Straipsnis
-
3
min skaitymo

SEO konkurencingose rinkose: ką daro kiti ir kas šiandien svarbiausia?

Veikiant konkurencingose rinkose, SEO strategijos turi būti intensyvios duomenų analizės rezultatas.
Parašė:
Andrius Triponas
-
4.1.2025

„SEO nebėra tik techninis: nebeužtenka susitvarkyti svetainės ir susidėlioti bendrinių raktažodžių. Veikiant konkurencingose rinkose, SEO strategijos turi būti intensyvios duomenų analizės rezultatas“, – sako Andrius Triponas, skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ SEO vadovas. 

A.Triponas kartu su tarpusavio skolinimo ir sutelktinio finansavimo platformos „Finbee“ ir „Wise Trading Group“, užsiimančios didmenine prekyba maisto ir gėrimų produktais verslas verslui sektoriuje tarptautiniu mastu, rinkodaros vadovėmis dalijasi, kokios SEO strategijos jiems veikia geriausiai ir kas šiandien svarbiausia dirbant itin konkurencingose rinkose.

Atliepti vartotojų skauduliai iškėlė į aukštas SEO pozicijas

A. Triponas, „APG Media“ SEO vadovas, sako, kad SEO strategija negali apsiriboti tik techniniu SEO įgyvendinimu: jis labai svarbus, bet būtina turėti aiškią strategiją, kaip per kontekstinius raktažodžius atvedami klientai: „SEO nebėra tik techniškai tvarkingos svetainės parengimas, ypač, jei dirbama rinkose, kur yra didelė konkurencija. Vienas mūsų klientų, tarpusavio skolinimosi platforma „Finbee“, yra geras pavyzdys. Jie veikia labai aktyvioje rinkoje: čia visų rinkos žaidėjų pagrindinis kanalas reklamai yra internetas ir visi jie kaunasi dėl to paties kliento. Norint tokioje rinkoje išsiskirti, reikia turėti labai detalią, kryptingą ir gerai apgalvotą strategiją“. 

Giedrė Leminskienė, „Finbee“ rinkodaros vadovė, pasakoja, kad SEO yra viena iš pagrindinių „Finbee“ rinkodaros strategijos dedamųjų: „Turime aiškią strategiją, nuolatos analizuojame duomenis ir priimame jais paremtus sprendimus, mat daugiausiai dėmesio sutelkiame į vartotojų ketinimus (angl. search intent), kad savo kanaluose galėtume jiems pateikti aktualiausią turinį. Pirmenybę teikiame ilgalaikę naudą kuriančioms SEO strategijoms – aukštos kokybės turinio kūrimui, orientuotam į vartotojų poreikius, nuosekliai raktažodžių optimizacijai ir techninio SEO gerinimui“. 

G. Leminskienei antrina ir  A. Triponas, „APG Media“ SEO skyriaus vadovas, sakantis, kad būtent vartotojų poreikių, skaudulių identifikavimas gali lemti SEO sėkmę:  „Dėliojant SEO strategiją būtina suprasti tai, kas tiksliniam klientui yra tam tikri skauduliai, t. y. kodėl jie nesirinktų naudotis jų paslauga, kokie klausimai jiems dažniausiai kyla apie paslaugą, kokie mitai yra susiformavę apie tą konkrečią paslaugą. Padarę tokią analizę, nusimatome, kad būtent tuos skaudulius atliepiantis kokybiškas turinys turi atsirasti kliento svetainėje,  ir dirbame ties su tuo susijusiais raktažodžiais. Tarkime, jei žmogus svarsto automobilio ilgalaikės nuomos galimybę, bet nerimauja, kad pirkti automobilį lizingu yra pigiau nei taip nuomotis. Tikėtina, kad jis googlins: kodėl verta nuomotis, o ne pirkti lizingu. Ir čia mums svarbu, kad paieška potencialų klientą nukreiptų atsakymo ieškoti būtent kliento svetainėje. Taip atvedame klientus ir iškeliame klientą organinėje paieškoje per kontekstinius raktažodžius“. 

