Kas yra „LinkedIn“ reklama?
„LinkedIn“ siūlo platų skirtingų reklaminių formatų spektrą: nuo reklaminių skydelių ir tekstinių skelbimų iki asmeninių žinučių vartotojams.
Priklausomai nuo verslo specifikos, dažnai „LinkedIn“ gali būti puikus reklamos kanalas – tai itin palanki terpė pasiekti potencialius verslo atstovus. Besinaudojantiems šiuo kanalu padedame didinti žinomumą, išplėsti kontaktų sąrašą bei rasti naujų verslo klientų ar kvalifikuotų darbuotojų.


Universali platforma
Keturi iš penkių „LinkedIn“ vartotojų yra sprendimų priėmėjai. Juos galite pasiekti nurodydami dominančias profesijas, kompanijas ir gebėjimus. „LinkedIn“ – puiki platforma ne tik verslams, kurių klientai yra kiti verslai, bet ir tiems, kurių prekės ar paslaugos skirtos paprastiems vartotojams, nes „LinkedIn“ vartotojų perkamoji galia yra du kartus didesnė nei kitų platformų vartotojų.
Mūsų sėkmės istorija
Turėjome užduotį klientui rasti kokybiškų kontaktų darbo atrankai. Gavome 49 itin kokybiškus kontaktus, kurie jau atitiko mūsų nurodytus kriterijus ir kvalifikaciją. Kontakto kaina buvo 3,06 euro.
