Straipsnis
-
3
min skaitymo

Smulkūs gamybos verslai: kaip išnaudoti skaitmeninę rinkodarą ir DI pilnam potencialui pasiekti?

Apie tai, kaip skaitmeninė rinkodara ir dirbtinio intelekto įrankiai gali paspartinti gamybinio verslo augimą pasakoja Aurimas Paulius Girčys
Parašė:
Povilas Peseckas
-
1.10.2025

Smulkūs gamybiniai verslai, ypač veikiantys verslas verslui segmente, dažnai susikoncentravę regionuose, iki šiol puikiai išgyveno be skaitmeninės rinkodaros: klientus pažinojo, viską išspręsdavo tiesioginio kontakto būdu, pakakdavo turėti interneto svetainę. Deja, pasaulis keičiasi ir taip veikiantis smulkus gamybinis verslas neišnaudoja viso turimo potencialo: apie tai, kaip skaitmeninė rinkodara ir dirbtinio intelekto įrankiai gali paspartinti gamybinio verslo augimą pasakoja Aurimas Paulius Girčys, skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas.

„Gamybos verslai uždavinių turi ne vieną: rasti naujų verslo klientų, verslo partnerių, tiekėjų; el. parduotuvėje savo gaminius parduoti tiksliniams klientams; plėsti veiklą ir savo gamyba prekiauti užsienyje. Ir greičio pedalą šiems uždaviniams įgyvendinti galima nuspausti su skaitmeninės rinkodaros priemonėmis. 

Ne vienas pasaulinis tyrimas įrodo, kad skaitmeninė rinkodara šiandien yra vienas pagrindinių gamybos verslų variklių. Pavyzdžiui, apie apie 77 proc. gamybos rinkodaristų pastebi, kad skaitmeninė rinkodara padidina jų konversijas, o 68 proc. B2B gamybos verslų sako, kad strategiškai parengta interneto svetainė padeda pritraukti naujų klientų. Skaitmeninė rinkodara yra būdas pasiekti savo tikslinę auditoriją bet kuriame pasaulio krašte, didinti savo žinomumą ir kurti norimą įvaizdį. O kai į skaitmeninės rinkodaros veiksmų miksą integruoji dirbtinį intelektą, norimų tikslų pasiekti tampa dar paprasčiau“, – sako skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas Aurimas Paulius Girčys.

B2B klientas šiandien išrankesnis nei bet kada iki šiol

2023 m. paskelbta apklausa tarp verslo-verslui (B2B) pirkėjų parodė, kad internetinė apsipirkimo patirtis galėtų būti dar labiau optimizuota, jei tiekėjai imtųsi papildomų priemonių, kad patenkintų savo klientų lūkesčius. Daugiau nei pusė B2B pirkėjų norėjo, kad el. prekybos svetainėse būtų pateikta daugiau atnaujintos ir tikslesnės informacijos apie produktus, o beveik 40 procentų manė, kad patogios internetinės ir mobiliosios sąsajos yra svarbios jų klientų patirčiai. Daugiau nei trečdaliui įmonių, perkančių internetu, buvo sunku suprasti produktų kainas, o dar didesnė dalis susidūrė su problemomis dėl produktų kainos pasiūlymų aiškumo.

„Šie duomenys rodo, kad B2B klientai pirkdami internetu kelia tikrai aukštus lūkesčius pirkimo patirčiai būtent internete. Negana to, naujausi šių metų apklausos duomenys atskleidžia, kad beveik visos (99 proc.) B2B įmonės susiduria su sunkumais pateikiant savo klientams tikslią ir išsamią produktų informaciją.  Tad verslai supranta, kad klientų lūkesčiai tikrai dideli, bet nesugeba išspręsti atsirandančių problemų, tokių kaip aktualios informacijos apie produktus pateikimas ar personalizuota kliento kelionė.

Kaip tai spręsti? Išmokti dirbti su dirbtinio intelekto įrankiais arba pasitelkti partnerius, kurie gali sukurti individualius DI sprendimus būtent jūsų problemai spręsti. Gal tai gali būti esamo kalbos modelio adaptacija tekstams apie produktus generuoti, gal – DI įskiepiai į interneto svetainę, pagal kliento turimą naršymo istoriją rodantys būtent jo ieškomus produktus ar paslaugas ir panašiai. Visi šie menki ir gana paprasti DI sprendimai gali gerinti kliento patirtį, padėti jam naviguoti svetainėje ir konvertuoti jį į pirkėją. Šiandien gamybos verslai, ypač smulkūs, konkuruoja per labai minimalias detales, nes klientas yra išrankiausias, koks tik kada nors yra buvęs“, – įžvalgomis dalinasi Aurimas Paulius Girčys.

DI tampa dar vienu skaitmeninės rinkodaros įrankiu

Pasak eksperto, dirbtinis intelektas nereiškia milžiniškų investicijų ir nebėra kažkas nepasiekiamo ir nesuvokiamo ir smulkiems gamybos verslams: „Dirbtinis intelektas tiesiog po truputį tampa dar vienu įrankiu verslo veiklai efektyvinti, jis jau yra neatsiejama skaitmeninės rinkodaros dalis. Būtent todėl kalbėdami su klientais dėliodami skaitmeninės rinkodaros strategiją, veiksmų pardavimams didinti planą, įtraukiame ir rekomendacijas DI sprendimams jų svetainei, el. parduotuvei, nes tai yra vienas įrankių, gerinančių jų klientų pirkimo patirtį. Tad krūpčioti išgirdus sąvoką „dirbtinis intelektas“ nereikėtų. Tik žinoma, svarbu nenerti stačia galva, o pirma identifikuoti iššūkius, kuriuos būtų galima spręsti su DI, ir tuomet rasti ar pritaikyti DI sprendimus“. 

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „APG Media“ gavusi finansavimą iš Europos Sąjungos kuria du naujus dirbtinio intelekto produktus smulkiam ir vidutiniam verslui: reklaminių tekstų lietuvių kalba generatorių ir užklausų DI (angl. prompts) katalogą skirtingiems sektoriams. Produktai rinką pasieks per ateinantį pusmetį ir bus prieinami visiems.

Ar esate pasirengę paspartinti savo verslo sėkmę?
  • Holistiniai skaitmeniniai sprendimai
  • Į IG orientuotos kampanijos
  • Duomenimis pagrįsti sprendimai
  • Strateginio turinio kūrimas
  • Sinergija tarp kanalų
Susisiekite
ŠTAI, KĄ MES DAROME

APG MEDIA

APG MEDIA siūlo holistinius, verslo augimą skatinančius skaitmeninės rinkodaros sprendimus.

Siekdami išlikti lyderiais skaitmeninės rinkodaros srityje, nuolat plečiame savo paslaugų spektrą. Pagrindinės mūsų teikiamos paslaugos yra šios:

Jūsų patikimas skaitmeninės rinkodaros partneris