APG Media

Klientų patirtis

Karolina Slovcovaitė

Pasaulyje kuriame klesti konkurencija, egzistuoja šimtai verslų tokių kaip jūsų, šimtai produktų ir šimtai paslaugų. Vienintelis dalykas padėsiantis jums išsiskirti iš pilkos vienu rimtu žygiuojančios minios, tai unikali kliento patirtis sukurta būtent jūsų prekės ženklo. Net 80% pirkėjų teigia, kad prekės ženklo kuriama patirtis yra tokia pat svarbi kaip ir pats produktas ar siūloma paslauga. Būtent apie tai kalba Facebook savo naujausiame pranešime apie Zero Friction Future.

Šiame pranešime Facebook pirkėjų kelionę iki visų taip išsvajotos piniginės transakcijos suskirstė į tris pirkėjo gyvenimo etapus. Trys etapai tai: atradimas, pirkimas ir laikotarpis po apsipirkimo. Gražu tai, kad pardavimuose viskas kaip ir gyvenime- cikliška ir vis atsikartoja. Jei neprarasite kliento viename iš šių etapų, jis pas jus grįš vėl ir vėl.

Jei neprarasite kliento viename iš šių etapų, jis pas jus grįš vėl ir vėl. 

Reikia nuspėti klientų poreikius

Atradimas

Facebook identifikavo, kad žmonės prekės ženklus apleidžia šiame etape, nes gauna netinkamas reklamas, neranda pakankamai informacijos arba turi jos ieškoti per ilgai, neranda apžvalgų, atsakymų į rūpimus klausimus, nes kaina nėra aiškiai pateikta, sunku palyginti su kitais produktais, nėra skirtingų kalbų variantų, internetinis puslapis kraunasi per  ilgai ir galų gale jūs apskritai esate niekam nežinomas kaip Vincentas Vangogas iki savo mirties. Kaip kovoti su šiais vėjo malūnais ir ar iš vis įmanoma kažką pakeisti? 

Įdiekite Facebook pixelius ir kitas naujausias sekimo technologijas ir būkite labiau informuoti nei pavydi mergina naršanti po savo vaikino socialinius tinklus. Reklamuokitės lookalike auditorijoms, taip apie jus sužinos žmonės, kuriems jūsų paslauga yra aktuali. Susitvarkykite visus savo aprašymus, jei galite suskurkite trumpą prisistatymo video ir būkite pasiekiami socialiniuose tinkluose greičiau nei per valandą. Stebėkite ad frequency, kad neatsibostumėte kaip žmonės, kurie iškritus pirmam sniegui visuose savo socialiniuose tinkluose turi patvirtinti, kad pas juos irgi sninga. 

Už lango jau beveik 2019 tad pasirūpinkite, kad jūsų interneto puslapis užsikrautų greičiau nei per 3 sekundes ir susiekite registracijos formas su Facebook ar kitais socialiniais tinklais populiariais jūsų regione. Tai turi būti paprasta kaip vieno mygtuko paspaudimas, o ne priminti matematikos valstybinį egzaminą.

Apsipirkimas

Žmogus jau rado patinkančia prekę ar paslaugą, tačiau dar jos nenusipirko. Šansų jį prarasti jau nebėra, jaučiate kišenėje didėjančią piniginę. Klystate. Pirkėjai dar vis gali pasirinkti jūsų konkurentus, jei apsipirkimo kelias pas jus toks pat sudėtingas kaip savaitgalį rasti parkavimosi vietą didžiuosiuose prekybos centruose, dar blogiau, jei paaiškėja, kad jūsų reklamuotos prekės dabar neturite, apsipirkimo negalima atlikti mobiliuoju, siūlote tik vieną apmokėjimo būdą ir apskritai atrodote nepatikimas. 

Naudokitės dinaminėmis reklamomis, kad vartotojams visada pateiktumėte naujausią informaciją, atsiskaitymo proceso neišmėtykite per penkis skirtingus langus ir prašykite tik būtiniausios informacijos, visus laukus, kuriuos tik įmanoma užpildykite automatiškai ir išsaugokite, kad nereikėtų suvedinėti kiekvieną kartą iš naujo.

Etapas po apsipirkimo

Tai viskas, kas vyksta nuo Guliverio kelionių antros dalies vertos jūsų prekės kelionės pas klientą iki pakartotinio apsipirkimo. Čia nepasitenkinimo galite sulaukti, jei pristatymas buvo lėtas, atkeliavęs produktas skyrėsi nuo pavaizduoto svetainėje, atsirado netikėtų papildomų mokesčių, sudėtinga arba iš viso neegzistuojanti grąžinimo sistema, su jumis susisiekti yra sudėtinga ir nesiūlote lojalumo programos. 

Šiais laikais 1-3 darbo dienų pristatymas yra būtinybė, įsidiekite siuntinio sekimo sistemą, kad klientai galėtų įsitikinti jog prekė jau pakeliui, o ne guli pamirštame sandėlio kampe, suteikite visas galimybes prekę grąžinti ir naudokite dynamic ads bei naujienlaiškius suteikti specialius pasiūlymus ir nuolaidas. Informuokite apie išskirtinius arba papildančius produktus ir tiesiog pasiteiraukite ar prekė patiko ir tiko.

Savo žymiajame bestseleryje Homo Deus Noah Harari rašė, kad mūsų gyvenimai yra įprasminami istorijų, kurias mes pasakojame vieni kitiems. Lygiai taip pat ir prekės ženklai iš tiesų gyvuoja tokie, kaip apie juos atsiliepia jų klientai. Pažinkite savo klientus, supraskite jų problemas ir sukite pardavimų ratą vėl ir vėl. Facebook šiai Zero Friction iniciatyvai sukūrė dedikuotą puslapį, kur galite rasti patarimus kaip vartotojų patirtį paversti išties ypatinga. Jei Jums patiko šis įrašas, taip pat rekomenduojame pasiskaityti ir apie Pakartotinės rinkodaros galimybes su Google Analytics arba Google Ads pakartotinę rinkodarą. Taip pat būtume dėkingi, jei pasidalintumėte šiuo įrašu socialiniuose tinkluose.  

ŠALTINIAI:

  1. https://www.facebook.com/business/news/insights/why-removing-friction-is-a-325-billion-opportunity-for-businesses-in-asia-pacific#
Pasidalinkite įrašu
Exit mobile version