ES projektai

APG Media įgyvendinti ir vykdomi ES projektai – inovacijų, augimo ir tvarumo pavyzdžiai. Sužinokite, kaip kuriame vertę su Europos Sąjungos parama.

ES PROJEKTAs

UAB „APG MEDIA“ įgyvendina projektą „Naujo inovatyvaus sprendimo sukūrimas, panaudojant atvirus duomenis, įmonėje UAB „APG MEDIA“

Projekto tikslas – naujo inovatyvaus sprendimo ir skaitmeninės paslaugos sukūrimas, naudojant atvirus duomenis, įmonėje UAB „APG MEDIA“.

Projekto rezultatas – inovatyvios procesų automatizavimo paslaugos sukūrimas, kuris sudarys sąlygas vykdyti esamų, gaunamų ir formuojamų duomenų atitikties, teisingumo, logikos kontrolę bei užtikrinanti efektyvų duomenų atvaizdavimą ir jų panaudojimą.

Projektas įgyvendinamas pagal 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos valstybės skaitmeninimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-002-01-07-07  „Skatinti duomenų prieinamumą ir pakartotinį naudojimą“ veiklos „Įmonių investicijos į naujų inovatyvių sprendimų ir skaitmeninių paslaugų sukūrimą, naudojant atvirus duomenis“ poveiklę „Įmonių investicijos į naujų inovatyvių sprendimų ir skaitmeninių paslaugų sukūrimą, naudojant atvirus duomenis (Sostinės regionas)“ ir poveiklę „Įmonių investicijos į naujų inovatyvių sprendimų ir skaitmeninių paslaugų sukūrimą, naudojant atvirus duomenis (Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionas)“.

Projekto trukmė 2024-09-25 – 2026-03-31

Bendra projekto vertė 150 258,81 EUR, iš kurių 70 000,00 EUR finansuojama Europos Sąjungos fondų lėšomis.

ES Projektas

UAB„APG MEDIA“ įgyvendina projektą „MTEP idėjos„Kompiuterinės programos, padėsiančios automatiškai kurti straipsnius,naudodama dirbtinį intelektą (AI), kūrimas“ tikrinimas, rengiant tarptautinęparaišką.“ Nr. 10-038-T-0220.

Projekto tikslas – pasiruošti teikti paraišką pagal programos „Europos horizontas“ kvietimą vykdant tarpdisciplininį projektą.

Projektas įgyvendinamas pagal 2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-001-01-02-01 „Stiprinti inovacijų ekosistemas mokslo centruose“ veiklos „Parama identifikuotiems startiniams MTEP projektams ir galimybių studijoms su institucijų kelrodžiais sėkmingam dalyvavimui Europos Sąjungos mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „Europos horizontas“ kvietimuose skatinti projektų finansavimo sąlygų aprašą.

Projekto trukmė 2024-11-19–2025-05-31.

Bendraprojekto vertė 29 871,21 Eur, iš kurių 29 871,21 Eur finansuojamaEuropos Sąjungos fondų lėšomis. Finansuoja Europos Sąjunga NextGenerationEU.

ES Projektas

Įgyvendiname projektą „DI paremto reklaminių tekstų kūrimo įrankio sukūrimas“

UAB „APG Media“ projektui 02-018-K-0011 „DI paremto reklaminių tekstų kūrimo įrankio sukūrimas“ skirtas ES finansavimas 58024,01 Eur, projekto vertė 77572,20 Eur.

Pagrindinis projekto tikslas – sukurti dirbtiniu intelektu paremtą reklaminių tekstų generatorių, sukurtą naudojant „ChatGPT API“, kuris užtikrintų supaprastintą ir optimizuotą reklamos  ir reklaminių skydelių tekstų kūrimo procesą.

Šiuo sprendimu sprendžiamas svarbus iššūkis kurti įtikinamą, pritaikytą ir veiksmingą skelbimų turinį, atitinkantį įvairius naudotojų poreikius ir rinkos poreikius. Projektas išskirtinai orientuotas į tai, kad būtų užtikrintas naujas požiūris į skelbimų tekstų kūrimą, mažinant atotrūkį tarp įmonių rinkodaros siekių ir sudėtingo turinio kūrimo.

„ChatGPT“ API pagrindu sukurtas skelbimų tekstų generatorius, paremtas dirbtiniu intelektu, skirtas automatizuoti ir optimizuoti reklaminių skelbimų ir reklaminių skydelių tekstų kūrimą, kad procesas būtų greitesnis, veiksmingesnis ir pritaikytas konkretiems naudotojų poreikiams.

Projektu siekiami rezultatai – suteikti įmonėms įrankį, kuriuo būtų galima greitai generuoti įtaigius reklaminių skelbimų tekstus, sumažinti rinkodaros išlaidas, padidinti skelbimų veiksmingumą ir suteikti įžvalgų apie skelbimų efektyvumą. Iš esmės ši technologija siūlo transformuojantį požiūrį į skelbimų tekstų kūrimą, sprendžiant keletą iššūkių, su kuriais įmonės susiduria dabartinėje rinkos aplinkoje.

Projekto įgyvendinimo pradžia 2024-06-27, projekto įgyvendinimo pabaiga 2025-06-30.

„Finansuoja Europos Sąjunga NextGenerationEU“.

ES projektas

UAB „APG MEDIA“ įgyvendina projektą „UAB „APG MEDIA“ skaitmeninimas“

Projekto tikslas – UAB „APG MEDIA” e. parduotuvės pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimas, paslaugų ir produktų konfigūravimas, siekiant persiorientuoti į produktų skaitmeninimą, produktų elektroninę prekybą ir pristatymą.

Projekto rezultatas – elektroninė parduotuvė.

Projektas įgyvendinamas pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 05-001-01-05-05 „Skatinti įmones skaitmenizuotis“ veiklą „Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių skaitmeninimą, finansuojant e. pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją“ poveiklę „Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių skaitmeninimą, finansuojant e. pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją“ (sostinės regionas) ir poveiklę „Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių skaitmeninimą, finansuojant e. pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją“ (vidurio ir vakarų Lietuvos regionas).

Projekto trukmė 2024-05-06 – 2025-04-30

Bendra projekto vertė 42 757,20 Eur, iš kurių 21 378,60 Eur finansuojama Europos Sąjungos fondų lėšomis.

Skaitmeninės rinkodaros partneris, kuris moka paversti srautą rezultatu

Tiksli reklama. Duomenimis paremti sprendimai. Augantis pelnas.

Darome tik tai, kas kuria rezultatą

APG MEDIA

Mes kuriame skaitmeninės rinkodaros sprendimus, kurie realiai veikia – generuoja pardavimus, augimą, stiprina įvaizdį ir didina matomumą.

Naudojame tai, kas veikia šiandien: nuo SEO ir Google Ads, iki automatizuotų DI sprendimų, nuo strategijos iki taktikos.

Dirbame tam, kad jūsų verslas ne tik augtų, bet ir turėtų kuo atsakyti net stipriausiems rinkos žaidėjams.

200+ prekių ženklų, kuriems padėjome užaugti

Skaitmeninės rinkodaros agentūra, kurią samdo tie, kuriems nusibodo senos žaidimo taisyklės