Kas yra išorinis SEO?
Išorinis SEO (angl. „off-page SEO”) reiškia visus veiksmus, kurie atliekami ne tiesiogiai svetainėje, bet yra susiję su svetainės pozicionavimu paieškos sistemose. Išorinis SEO apima visus veiksmus, kuriais siekiama padidinti svetainės autoritetingumą paieškos sistemose.
Ar išorinis SEO svarbu?
Norint turėti aiškiai matomus SEO rezultatus, reikia naudoti ir vidinio SEO, ir išorinio SEO optimizavimo taktikas. Pavyzdžiui, gerai sukurta svetainė yra būtina, tačiau išoriniai veiksniai gali būti tokie pat svarbūs, kad jūsų turinys būtų aukščiau paieškos rezultatuose.
Kai kurie pagrindiniai elementai, reikalingi sėkmingam išorinio SEO optimizavimui, yra maksimaliai padidinti nuorodų kūrimo galimybes ir suprasti, kaip „Google“ žiūri į esamas išorines nuorodas. Nepraleiskite progos pastebėti šiuos svarbius žingsnius – supraskite juos šiandien!
Nors svetainės turinys ir jo kokybė yra neatsiejami nuo optimizavimo paieškos sistemoms, išorinio SEO strategijos vaidina didelį vaidmenį gerinant jūsų reitingą. Nustatyta, kad nuorodų kūrimas yra vienas didžiausią poveikį turinčių elementų „PageRank“, kuris „Google“ algoritme įvertina atgalines nuorodas pagal kokybę ir kiekį.
Galiausiai veiksmingas požiūris, įtraukiant išorinius šaltinius, gali smarkiai padidinti su jūsų domenu susijusį patikimumą, naudojant tokius rodiklius kaip tinkamumas, patikimumas ir autoritetas; tokiu būdu svetainės lankytojams suteikiant garantiją, sprendžiant, ar jie turėtų spustelėti SERP.
Norėdami sėkmingai optimizuoti savo svetainę paieškos sistemoms, turite atsižvelgti ir į vidinį, ir išorinį SEO. Vidinis SEO apima bet kokius veiksmus, atliekamus tiesiogiai tinklalapio ribose; tai apima meta aprašymus, antraštes ir kiti elementai. Išorinis SEO yra bet kas, kas daroma už jūsų svetainės ribų, o tai gali turėti įtakos jos būklei naudojant pagrindinius paieškos variklio algoritmus, pvz., gauti atgalinių nuorodų iš gerbiamų svetainių arba didinti prekės ženklo žinomumą per influencerių rinkodaros kampanijas.
Norint pasiekti aukštą paieškos reitingą, reikia tobulos dviejų skirtingų SEO strategijų pusiausvyros (vidinio ir išorinio) – svarbu suprasti jų skirtumus. Tai nėra baigtinis sąrašas, tačiau jame pateikiamas labai reikalingas paaiškinimas, kaip pasiekti tą trokštamą aukščiausią paieškos vietą.
Kadangi išsiaiškinome, kad ir išorinis SEO ir vidinis SEO yra labai svarbūs, pereiname prie išorinio SEO patarimų ir veiksnių.
Išorinio SEO veiksniai
- Nuorodų kūrimas
- Lokalus SEO
- Socialiniai tinklai
- Turinio rinkodara
1. Nuorodų kūrimas
Jei norite įsitvirtinti kaip autoritetingas atstovas internete, labai svarbu gauti kokybiškas atgalines nuorodas.
Atgalinės nuorodos yra būdas kitoms svetainėms su “pasitikėjimu balsuoti” ir patvirtinti jūsų domeną – paieškos sistemos atsižvelgia į tai, spręsdamos, kaip aukštai turėtumėte būti reitinguojami jų rezultatuose.
Kuo daugiau “pasitikėjimo balsų” gausite iš išorinių šaltinių, tuo aukštesnio reitingo galite tikėtis – todėl įsitikinkite, kad šių nuorodų kūrimas yra pirmoje vietoje jūsų SEO strategijoje!
Rasti geriausias atgalines nuorodas į savo svetainę gali atrodyti nelengva užduotis, todėl yra daug įvairių būdų, kaip būti pastebėtam.
- Natūralios arba pelnytos nuorodos natūraliai rodomos, kai žmonės mini jūsų prekės ženklą be jokio darbo.
- bet jei norite daugiau kontrolės, sukurti nuorodas reikia rankiniu būdu (pvz., susisiekti tiesiogiai su svetainių administratoriais, kad įdėtų nuorodą).
Kad nesusidurtumėte su „Google“ nuobaudomis, įsitikinkite, kad visos naudojamos strategijos atitinka „white hat“ standartus!
2. Lokalus SEO
Vietinis SEO yra galingas būdas padidinti įmonių matomumą, aptarnaujančių vartotojus konkrečiose geografinėse vietose. Nesvarbu, ar tai būtų kirpyklos, oro kondicionavimo įmonės ar prekybos centrai; ši strategija gali padidinti jūsų pastebimumą internete ir padėti jums lokaliai pritraukti potencialių klientų.
Labai svarbu, kad jūsų verslas būtų matomas vietinėse rinkose. Štai keletas strateginių veiksmų, kurių galite imtis:
- Pridėkite save prie tokių sąrašų kaip „Google Business Profile” (dar žinomas kaip „Google My Business”);
- Susikurkite paskiras ir greitai atsakykite į atsiliepimus/klausimus svetainėse, pvz., „Tripadvisor“ ar „Yelp“;
- Raginkite teigiamus klientų atsiliepimus;
- Be to, užtikrinkite, kad visose skaitmeninėse platformose būtų ta pati kontaktinė informacija, kad galėtumėte greitai pasiekti.
3. Socialiniai tinklai
Socialiniai tinklai dažnai matomi kaip būdas didinti prekės ženklo žinomumą, tačiau jie taip pat gali būti panaudoti siekiant SEO rezultatų.
Kai turinys iš jūsų svetainės bendrinamas socialiniuose tinkluose ir generuoja srautą atgal į svetainę, „Google“ pripažįsta šią veiklą kaip domeno autoriteto formavimo elgseną.
Nuolatinis bendravimas su klientais socialiniais kanalais suteikia galimybę gauti daugiau dalijimosi, nuorodų į naudingą informaciją ir paspaudimus, kurie prisideda prie aukštesnio reitingo paieškos sistemose.
4. Turinio rinkodara
Turinio rinkodara yra galingas įrankis, leidžiantis pasiekti tikslinę auditoriją ir suteikti jai naudingos, prasmingos informacijos, kuri tiesiogiai atitinka jų poreikius.
Užsiimdami tokia veikla kaip „Guest post“ ir siūlydami atsisiunčiamą turinį, pvz., apklausas ar ataskaitas, ne tik sugeneruosite daugiau svetainės srauto, bet ir padidinsite prekės ženklo žinomumą, tuo pačiu padidindami potencialių klientų generavimo galimybes!
Kurdamos „Guest blogging“, įmonės turi unikalią galimybę išplėsti savo pasiekiamumą ir gauti naujų klientų. Be to, jie gali maksimaliai padidinti savo SEO pastangas gaudami vertingų atgalinių nuorodų iš aukšto rango domenų. Galiausiai, ši strategija padeda padidinti svetainės srautą – būtina norint pasiekti aukštesnį reitingą natūralios paieškos rezultatuose!
Nuorodų kūrimo išorinio SEO veiksniai
Kai paieškos sistemų algoritmai tampa vis sudėtingesni, rinkodaros specialistai turi neatsilikti nuo nuolat kintančių taisyklių ir nuostatų.
Dėl ankstesnių reitingavimo strategijų, pvz., nuorodų kūrimo, žmonės naudojo daugybę strategijų, kad gautų atgalines nuorodas, pvz., forumų paskelbimą ar pirkimo nuorodas.
Paieškos sistemos į neetišką nuorodų talpinimą reagavo įvesdamos nuobaudas tiems, kurie jomis naudojosi. Kurdami išorinių nuorodų tinklelį turite atsiminti, kad paieškos sistemos atsižvelgia į:
- Nurodančių domenų skaičius – turėti daugiau nukreipiančių domenų prilygsta „Google“ patvirtinimui, kad jūsų svetainė autoritetinga. Tai rodo, kad gavote daug teigiamų rekomendacijų (atgalinių nuorodų) iš kitų patikimų šaltinių ir dar labiau sustiprina jūsų turinio patikimumą.
- „Link Authority” – kiekybė yra svarbi, bet kokybė gali būti dar svarbesnė (arba bent jau tokia pat svarbi). Kad būtumėte sėkmingi, sutelkite dėmesį į nuorodų gavimą iš aukšto rango domenų, kurie padės padidinti jūsų buvimą internete ir patikimumą.
- Aktualumas – norint maksimaliai padidinti savo svetainės vertę, svarbu, kad visos nuorodos būtų aktualios. Pavyzdžiui, naminių gyvūnėlių žaislų įmonė turėtų ieškoti ryšių su gerbiamomis organizacijomis, tokiomis kaip Nacionalinė šunų asociacija, o ne teikti nuorodas iš gyvenimo būdo tinklaraštininkų, kad savo turiniui būtų suteikta daugiau aktualumo.
- „Anchor” tekstas – kurdami nuorodas į savo svetainę įsitikinkite, kad „anchor” tekstas patraukliai ir profesionaliai iliustruoja jos aktualumą, bet nepersistenkite.
Įgalinkite savo išorinį SEO kartu su APG Media
Jei norite pritraukti daugiau patikimų potencialių klientų, turite investuoti į SEO. APG Medijoje mes žinome, kaip sukurti SEO planą pagal jūsų verslą ir pasitelkti geriausiomis išorinio SEO strategijomis ir praktikomis. Mūsų apdovanojimus pelniusi ekspertų komanda padės jums sukurti pritaikytą planą, tinkantį jūsų verslui.
[…] optimizavimui atliekami pakeitimai gali būti matomi jūsų puslapio lankytojų (tuo tarpu išorinis SEO ir techniniai SEO elementai ne visada […]
[…] svarbius vidinio ir išorinio SEO nuorodų duomenis (vidines nuorodas, išorines nuorodas, populiariausias svetaines ir puslapius, […]