APG Media

Naujausi Google Ads atnaujinimai 2019 gegužės mėnesį

Google Ads yra viena iš geriausių bei turbūt galingiausių skaitmeninės rinkodaros platformų. Šiame straipsnyje pagrindinis dalykas apie ką bus kalbama, tai nauji Google Ads atnaujinimai, kurie galimai padės Jūsų verslui pasiekti geresnių rezultatų.

1. Google pristatė “Responsive Search” galimybę

Google Responsive Search galima apibūdinti kaip naują Google siūlomą paieškos formatą. Kalbant apie esminį skirtumą, kuo Google Responsive Search skiriasi nuo tradicinio Google paieškos formato, tai tradiciniame formate leidžiama įkelti 3 antraštes ir 2 reklaminius tekstus. Žemiau pateikiama nuotrauka, kaip atrodo tradicinis Google paieškos formatas.

Google text Ads

Kaip matote galimybės yra ribotos. Google Responsive Search sužavėjo tuo, kad Jūs galite įrašyti iki 15 skirtingų antraščių, kurios sietųsi su Jūsų nukreipiamuoju puslapių. Taip pat atsirado galimybė sukurti 4 skirtingus reklaminius tekstus. Žemiau yra pateikta nuotrauka, kurioje vaizduojamas Google Responsive Search kūrimas.

 Google Responsive Search – kaip jis veikia?

Pagrindinis Google Responsive Search naujumas yra tas, kad Google Machine Learning technologija geba analizuoti bei parinkti tinkamiausias 3 antraštes bei 2 aprašymus, kurie potencialiai galėtų koreliuoti su reklamos gavėju. Kitaip sakant, Google Machine Learning technologija pati nusprendžia, kokios Google paieškos antraštės bei aprašymai galimai gali duoti geresnių rezultatų.

Kartu šios antraštės ir aprašymai gali būti išdėstyti 43.680 skirtingų išdėstymo galimybių, o tai reiškia, kad skelbimų testavimo galimybės yra beveik neribotos!

2.  Display Ads – naujas būdas mokėti

Google Ads nuo šiol suteikia galimybę reklamos kūrėjams mokėti už konversiją, kai reklama yra platinama, naudojantis Google Display Ads reklamos formatu. Mokėti už konversiją yra kur kas geriau, nei mokėti už paspaudimus. Tai reiškia, kad nuo šiol bus galimybė reklamos platintojai mokės tik tada kai po paspaudimo bus įvykdyta nustatyta konversija.

Tačiau ne visi gali iš karto pasinaudoti šia nuostabia galimybe. Norint pasinaudoti šia ja ir mokėti tik už konversijas, reikia įvykdyti šias Google Ads reikalaujamas sąlygas:

  • Target CPA privalo būti mažesnis negu $200 USD.
  • Google Ads paskyra turi turėti daugiau nei 100 įvykdytų konversijų per pastarąsias 30 dienų.
  • Reklamos kūrėjai negali rinktis ne internete vykstančių konversijų kaip apsilankymai fizinėje parduotuvėje.

3. Naudingi Google Ads “smart bidding” atnaujinimai

Vienas iš esminių pokyčių skaitmeninėje rinkodaroje yra machine learning pažanga. Iš tiesų, kalbant apie machine learning, tai yra galimybė daugumoje sričių įskaitant ir skaitmeninę rinkodarą. Google atstovų teigimu, jie bando pritaikyti machine learning reklamoje naudojantis įvairiomis reklamos galimybėmis.

Vienas iš ryškiausių pavyzdžių, kur yra naudojamas machine learning tai “smart bidding”. Šiuo metu daugiau nei 70 proc. Google Ads reklamos vartotojų naudojasi automatizuota “bidding” galimybe įskaitant ir “smart bidding”.

Google paskelbė pranešimą su pagrindiniais atnaujinimais “smart bidding” srityje. Tačiau verta pastebėti, kad atnaujinimai dar nėra galimi.

1.Konversijos tikslų nustatymai kompanijos lygmenyje

Šio atnaujinimo pagrindinis tikslas yra suteikti geresnį tikslo pritaikomumą. Esminis skirtumas bei šio atnaujinimo nauda lyginant su prieš tai buvusiais nustatymais yra tai, kad anksčiau reklamos kūrėjai konversijos tikslus galėjo nustatyti profilio lygmenyje. Tačiau, nuo dabar reklamos kūrėjai turi galimybę konversijos tikslus nustatyti kampanijų lygmenyse. Tai bus ypač naudinga tiems reklamos kūrėjams, kurie turi išgrynintus kampanijų tikslus.

