Mūsų sertifikuotų ekspertų komanda sklandžiai perkels jūsų verslo analitiką į GA4
Kodėl turite migruoti šiandien? Nuo 2023.07 dabartinė Google Analitikos versija nustos veikti, tam kad naujoji versija turėtų sukaupusi istorinių duomenų ir galėtumėte atlikti metines analizes, naująją paskyrą turite susitvarkyti jau dabar. Palikite šią užduotį profesionalams ir priimkite svarbius verslo sprendimus vadovaudamiesi patikimais duomenimis.
Ką gausite, užsisakę Google Analytics 4 migracijos paslaugą?
Sertifikuotų ekspertų komandą, kuri užtikrins darbų sklandumą
Sukursime Google Analytics 4 paskyrą
Sukursime auditorijų segmentus
Sukursime GA4 konversijas
Sutvarkysime vartotojo duomenų saugojimo laikotarpio nustatymus
Integruosime Google signalus
Sujungsime GA4 su Google Ads
Sudėliosime trigerius e-komercijos sekimui Google Tag Manager
Sukursime nestandartines mikro konversijas
Taupykite savo laiką, palikite migraciją į GA4 profesionalams
Kai Google atjungs GA3, nebegalėsite efektyviai sekti savo duomenų, jei nepersikelsite savo analitikos į naująją versiją. GA4 siūlo daug labiau į vartotoją orientuotą analitiką, kuri leis jums susidaryti aiškesnį kliento kelionės vaizdą. Su patobulintomis vizualizavimo ir duomenų modeliavimo galimybėmis, tai analitikos ateitis.
Daugybė naujų parametrų
Sukurtas prisitaikyti prie naujų privatumo politikos nustatymų
Tarp platformė analizė
Vienas geriausių dalykų, susijusių su GA4 perkėlimu, yra tai, kad turėsite prieigą prie daugybės naujų parametrų, kurių nebuvo GA3. Tai leis jums gauti daug išsamesnį vaizdą ir tiksliai suprasti, ką vartotojai veikia jūsų svetainėje.
Google ir kitos platformos skiria itin didelį dėmesį vartotojų duomenų saugumui. Šis naujas Google produktas pirtaikytas prisiderinti prie bet kokios privatumo poiltikos, nes galėsite patys nustatyti duomenų saugojimo laikotarpį. Negana to, naujoji Analytics versija naudoja naujausius duomenų modeliavimo modelius skirtus kompensuoti gresiančiai duomenų netekčiai dėl griežtėjančių privatumo politikų.
Kitas svarbus GA4 pranašumas, palyginti su Universal Analytics, yra tai, kad galite rinkti duomenis iš įvairių platformų kaip svetainė ar mobilioji programėlė ir analizuoti juos vienoje vietoje. Tai suteikia išsamų jūsų kliento kelionės vaizdą ir padeda suderinti rinkodaros pastangas.
Patobulintas vartotojo kelionės sekimas
Patobulinta vartotojų įsitraukimo analizė
Lanksčios vizualizacijų ir ataskaitų galimybės
Migracija iš GA3 į GA4 leidžia tiksliau stebėti kliento kelionę. Naudodama tokias funkcijas kaip kryžminis domenų stebėjimas ir įvykių apimties tinkinti aspektai, GA4 padeda susidaryti daug aiškesnį klientų elgesio vaizdą.
Perėjimas į GA4 taip pat leidžia išsamiau nei bet kada anksčiau analizuoti naudotojų įsitraukimą. Į sistemą galima paduoti įvairias mikro konversijas ir kitus duomenų vienetus, bei pasidaryti tinkintas metrikas. Šios platformos fokusas – vartotojų patirtis jūsų svetainėje.
Aiškios vizualizacijos ir ataskaitų teikimas yra būtini bet kuriai įmonei, kuri nori priimti duomenimis pagrįstus sprendimus. GA4 analitika siūlo patobulintas ir itin lanksčias vizualizacijas ir ataskaitų teikimo galimybes, kurios suteikia papildomų įžvalgų apie jūsų svetainės naudojimo duomenis, kurių anksčiau galbūt praleidote.
Neatsilikte nuo savo konkurentų, migruokite į Google Analytics 4 jau dabar
Man šie visi paskyrų pasikeitimai yra juodas miškas. Atidaviau prisijungimus į profesionalų rankas ir viskas buvo iš karto sutvarkyta, man nereikėjo sukti galvos.
Lidija R.
Marketingo vadovė
Nors pats mėgstu pasikrapštyti su nustatymais naujoji analytics versija tikrai atrodė bauginančiai. Džiagiuosi, kad šį darbą patikėjau APG, viskas veikia puikiai.
Andrius T.
E.komercijos vadovas
Puiki paslauga, rekomendavau ir kitiems pažįstamiems verslų sąvininkams. Sutaupėte man labai daug laiko.
Martynas
Direktorius
Ieškote galimybių auginti savo verslą internete? Susisiekime!