„Konversijas dažnai verta suskirstyti į „Makro“ ir „Mikro“ kategorijas. Makrokonversijos – tai tokios konversijos, dėl kurių tiesiogiai gaunate pajamų. Mikrokonversijos – tai naujienlaiškio prenumeratos, ir kiti panašūs svetainėje atliekami veiksmai.”
Konversijos gali būti kategorizuojamos į mikro-konversijas ir makro-konversijas.
Makro-konversija yra pardavimas.
Mikro-konversija – tai žingsnis, kuris padeda priartėti prie pardavimo. Mikro-konversijomis paprastai laikomi PDF failų atsisiuntimai, kontaktinės formos užpildymai, naujienlaiškio prenumeratos ar pan. Paprastai konversijos apibrėžiamos atskirų kampanijų rėmuose. Pavyzdžiui įvaizdinėje kampanijoje konversija galite traktuoti asmens įsitraukimą į Jūsų prekių katalogą.
Kampanijose, kuriomis norite didinti potencialių pirkėjų bazę konversija galite laikyti prekių įsidėjimą į krepšelį. Visus šiuos veiksmus yra svarbu matuoti tiek norint didinti pardavimus, tiek ir siekiant mažinti konversijos kainą. Kampanijų optimizavimas konversijoms yra nuolatinis procesas.
Todėl net jei Jūsų galutinis tikslas yra pardavimas, vis tiek pradžioje rekomenduojama svetainės srautus optimizuoti taip, kad pasiektume pirmuosius įsitraukimo žingsnius: prekių peržiūrą, prekės įsidėjimą į krepšelį, perėjimą prie atsiskaitymo formos ir tik vėliau siektumėte mažinti galutinio pardavimo kainą. Kuo daugiau turėsite pigiai kainuojančių prekių įsidėjimų į krepšelį, tuo bus paprasčiau analizuoti, ką galima padaryti geriau, kad vartotojai, įsidėję prekes į krepšelį, šias prekes tikrai pirktų.
Dalykų, kuriuos galime stebėti, yra DAUGYBĖ! O tikrasis iššūkis – tai suvokti, kaip visas šias metrikas padaryti PRASMINGOMIS. Čia mums gali praversti sistemos. Visų pirma apžvelkime grynųjų pajamų sistemą. Ją sukūrė profesorius Kenas Vongas.
Ši sistema grindžiama idėja, kad grynosios pajamos yra funkcija su dviem kintamaisiais. Marža ir apimtimi.
Jei visos kitos sąlygos lieka nepakitusios, išaugus maržai padidėtų ir mano grynosios pajamos. Taigi, jei matuoju, kaip sekasi mano maržai, galiu tai tiesiogiai susieti su pelnu.
Jei visos kitos sąlygos lieka nepakitusios, išaugus pardavimo apimčiai mano grynosios pajamos taip pat išaugtų. Taigi, jei matuoju, kaip sekasi didinti pardavimo apimtį, galiu tai susieti su pelnu.
O jei pažvelgtume į maržą, ji taip pat tėra funkcija su dviem kintamaisiais. Kaina ir sąnaudomis. Jei galiu padidinti gaunamą kainą arba sumažinti sąnaudas, padidinu maržą. Taigi, padidinu pelną.
Funkcija su dviem kintamaisiais yra ir prekybos apimtis. Šie kintamieji – tai rinkos dydis ir rinkos dalis. Jei padidinu kurį nors iš jų, išauga mano pardavimo apimtis, taigi ir pelnas.
Viskas, ką turime padaryti dabar – tai kiekvieną iš šių dalykų matuoti.
Pavyzdžiui, naujienlaiškių prenumeratorius naudojame kaip VIENĄ iš mūsų KPI. Šis rodiklis padeda suprasti, kaip einasi užtikrinti IŠLAIKYMĄ. Stebime ir ATSISAKANČIUS naujienlaiškių prenumeratos. Taip pat galime stebėti ir, tarkime, pakartotinius pirkimus ar grįžtančių į mūsų svetainę procentinį kiekį. Visi šie dalykai kartu gali padėti gauti bendrą išlaikymo situacijos vaizdą.
Tereikia viską sudėti taip, kad ir mūsų kolegos, ir mes patys gautume prasmingus duomenis, kuriais nuo šiol galėtume remtis.
APG MEDIA siūlo holistinius, verslo augimą skatinančius skaitmeninės rinkodaros sprendimus.
Siekdami išlikti lyderiais skaitmeninės rinkodaros srityje, nuolat plečiame savo paslaugų spektrą. Pagrindinės mūsų teikiamos paslaugos yra šios:
Profesionalus Meta reklamos valdymas, kad ji suteiktų maksimalią investicijų grąžą (angl. ROI)
Specialiai pritaikytos Google reklamos, skirtos matomumui Google paieškoje didinti
SEO technikos, padedančios gerinti raktažodžių pozicijas paieškos sistemose
Profesionalūs LinkedIn reklamos sprendimai, padedantys augti B2B verslui
Pilna Google Analytics 4 konfigūracija geresniam duomenų rinkimui
Gaukite aukštos kokybės nuorodas į savo svetainę ir didinkite jos populiarumą