Karolina Slovcovaitė
Daugelis jau yra girdėję, kad LinkedIn lygiai taip pat kaip Facebook ar Google turi savo reklamos platformą, tačiau vis pasigirsta gandai, kad reklama LinkedIn yra itin brangi ir visos kalbos nurimsta. Ar verta reklamuotis LinkedIn ir pradėti gilintis į dar vieną painią platformą?
Jei teikiate paslaugas verslui ir norite pasiekti profesionalus, įsitraukiančius vartotojus ir žmones, kurie yra atsakingi už sprendimų priėmimą, pradėti turite jau šiandien.
LinkedIn atnaujinimai
LinkedIn galite rasti 560 milijonų įvairių sričių profesionalų iš viso pasaulio ir virš 350 tūkstančių vartotojų iš Lietuvos. Taip pat LinkedIn pastaruoju metu pranešė apie itin daug algoritmo pakeitimų, kurie reiškia, kad ne tik reklamos pagalba, bet ir organiškai galėsite sulaukti daug daugiau dėmesio šiame socialiniame tinkle.
Taip pat LinkedIn, skirtingai nei Facebook, sugebėjo sėkmingai savo naujienų sraute panaudoti grotažymes. Tai suteikė galimybę vartotojams sekti turinį, kuris iš tiesų juos domina, o verslams lengviau pasiekti savo tikslinę auditoriją. Galime tik spėlioti kiek dar augs LinkedIn vartotojų skaičius platformai ir toliau įgyvendinant pakeitimus ir tampant vis patogesnei naudotis.
Reklamos platformos atnaujinimai
Į atnaujinimų virtinę pakliuvo ir LinkedIn reklamos platforma. Anksčiau sulaukusi kritikos tiek dėl savo išvaizdos, nepatogumo tiek ir nuolatinių gedimų, dabar ši platforma pakilo iš pelenų ir sulaukia vis daugiau dėmesio. Šiuo metu LinkedIn siūlo tikrai platų reklamos formatų pasirinkimą, nuo paprastų paveikslėlių, video reklamų iki karuselių, tekstinių reklamų ir elektroninio pašto kampanijų. Formatai tinkami įgyvendinti skirtingiems tikslams nuo prekės ženklo žinomumo didinimo, kontaktų rinkimo iki pardavimų.
LinkedIn reklamos formos
Kaip ir visose platformose rekomenduojame daugiausiai informacijos talpinančius formatus kaip karuselės, video ir paveikslėliai naudoti prekės ženklo žinomumui didinti. Tiesa LinkedIn šiai kategorijai priskiriam ir tekstines reklamas, kurias yra turbūt lengviausia sukurti, ir kurios kainuoja pigiausiai, jei pasirenkame mokėjimą už paspaudimus. Ant šių mažyčių reklamų beveik niekas niekada nespaudžia, tačiau jos visada šmėžuoja srauto šone ir anksčiau ar vėliau bus pastebėtos visų.
Pardavimų didinimui ir kontaktų paieškai itin efektyviai veikia elektroninio laiško kampanijos. Jų metu reklaminę žinutę, kuri beveik atrodo kaip paprastas kito vartotojo pranešimas galite automatiškai siųsti pasirinktai auditorijai ir pradėti su jais organišką pokalbį.
Auditorijos tikslinimas
Renkantis kam rodyti reklamas, LinkedIn tikrai gali pasiūlyti nemažą sąrašą savybių, pagal kurias galėsite įvardinti savo svajonių klientą. Galėsite nurodyti konkrečių kompanijų darbuotojus, kompanijos dydį ar industriją, įvairius demografinius rodiklius, išsilavinimą, darbo funkciją ir pavadinimą. Nors gana dažnai renkamasi auditoriją siaurinti pagal darbo pozicijos pavadinimą (job title) mes rekomenduojame naudoti vartotojų savybes (member skills) arba darbo funkciją (job function), nes kaip darbo pavadinimą vartotojams LinkedIn leidžia įrašyti laisvą tekstą, todėl norėdami pasiekti žmones dirbančius marketingo srityje į darbo apibrėžimą turėsite įrašyti nindzes, sensėjus ir burtininkus.
LinkedIn reklamos pirkimas
Pats reklamos pirkimo procesas LinkedIn šiek tiek primena Google. Galėsite pasirinkti už ką norėsite mokėti paspaudimus ar peržiūras. Toliau reikės įvesti minimalų dienos biudžetą, aukciono statymo kainą ir taip pat galima pasirinkti bendrą visos reklamos biudžetą, kuriam pasibaigus reklama sustos.
Kaip ir visose platformose kaip dažnai bus rodoma jūsų reklama nulems mistinis aktualumo balas, kuris nėra atskleidžiamas vartotojams, tačiau jį nulemia CTR, vartotojų komentarai, pasidalinimų skaičius ir kitoks įsitraukimas. Jei turite kelias reklamas, kurios turėtų būti rodomos toms pačioms auditorijoms, LinkedIn aukcione nekonkuruojate patys su savimi.
Į aukcioną keliauja ta jūsų reklama, kurios aktualumo balas yra didžiausias. Kokį statymą pasirinkti? LinkedIn pateikia statymų intervalą, kurį renkasi kiti verslai konkuruojantys dėl tos pačios auditorijos. Dažniausiai rekomenduojama pasirinkti sumą, kuri atsidurtų šio intervalo viduryje.
Microsoft praneša apie LinkedIn įsitraukimo rekordus ir ignoruoti šią platformą kaip reklamos šaltinį tampa tiesiog aplaidu. Pasinaudokite proga tapti žinomu LinkedIn šiuo augimo etapu, kol konkurencija vis dar nėra tokia didelė kaip Facebook ar Google Ads.