZĖ

Sand Offices: didesnis matomumas su tiksline SEO strategija

Sand Offices – naujas verslo centras Vilniuje – kreipėsi į mus siekdamas padidinti savo svetainės matomumą su aiškiai apibrėžtu biudžetu. Per 3 mėnesius įgyvendinome tikslią SEO strategiją: turinio kūrimas, techninis svetainės optimizavimas ir išorinis SEO, orientuotas į domeno autoritetą.

Kas pasiekta?

Svetainė pasiekė 1 puslapio pozicijas pagal 2 svarbiausius raktažodžius, ir 2 puslapį pagal 9 kitus.
Dienos parodymų skaičius augo nuo kelių iki 110 – artėjant prie numatytos 200 parodymų per dieną ribos.
Nepaisant riboto biudžeto – reikšmingas šuolis matomume ir raktažodžių pozicijose.
ATVĖJO ANALIZĖ

South Group: SEO strategija, kuri atnešė rezultatų

South Group – elektronikos ir katalizatorių perdirbimo įmonė – kreipėsi dėl matomumo augimo tarptautinėje rinkoje. Per 6 mėnesius įgyvendinome pilną SEO strategiją: nuo turinio ir techninio optimizavimo iki išorinių nuorodų kūrimo. Kampanija orientuota į Pietų Afrikos rinką, pabrėžiant tvarumo žinutę.

Ką pasiekėme?

1 vieta „Google“ pagal raktažodžius: „catalytic converter buyers near me“, „catalytic converter recycling“ ir kt.
Stiprus augimas pagal raktažodį „electronic recycling“.
Vietiniai rezultatai: Keiptaune svetainės paspaudimų skaičius augo nuo 70 iki 127, Pretorijoje – nuo 43 iki 127 per mėnesį.
Srautas auga, klientų elgsena – tikslesnė, o prekės ženklas – matomesnis.

Skaitmeninės rinkodaros partneris, kuris moka paversti srautą rezultatu

Tiksli reklama. Duomenimis paremti sprendimai. Augantis pelnas.

Darome tik tai, kas kuria rezultatą

APG MEDIA

Mes kuriame skaitmeninės rinkodaros sprendimus, kurie realiai veikia – generuoja pardavimus, augimą, stiprina įvaizdį ir didina matomumą.

Naudojame tai, kas veikia šiandien: nuo SEO ir Google Ads, iki automatizuotų DI sprendimų, nuo strategijos iki taktikos.

Dirbame tam, kad jūsų verslas ne tik augtų, bet ir turėtų kuo atsakyti net stipriausiems rinkos žaidėjams.

200+ prekių ženklų, kuriems padėjome užaugti

Skaitmeninės rinkodaros agentūra, kurią samdo tie, kuriems nusibodo senos žaidimo taisyklės