2. Sezoniškumo koregavimai

Google iš reklamos kūrėjų sulaukė begalę prašymų suteikti didesnę kontrolę “smart bidding” sezoniškumo valdyme. Pavyzdžiui jeigu Jūs žinote, kad Jūsų konversijos procentas galimai šoktels į viršų iki ateinančio įvykio pradžios, Jūs turite galimybę suplanuoti tinkamus išmokėtinos sumos nustatymus būtent tam periodui.

3. Maksimizuojama konversijos vertė

Google Ads pristatė naują “bidding” strategiją “Maximize Conversion Value”. Iki šiol, “bidding” strategija apie konversijos vertę buvo daugiausiai fokusuojama į reklamos efektyvumą (Target ROAS). Tačiau Google suprato, kad didžioji dalis reklamos kūrėjų labiau fokusuojasi į apimtį ir augimą. Dėl to priežasties Google Ads pristatė šią naują “Maximize Conversion Value” strategijas reklamos skleidėjams. Maksimali konversijos vertės strategija suteiks reklamos kūrėjams galimybę optimizuoti reklamos biudžetą taip, kad būtų maksimaliai išgauta konversijos vertė.

4. Vertės taisyklės

Taip pat, už kelių mėnesių, Google pristatys vertės taisykles. Vertės taisyklės yra kuriamos dėl priežasties, jog kartais konversijų vertės nėra lygios. Konversijų vertės taisyklės suteiks reklamos skleidėjams galimybę diferencijuoti konversijos vertes remiantis konversijos charakteristika, tokia kaip vietovė, įrenginys ir auditorija. Tai leis Jums redaguoti konversijos vertę atsižvelgiant į Jūsų verslo tikslus.

4. Gallery Ads formatas Google paieškoje

Šiais metais Google bandys paieškos sistemą padaryti labiau interaktyvesne, pasinaudojant vizualų reklamos pagalba. Greitu metu, Google pasiūlys naują reklamos formatą Gallery Ads Google paieškos sistemoje. 

Lyginant su Display Ads formatu, tai Gallery Ads bus pateikta karuselės formatu, todėl paieškos dalyviams bus patogu pažiureti rodomas reklamines nuotraukas. 

Skirtingai nei “Discovery ads”, Gallery Ads bus rodomi paieškos rezultatų viršuje. Tai reiškia, kad turėsite galimybę ne tik rodyti skelbimus žmonių auditorijai, kuri potencialiai gali įsigyti Jūsų siūlomą produktą ar paslaugą, bet ir turėsite galimybę tai perteikti vizualizacijos būdu, pasinaudojant Google Gallery Ads reklamos formatu.

Tačiau, kyla klausimas, kodėl tai turėtų būti naudinga? Google žino, kad gera vizualizacija generuoja žmonių srautą bei padidina jų susidomėjimą. Todėl nepraleiskite naudingos progos pasiekti geresnių rezultatų. Tikėtina, kad toks naujas reklamos būdas padidins žmonių susidomėjimą Jūsų preke ar paslauga, todėl paspaudimų skaičius turėtų išaugti.

5. Naujas Discovery Ads formatas

Nuo šiol Google reklamos kūrėjai turės dar vieną intensyvų ir interaktyvų būdą siūlyti produktus skaitmeninėje erdvėje. Google suteiks naują Discovery Ads formatą, todėl jo naudotojai turės galimybę rodyti produktų nuotraukas karuselės pavidalu, panašiai, kaip tai leidžia padaryti Facebook.

Vienas esminių dalykų, dėl ko Discovery ads formatas bus populiarus tarp reklamos kūrėjų, tai, kad didelę rolę šiame formate turės Machine Learning. Kuriant Discovery Ads formato reklamą, turėsime galimybę įkelti mažiausiai vieną nuotrauką, logotipą, iki 5 antraščių ir iki 5 aprašymų. Visa tai panašiai veiks kaip ir Responsive Search formate, nes Machine Learning parinks geriausią antraščių ir aprašymų kombinaciją, kuri generuos geriausius rezultatus.

Taigi, aptarėme pagrindinius Google Ads atnaujinimas, kurie galimai galėtų pagerinti Jūsų rezultatus. Mano patarimas būtų pirmiausiai pasinaudoti Responsive Search galimybe, nes šiuo metu tai yra naujas dalykas, kuriuo nevisi dar spėjo pasinaudoti. Todėl, tai galimai galėtų būti šansas Jums, būti pranašiškiesiems Google paieškos sistemoje.

Pasidalinkite įrašu
Exit mobile version