Karolina Slovcovaitė
Pirmą (o gal ir ne) kartą prisijungėte prie Google reklamos platformos- Google Ads ir pasijautėte taip, tarsi sprendimas, kur stoti, buvo daug lengvesnis, nei nuo ko pradėti savo reklamos Google kelionę? Taip turbūt jautėsi daugelis, todėl mes žinome, kaip svarbu rasti patikimų šaltinių, kurie įduotų žemėlapį į rankas ir nukreiptų tinkama linkme į Google reklamos lobių salą. Nusprendėme pasidalinti savo patirtimi ir įsmeigti porą kelrodžių, kad kelionė būtų lengvesnė.
Kokią Google reklamos kampaniją pasirinkti?
Kampanijos tipo pasirinkimas yra vienas svarbiausių, kurį turėsite atlikti planuojant šią nuotykių pilną kelionę pelno link. Kampanijos tipas nulems ne tik, kur bus rodoma jūsų reklama, bet ir iš kokių jos formatų galėsite rinktis.
Jei teikiate paslaugas ir norite, kad klientai jus rastų būtent tuo metu, kai jiems kyla poreikis jūsų teikiamoms paslaugoms, rinkitės paieškos reklamas.
Jei turite prekės ženklą ir norite didinti jo žinomumą ir persekioti po interneto platybes jau susidomėjusius lankytojus, rinkitės vaizdines reklamos kampanijas. Pagrindinis skirtumas tarp šių dviejų kampanijos tipų yra tas, kad su paieškos kampanijomis pasieksite žmones, kurie jau yra susidomėję, ir kuriems reikia jūsų, o su vaizdine reklama jūs pasiekiate žmones tuo metu, kai jie galbūt visiškai neplanuoja pirkinio ir nieko nežino apie jus.
Jei pasirinksite paieškos kampaniją, jūsų tekstinė reklama interneto vartotojams bus pateikiama kartu su Google paieškos rezultatais ir paieškos partnerių svetainėse. Jei norite pasiekti platesnę žmonių auditoriją ir renkatės vaizdinę kampaniją, jūsų reklama bus rodoma įvairiose Google ir partnerių svetainėse pradedant Youtube ir baigiant garsiausiais dienraščiais ar tinklaraščiais.
Kokią vaizdinės reklamos formą pasirinkti?
Atsakymas į šį klausimą vėlgi priklauso nuo jūsų tikslų. Jei norite žvejoti naujus klientus ir didinti prekės ženklo žinomumą, Google rekomenduoja rinktis interaktyvius vaizdinius skelbimus arba paprasčiausius vaizdo skelbimus. Jei manote, kad viskas, ką norite apie save pasakyti gali sutilpti į vieną paveikslėlį ir du sakinius, galite pasikliauti Google, tačiau mūsų nuomone ženklo žinomumui didinti geriausiai tinka video reklama, o žmonėms pažiūrėjusiems šią reklamą galėsite iš karto pritaikyti pakartotinę rinkodarą.
Kiti formatai, kuriuose galite labiau atsiskleisti, papasakoti apie save yra Lightbox ir animuoti Html5 skelbimai. Nors Lightbox formatas smarkiai skatina įsitraukimą, dažnu atveju nepasiteisina, nes būtent naudojant Lightbox reklamą jūs ir turėsite susimokėti už tą patį įsitraukimą. Ką tai reiškia? Mokėsite ne už paspaudimą, kuris nuves tiesiai į jūsų svetainę, bet už tai, kad kažkas pelyte užvedė ant skelbimo, kuris išsiskleidė, tačiau joks tolimesnis veiksmas nebuvo atliktas. Htlm5 skelbimų deja neįmanoma rodyti su naujai sukurtomis Google Ads paskyromis, neišleidus $2000 ir negavus patvirtinimo. Vietoje animuoto Html5 formato skelbimų galite rinktis AMP HTML. Su šiais skelbimais sukursite interaktyvų ir patraukiantį turinį, kuris gali įsiminti tikrai ilgam.
Jei jau turite nemažą gerbėjų ratą ir norite juos priversti imtis veiksmų, siūlome rinktis paprastus vaizdo skelbimus arba interaktyvius vaizdo skelbimus. Juose pateikite koncentruotą žinutę su specialiu pasiūlymu, kuris tikrai privers įsidėti prekę į krepšelį ar užbaigti pirkimą. Ilgoms istorijoms ir pasakojimams čia nėra nei vietos, nei prasmės. Ši auditorija jau pažįsta jus ir žino, kuris gyvūnas įkvėpė jus sukurti džemperius su miško gyventojų aplikacijomis. Ir būtinai pasitelkite dinaminius pakartotinės reklamos vaizdinius skelbimus, kurie primins vartotojui, kad kišenėje jau atsirado pinigų tam pirkiniui, į kurį taip ilgai spoksojo.
Kaip pasirinkti kam rodyti Google reklamą?
Kaip pasirinkti kam ir kur rodyti vaizdines reklamas turite keletą galimybių. Siaurinti auditoriją galite pagal raktažodžius, temas, auditorijas, paskirties vietas ir demografinius rodiklius, bei įvairias šių kategorijų kombinacijas. Temos leis jūsų reklamoms būti rodomoms svetainėse, kurių turinys atitinka jūsų iš Google sąrašo pasirinktas temas.
Raktažodžiai puikus pasirinkimas tiems verslams, kurių produktas ar niša nėra apibrėžtas viena iš siūlomų temų. Taip jūsų reklamos bus rodomos svetainėse, kurių turinys atitinka jūsų pasirinktus raktažodžius. Paskirties vietos apibrėš konkrečias svetaines, kuriose bus įmanoma pamatyti jūsų skelbimus, o demografiniais rodikliais galėsite pasirinkti lytį ar amžiaus kategoriją.
Jei norite siaurinti pagal auditorijas galėsite rinktis iš bendrų interesų, potencialių klientų, panašių ir pakartotinių auditorijų. Detalesnį įrašą apie jų taikymą pažadame ateityje. Kurią iš auditorijos formų rinktis patarti yra sunku. Geriausia eksperimentuoti su visomis ir pamatyti, kurios iš jų ar jų kombinacijos veikia geriausiai.
Suprasti kas kaip ir kur veikia geriausiai padeda praktika ir ryžtas. Google pateikia galybę šaltinių, kuriuos galite lengvai rasti, tačiau, jei jau bandėte ir supratote, kad ši kelionė jums per sunki arba pakeliui sutikote neįveikiamą pabaisą, visada galite pasikonsultuoti su ekspertais arba perleisti vairą į jų rankas. Perprasti Google reklamos subtilybes daug laiko reikalaujantis procesas, tačiau visi siūlomi lobiai tikrai to verti.