Stipri SEO strategija padėjo pasiekti ir JAV verslus

„APG Media“ SEO komandos vadovas sako, kad vis daugiau užklausų sulaukia iš bendrovių, dirbančių verslas verslui sektoriuje (angl. B2B), mat tai, kaip rezultatų siekiama čia, yra visiškai pasikeitę ir persikėlę į internetą: „Seniau B2B versle daugiausia lemdavo tiesioginiai kontaktai su potencialiais partneriais ar pirkėjais. Veikdavo kontaktai, šalti skambučiai, susitikimai. Šiandien viskas jau yra gerokai pasikeitę ir skirtingi tyrimai rodo tą patį: pavyzdžiui, kad 90 proc. B2B pirkėjų renkasi internetinius kanalus kaip pagrindinį kanalą identifikuojant potencialius tiekėjus, 67 proc. pradeda savo B2B pirkimo kelionę internete. 

Visa tai sako viena: B2B verslas privalo būti lengvai randamas paieškoje, o tam būtina stipri SEO strategija. Vienas tokių verslų pavyzdžių yra „Wise Trading Group“, kurie užsiima didmenine prekyba maisto ir gėrimų produktais tarptautiniu mastu. Jie su savo taikliai sudėliotais SEO veiksmais pasiekia visos Europos rinkas“.

Valda Macionytė, „Wise Trading Group“ rinkodaros vadovė, pasakoja, kad siekiant aukštų pozicijų organinėje paieškoje, jiems geriausiai veikia turinio rinkodara ir techninis SEO: 

„Kokybiškas turinys pritraukia lankytojus ir padeda mums tapti ekspertine nuomone rinkoje. Techninis SEO užtikrina, kad mūsų svetainė būtų matoma paieškos sistemoms ir lengvai randama vartotojams. Mūsų verslui, veikiančiam didmeninės prekybos sektoriuje tarptautiniu mastu, labai svarbu būti matomam vietos rinkoje. Mūsų dabartinė tikslinė rinka yra visas Europos regionas, todėl SEO strategija yra orientuota į tai, kad mūsų įmonė ir siūlomi produktai būtų lengvai randami vartotojų, ieškančių tiekėjų didžiausiose Europos regiono šalyse (Prancūzija, Vokietija, Ispanija, Italija, visas Skandinavijos regionas ir t.t.)“.

Andrius Triponas antrina, kad verslas verslui segmente ekspertinis turinys svetainėje dažniausiai yra kertinis raktas į SEO sėkmę: žinoma, jį būtina derinti ir su kitomis SEO strategijomis, jei veikiama itin aktyvioje ir konkurencingoje rinkoje: „Wise Trading Group“ atveju dirbame visais frontais: pirma, būtina užtikrinti techninį SEO, kad svetainė būtų tvarkinga ir atitiktų visus platformos reikalavimus; antra, turime labai gerai pažinoti tikslinę auditoriją, suprasti, ko ji ieško, kaip ieško, kas jai gali būti neaišku, ką ji gali siekti išsiaiškinti ir pateikti visus įmanomus atsakymus savo svetainėje, kad jų ieškodami, atsirastų būtent čia. Taip didiname prekės ženklo žinomumą, formuojame ekspertinį įvaizdį tikslinėje auditorijoje, kuris ilgainiui konvertuojasi į naujus klientus. Negana to, tai prekės ženklui tampa viena pagrindinių konkuravimo rinkoje priemonių“.

V. Macionytė iš „Wise Trading Group“ pasakoja, kad šiuo metu siekia dirbti su Europa , intensyvus ir kryptingas darbas su SEO lėmė, kad užklausų jau sulaukia ir iš Šiaurės Amerikos regiono: „Tai bendro intensyvaus darbo su „APG Media“ rezultatas, kadangi  naudojame tikrai daug raktažodžių, susijusių su amerikietiškais produktais. Mus džiugina gauti kontaktai, kuriuos labai vertiname ir tikimės juos paversti mūsų klientais ateityje“.

Ar esate pasirengę paspartinti savo verslo sėkmę?
  • Holistiniai skaitmeniniai sprendimai
  • Į IG orientuotos kampanijos
  • Duomenimis pagrįsti sprendimai
  • Strateginio turinio kūrimas
  • Sinergija tarp kanalų
Susisiekite
ŠTAI, KĄ MES DAROME

APG MEDIA

APG MEDIA siūlo holistinius, verslo augimą skatinančius skaitmeninės rinkodaros sprendimus.

Siekdami išlikti lyderiais skaitmeninės rinkodaros srityje, nuolat plečiame savo paslaugų spektrą. Pagrindinės mūsų teikiamos paslaugos yra šios:

Jūsų patikimas skaitmeninės rinkodaros partneris