Pakartotinės rinkodaros auditorijos su Google Analytics

Kaip sukurti GA pakartotinę rinkodarą
Aurimas Paulius Girčys CEO Founder APG MEDIA

Aurimas Paulius Girčys

Pakartotinė rinkodara – tai nepaprastai vertingas įrankis visiems reklamuotojams. Iki 96 procentų žmonių, apsilankiusių svetainėje, išeina iš jos ir neatlieka veiksmų, kurių tikisi pardavėjai ar rinkodaros specialistai, pvz., nieko nenusiperka. Taikant pakartotinės rinkodaros metodą žmonėms, kurie anksčiau lankėsi Jūsų svetainėte ir peržiūrėjo aktualias prekes galima rodyti reklamą. Taip reklamuotojai gali išgauti maksimalų konversijų kiekį ir maksimalią išlaidų reklamos priemonėms grąžą. Palyginti su įprastine rinkodara vaizdinės reklamos tinkle, pakartotinė rinkodara rezultato tikimybę padidina iki 400 proc.

„Pakartotinė leidžia sudominti papildomais skelbimais ir naujais pasiūlymais tuos pačius vartotojus.“

Pakartotinės rinkodaros nauda

Naudojant pakartotinę rinkodarą su „Google Analytics“, galima atsekti žmones, jau apsilankiusius jūsų svetainėje, ir pateikti skelbimus, kurių turinys konkrečiai pritaikytas jų interesams (pomėgiams), paaiškėjusiems per ankstesnius jų apsilankymus. Pavyzdžiui, lankytojus, kurie nagrinėjo tam tikrus produktus, tačiau nieko neįdėjo į prekių krepšelį, galbūt pavyktų SUDOMINTI papildomais skelbimais apie tuos pačius produktus.

pakartotinė rinkodara, Pakartotinės rinkodaros auditorijos su Google Analytics

 

Pakartotinė rinkodara

Pradėkite nuo skyrelio „Admin“ ir skirtuko „Audiences“ (pastaba: tai padaryti galite tik turėdami administratoriaus teises).

 

Visų pirma turite atnaujinti savo svetainės privatumo politiką – lygiai taip pat, kaip ir naudodami pakartotinę rinkodarą apskritai.  Turite pranešti naudotojams, kad tai darote.

Galimi Pakartotinės rinkodaros sąrašai

Visi svetainės lankytojai: nerekomenduojama, nes jei žmogus apsilankė jūsų svetainėje, tai nereiškia, kad jis nori matyti jūsų skelbimus. Be to, jis nepadarė nieko, kuo vadovaudamiesi galėtumėte parengti jam konkrečiai pritaikytą pranešimą.

Lankytojai, apsilankę tam tikrame puslapyje: tai gali būti puikus sprendimas, jei norite rodyti reklamą žmonėms, kurie lankėsi kokiame nors specialiame puslapyje.

Konversijos tikslai: žmonės, kurie užsiprenumeravo naujienlaiškių, pirko, kažką atsisiuntė ar pvz. įsidėjo prekę į krepšelį. Visa tai – galimybės lankytojus vėl sudominti, pateikiant jiems pritaikytą rinkodaros pranešimą.

Lankytojų segmentai: Šis įrankis – dažnai nepakankamai įvertinamas. Galite reklamą rodyti asmenims, atitinkantiems tam tikrus kriterijus, pvz., „iš manęs pirko prekių už 150 Eurų“ arba „mano svetainėje lankėsi daugiau nei 10 kartų“!

Pakartotinės rinkodaros auditorijos naudojimas Google Ads

Sukurtą pakartotinės rinkodaros sąrašą pavadinkite taip, kad būtų aišku, kokia auditorija šiam sąrašui jam priklauso. Google Analytics galite paspausti „Get estimate“ ir pamatysite, kiek apytiksliai šiuo metu yra slapukų, kurie atitinka jūsų sąrašo sąlygas.  Atminkite, kad, norint iš tiesų pradėti rodyti skelbimus auditorijai, jų turi būti bent 100.

Pasirinkite “Google Ads” paskyrą, kurioje norite matyti šį pakartotinės rinkodaros sąrašą (Google Ads paskyra turi būti susieta su GA paskyra.

Kai pakeitimus išsaugosite, eikite į „Google Ads“. Čia rasite naująjį pakartotinės rinkodaros sąrašą ir galėsite jį naudoti naujai kampanijai.

Jei Jums patiko šis įrašas, taip pat rekomenduojame pasiskaityti ir apie Pakartotinės rinkodaros galimybes su Google Analytics arba Google Ads pakartotinę rinkodarą.

Taip pat būtume dėkingi, jei pasidalintumėte šiuo įrašu socialiniuose tinkluose.

RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter
LinkedIn

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Ar Jus sudomino šis įrašas? Pasidalinkite