Google Analytics ir GTM

500,00 

Google Analytics, tai labiausiai pasaulyje naudojamas skaitmeninės rinkodaros analitikos įrankis. Šio domenų analizės įrankio pagalba rinkodaros specialistai gali stebėti svetainės efektyvumą, reklamos rezultatus bei vartotojų elgseną pačioje svetainėje. O tai savo ruoštu leidžia priimti duomenimis grįstus sprendimus, įvertinti reklamos atnešamą naudą bei identifikuoti spragas ir trūkumus taip pat kaip ir neišnaudojamas galimybes bei naujus auditorijos segmentus. Įvaldžius Google Analytics ataskaitos ir duomenų vizualizacijos galimybes, atsiriša rankos sudėtingus procesus pateikti paprastai ir suprantamai. Mūsų atliekamas GA auditas padės jums suprasti:

  • Ar duomenys iš jūsų svetainės yra renkami teisingai, nuosekliai ir nešališkai.
  • Ar teisingai sukonfiguruota duomenų rinkimo sistema per Google Tag Manager platformą.
  • Ar išfiltruojami pasikartojantys, netikri ir bendrą vaizdą iškreipiantys duomenų srautai.
  • Ar duomenų kanalai teisingai sugrupuoti, iškelti tikslai ir matomas nuoseklus vartotojo kelias e-komercijos svetainėse.
  • Ar atkeliauja pakankamas kiekis duomenų, leidžiantis matyti reklamos grąžos (Return On Investment ROI) rodiklį bei reklamos nešamą naudą.
  • Ar renkami demografiniai auditorijos duomenys ir ar GA teisingai susieta su Google Ads paskyra bei Search konsole.
  • Ar sukurti personalizuoti skydeliai leidžiantys supaprastinai matyti visas norimas metrikas esamu laiku.
Kategorija: