Šių metų antrojo ketvirčio Tinuiti Digital Ads Benchmark Report rodo aiškią tendenciją: Google Shopping reklamos paspaudimų kiekis šoktelėjo 18 %, o išlaidos augo 19 %. Tai yra daugiau nei dvigubai spartesnis augimas, palyginti su pirmuoju ketvirčiu. Pagrindinė priežastis – staigus tokių mažų kainų milžinų kaip Temu ir Shein pasitraukimas iš Google reklamos aukcionų, kurį paskatino JAV įvesti tarifai. Prie to prisidėjo ir Amazon, gerokai sumažinusi savo Shopping reklamų apimtis.
Tai sukūrė retą situaciją: kai iš rinkos laikinai traukiasi didieji, konkurencija mažėja, o mažesniems e. verslams atsiveria galimybė įeiti į rinką pigiau ir sulaukti daugiau dėmesio.
Google Shopping – tai reklamos formatas, leidžiantis vartotojams pamatyti produktus su nuotrauka, kaina ir pardavėjo informacija tiesiog Google paieškos rezultatuose. Skirtingai nei tekstinė reklama, čia iškart matomas konkretus pasiūlymas, o paspaudus klientas nukreipiamas tiesiai į produktų puslapį jūsų e. parduotuvėje.
Reklamos sistema veikia aukciono principu: kiekvienas reklamuotojas nustato, kiek pasirengęs mokėti už paspaudimą (CPC – ang. Cost per Click, kaina už paspaudimą). Aukcioną laimi tie, kurie pasiūlo ne tik konkurencingą kainą, bet ir turi kokybiškai parengtą produktų feed’ą bei atitinkančią vartotojo užklausą reklamą.
Atrodo, kad CPC augo ir tai tiesa, bet čia svarbu suprasti skirtumus:
Trumpai tariant, brangsta reklama per prekių ženklus, bet produktų reklamos per Google Shopping atpigo. Būtent ši niša dabar yra palanki mažiesiems.
Google Shopping šiandien yra viena retų nišų, kur reklamos konkurencija sumažėjo, o mažesniems e. verslams atsirado proga įeiti į rinką pigiau. Tai langas, kuris greičiausiai neužsibus – todėl verta išnaudoti dabar, kol CPC palankus, o klientų paspaudimų kiekis sparčiai auga.
Mes kuriame skaitmeninės rinkodaros sprendimus, kurie realiai veikia – generuoja pardavimus, augimą, stiprina įvaizdį ir didina matomumą.
Naudojame tai, kas veikia šiandien: nuo SEO ir Google Ads, iki automatizuotų DI sprendimų, nuo strategijos iki taktikos.
Dirbame tam, kad jūsų verslas ne tik augtų, bet ir turėtų kuo atsakyti net stipriausiems rinkos žaidėjams.
Profesionalus Meta reklamos valdymas, kad ji suteiktų maksimalią investicijų grąžą (angl. ROI)
Specialiai pritaikytos Google reklamos, skirtos matomumui Google paieškoje didinti
SEO technikos, padedančios gerinti raktažodžių pozicijas paieškos sistemose
Profesionalūs LinkedIn reklamos sprendimai, padedantys augti B2B verslui
Pilna Google Analytics 4 konfigūracija geresniam duomenų rinkimui
Gaukite aukštos kokybės nuorodas į savo svetainę ir didinkite jos populiarumą