APG Media

2019 Instagram atnaujinimas – ką privalu žinoti?

Augustinas Grūpas

Norint įsitvirtinti Jūsų verslo nišoje bei didinti Jūsų prekės ar paslaugos žinomumą – Instagram platforma yra puikus įrankis tai įgyvendinti.

Šiuo metu Instagram platforma sparčiai tobulėja. 2019 metais Instagram nemažai laiko skyrė testuojant naujas funkcijas siekiant pagerinti vartotojo patirtį Instagram programėlėje.

Naujausi Instagram aplikacijos atnaujinimai yra tokie:

Instagram “New Posts” mygtukas

Naujasis “New Posts” mygtukas leis vartotojams savarankiškai atnaujinti jų nuotraukų sieną. Šio mygtuko idėja atsirado, nes dalis žmonių, pradėjo reikšti nepasitenkinimą, nes jų nuotraukų siena atsinaujina netikėtai bei netinkamu laiku. Pasak Instagram atstovų, tai smulkus pakeitimas, tačiau šis atnaujinimas smarkiai pagerina vartotojų patirtį Instagram platformoje.

Naujas Instagram algoritmas

Kovo 22 dieną Instagram pranešė, jog jie daro didelius pakeitimus Instagram programėlės algoritme. Algoritme buvo padaryta pakeitimų, kurie turėtų užtikrinti teisingą naujų Instagram postų parodymą suteikiant pirmenybę naujausiems įrašams pagal chronologinę eilę, tačiau vis dar atsižvelgiant ir į įrašų generuojamą įsitraukimą. Šiuo atnaujinimu Instagram aplikacijos kūrėjai siekia užtikrinti, kad seni žmonių įrašai nebūtų rodomi naujienų srauto viršuje.

Jeigu norite, kad Jūsų pranešimai būtų matomi pačiame nuotraukų srauto viršuje Jūsų įrašai turi būti nauji, naudingi, interaktyvūs, bet svarbiausia turite sutelkti didelį dėmesį į tiesioginį ryšio kūrimą su Jūsų auditorija.

Apsipirkimas Instagram Istorijose

Kitas ne ką mažiau svarbus atnaujinimas Instagram platformoje yra nauja apsipirkimo funkcija Instagram Istorijose. Nauja funkcija suteikia prieigą Instagram aplikacijos vartotojams ne tik gauti produkto idėjų, bet patikusį produktą nusipirkti iš karto.

Pagal Instagram atliktą tyrimą, didelis skaičius žmonių, kurie naudojasi Instagram, teigė, jog žiūri Instagram Istorijas, dėl to, kad pamatytų jų mėgstamų prekės ženklų naujausius produktus. Todėl naujai pristatyta Instagram funkcija suteiks nuostabią galimybę ne tik pamatyti, bet ir nusipirkti patikusį daiktą paprasčiau ir lengviau.

Instagram istorijose galimybė apžiūrėti produktą

IGTV patobulinimas

Šiuo metu ypač diskutuojama apie vaizdo medžiagos kaip komunikacijos formos naudą. Dauguma skaitmeninės reklamos atstovų suprato, kad vaizdo medžiaga pati kalba už save. Todėl video turinio vartojimas įvairiose reklaminėse kampanijose sparčiai auga. Vis dar auganti šių dienų vaizdo medžiagos turinio įtaka, palietė ir Instagram kūrėjus. Instagram naujame atnaujinime suteikė kiek kitokį IGTV išdėstymą. 

Naujas IGTV išdėstymas atrodo panašiau į Snapchat aplikaciją, kurioje galima surasti tam tikro turinio dominančio naudotojus, vietoje automatiškai pateikiamų vaizdo įrašų. Toks atnaujinimas suteiks prekės ženklams papildomo matomumo IGTV skiltyje, be to tikimasi, jog Instagram aplikacijos vartotojas IGTV skiltyje išliks ilgiau.

Taip pat IGTV suteikia galimybę paskelbti video įrašus iki 1 minutės trukmės ant Instagram sienos. Taip video turinio kūrėjas, turi galimybę paskatinti Instagram vartotojus, pažiūrėti jau sukurtą bei įkeltą ilgesnį įrašą IGTV kanale, bei padidinti video turinio pasiekiamumo reitingą.

Instagram trina turinį kuriame vaizduojama žala žmogui

Instagram paskelbė, jog naikins visą turinį, kuris prieštaraus Instagram taisyklėm, kuriose teigiama, jog turinys kuriame vaizduojamas savęs žalojimas nėra priimtinas ir toleruojamas. Tai reiškia, jog turinys kuriame bus vaizduojama daug kraujo, savęs žalojimas ir panašiai, bus naikinamas.

Verta pastebėti, jeigu Instagram randa tokią nuotrauką tam tikrame profilyje, to profilio pasiekiamumas sparčiai krenta. Dėl to, turėtumėte būti atidūs dalinantis tokio tipo nuotraukomis ar vaizdo medžiaga, bei prisiminti, jog pasekmės gali būti ypač skaudžios.

Pristatytas Instagram atsiskaitymas               

Kovo mėnesį Instagram atstovai pristatė tiesioginį apsipirkimą bei atsiskaitymą neišėjus iš Instagram programėlės. Kai Instagram vartotojas paspaudžia ant patikusio produkto konkrečiame poste, vartotojas pamato specialų “Checkout on Instagram” mygtuką. Toliau pasirenkama, spalva, dydis bei kitos tam tikros produkto ypatybės. Jeigu Instagram paskyroje apsipirkinėjate pirmą kartą, reikia įvesti vardą, pavardę, elektroninį paštą, taip pat adresą, kur produktas turi būti pristatytas.

Tokiu būdu, Jūs lengvai užpildote pirkimo duomenis neišeinant iš Instagram programėlės. Po pirmo apsipirkimo Instagram aplikacijoje, Jūsų informacija bus saugiai išsaugota, todėl kitą kartą, kai norėsite nusipirkti Jums patinkantį daiktą, Instagram programėlėje, Jūs tai padaryti galėsite lengviau ir greičiau.

Labai svarbus dalykas, kuris eliminuoja pirkėjo baimes, yra siuntinio statusas bei sekimas. Po atlikto mokėjimo, gausite informaciją apie produkto išsiuntimą bei pristatymo informaciją tiesiai į Instagram paskyrą.

Pasidalinkite įrašu
Exit mobile version