Ką reikia žinoti apie Google Analytics 4 (GA4)?

Google Analytics 4

Google Analytics 4 nėra visiška naujovė. GA4 buvo išleista daugiau nei prieš metus – 2020 m. spalio mėn. – Šis produktas yra lankstesnis ir išsamesnis produktas už Universal Analytics, nes leidžia vienoje paskyroje rinkti duomenis apie Jūsų svetainės ar programėlės vartotojus, arba viską kartu. Universal Analytics palaikė tik duomenų rinkimą svetainėse. Taigi, GA4 yra labiau atsparus ateities pokyčiams.

Ką svarbu žinoti?

Universal Analytics nustos galioti 2023 m. liepos 1 d. – Duomenų iš Universal Analytics į GA4 perkelti nepavyks, tad norint neprarasti statistikos apie svetainės lankytojus, pasiruošti migravimui turite jau dabar. Kuo anksčiau susikursite naująją GA4 paskyrą ir pradėsite ten rinkti duomenis, tuo daugiau istorinių duomenų išsaugosite, o siekiant maksimaliai surinkti visus įmanomus duomenis apie svetainės lankytojus, reikia ne tik įsidiegti GA4 kodą, bet ir su mūsų pagalba sudiegti Eventus.

Kas keičiasi?

Senojoje Google Analytics versijoje, kiekvienas užfiksuotas veiksmas buvo traktuojamas kaip „page view“ ir „sessions“ veiksmas. Naujojoje, GA4 versijoje, kaip „events“ ir „parameters“. Tai reiškia, jog GA4 versija gali suteikti daug daugiau informacijos apie patį vartotojo veiksmą, nes kiekvienas GA4 „eventas“ turės papildomos informacijos apie jį. Pavyzdžiui, bus aišku, koks puslapio pavadinimas, kokia vartotojo lokacija, ir t.t.

Events

Taip pat, Google Analytics 4 versijoje nebėra „views“ skilties. Vietoj jos atsirado „data streams“.

data streams

Naujas pokytis: GA4 versijoje nebėra „bounce rate“ rodiklio. Jį pakeitė „engaged sessions“. Kuo jie skiriasi?

BOUNCE RATE – Procentas vartotojų, kurie neatliko svetainėje jokio veiksmo iki sesijos pabaigos.

ENGAGED SESSIONS – Procentas vartotojų, kurie:

  • Peržiūrėjo 2+ puslapių
  • Atliko 1+ konversijų
  • Svetainėje išbuvo 10s+ (gali būti keičiama)

Google Analytics 4 pateikiamas naujas duomenų atvaizdavimas. Štai kaip atrodo individualaus vartotojo kelio „explorations“ ataskaita:

explorations

Senoji versija buvo orientuota į tai, KIEK vartotojų atėjo. Naujoji versija yra orientuota į tai, KĄ vartotojai VEIKĖ jūsų svetainėje.

Taip pat, GA4 – yra vis besikeičianti ir plėtojama versija, todėl rekomenduojame pradėti ruoštis ir kaupti duomenis jau dabar. GA4 kol kas yra prototipas, kuris laikui bėgant bus tvarkomas, adaptuojamas ir tobulinamas.

Rekomenduojame GA4 paskyrą sukurti ir svetainės sekimą nustatyti jau šią vasarą. – Norime padėti Jums išsaugoti visus aktualius ateičiai statistinius duomenis, todėl norime Jums padėti jau šią vasarą. Procesas nėra itin greitas – reikia programuotojų įsitraukimo, testavimo, duomenų atvaizdavimo lyginimo su dabartinėmis ataskaitomis ir tik tuomet būsite saugiai migravę į GA4.

Puikus momentas viską susidiegti taip, kaip Jums to reikia. – Kadangi GA4 paskyra startuos nuo pradžių, rekomenduojame kaupti paskyroje ne visus įmanomus veiksmus, bet tuos veiksmus, kurie padeda Jums daryti verslo įžvalgas. Visa tai užtruks laiko, norint kartu su Jumis išsigryninti Jūsų verslo prioritetus ir atrasti būdus reikalingus duomenis sekti svetainėje su GA4 pagalba.

Planuojame darbus į priekį. – Kadangi pilnas migravimas į Google Analytics 4 užtruks ne vieną dieną, mes planuojame darbus į priekį ir skatiname Jus kreiptis į APG Media komandą dėl pagalbos su migravimu jau šiandien, kad šią vasarą sklandžiai ir operatyviai padėtume Jums migruoti į GA4. Jei reikės mūsų pagalbos migruoti vėliau, yra rizika, kad fiziškai nespėsime – padėsime rinkai pereiti prie GA4, vesime apie tai mokymus, kursime daug paskyrų ir ataskaitų nuo nulio.

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.