⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Vidinis SEO: viskas ką reikia žinoti

Vidinis SEO (angl. On-Page Search Engine Optimization) yra galinga priemonė pritraukti daugybę naujų lankytojų ir klientų tiesiai į Jūsų svetainę.

Be to, vidinis SEO visiškai priklauso nuo Jūsų: Jūs nustatote, kokia bus kiekvieno puslapio tema ir (arba) tikslas. Jūs galite nuspręsti, kokia puslapio tikslinė auditorija. Ir Jūs galite pasirinkti tikslinius raktinius žodžius ir frazes, į kurias norite sutelkti dėmesį tam puslapiui.

Aišku, tai gali bauginti, jei nesate tikri nuo ko pradėti. Būtent dėl to panagrinėsime visus vidinio SEO elementus ir kelis SEO patarimus šiame straipsnyje, kad tai ne baugintų, o įgalintų imtis veiksmų!

 

Kodėl vidinis SEO yra svarbus?

Vidinis SEO yra svarbus, nes tai nusako „Google“ viską apie Jūsų svetainę ir tai, kaip teikiate vertę lankytojams ir klientams. Tai padeda Jūsų svetainę optimizuoti tiek žmogaus akims, tiek paieškos sistemų robotukams.

Vien tik sukurti ir paskelbti savo puslapį neužtenka – turite jį optimizuoti „Google“ ir kitioms paieškos sistemoms, kad galėtumėte reitinguoti ir pritraukti didesnį srautą.

Vidinis SEO vadinamas „vidiniu“, nes tinklalapio optimizavimui atliekami pakeitimai gali būti matomi jūsų puslapio lankytojų (tuo tarpu išorinis SEO ir techniniai SEO elementai ne visada matomi).

Kiekviena vidinio SEO dalis visiškai priklauso nuo Jūsų; todėl labai svarbu tai padaryti teisingai. Dabar aptarsime vidinio SEO elementus, kuriuos svarbu žinoti!

 

Vidinio SEO elementai

 

1. SEO straipsniai ir kokybiškas turinys

Puslapių turinys ir SEO straipsniai yra vidinio SEO pagrindas. Jis nurodo tiek paieškos sistemoms, tiek skaitytojams, kas yra jūsų svetainė ir verslas.

Pirmas žingsnis kuriant aukštos kokybės turinį yra atitinkamų raktinių žodžių ir temų pasirinkimas. Atlikite raktinių žodžių tyrimą ieškodami „Google“ terminų ir sekdami, kas tinka konkurentams ir kitoms svetainėms TOP rezultatuose. Taip pat galite naudoti tokius įrankius kaip „Ahrefs“, „Google Trends”, „Keyword Tool”.

Tada apsvarstykite, kurioje savo pirkimo kelionės stadijoje klientas atranda jūsų puslapio turinį ir atsižvelkite į lankytojų paieškos tikslus. Tai turės įtakos, kaip naudosite raktinius žodžius ir kokio tipo turinį kursite:

  1. Titulinis puslapis, tinklaraščio ir vaizdo įrašai – puikūs puslapiai platinti savo žinomumą kuriant kokybišką turinį apie savo prekės ženklą ir rinkos naujienas.
  2. Pirkėjo gidas, socialiniai/rinkos tyrimai, “apie mus” – puslapiai savo turiniu skatinantys susidomėjusius lankytojus konvertuotis.
  3. Produktų demonstracijos, palyginimo įrankiai, produktų ar kainyno puslapiai, kontaktai – puslapiai, kuriuose turinys galutinai padėtų priimti sprendimą.

Štai keletas geriausių praktikos pavyzdžių, kaip rašyti aukštos kokybės puslapių turinį:

  • Natūraliai įtraukite „short ir long-tail” raktinius žodžius.
  • Pridėkite patrauklų ir atitinkamą vaizdinį turinį (nuotraukas, vaizdo įrašus)
  • Rašykite savo konkrečiai pirkėjo asmenybei (-ėms).
  • Aktyviai spręskite savo auditorijos problemą.
  • Kurkite turinį, kuriuo žmonės norės dalintis.
  • Optimizuokite turinį konversijoms naudodami CTAs (call-to-action).

Puslapio turinys – tai jūsų galimybė pranešti „Google“ apie vertę, kurią kuriate svetainės lankytojams; tai yra puslapio SEO proceso pagrindas. Aukštos kokybės puslapio turinys padeda „sužydėti” visiems kitiems puslapyje esantiems SEO elementams, todėl būtinai investuokite išteklių, kad jį sukurtumėte ir/ar optimizuotumėte kokybiškai.

 

2. Puslapio antraštės

Jūsų svetainės puslapių pavadinimai (taip pat žinomi kaip title tags) yra vienas iš svarbiausių SEO elementų.

 

Puslapio pavadinimas

Title tag APG

Puslapių pavadinimai lankytojams ir paieškos sistemoms nurodo, ką jie gali rasti atitinkamuose puslapiuose.

Norėdami užtikrinti, kad jūsų svetainės puslapiai būtų tinkamai įvertinti, pavadinime būtinai įtraukite pagrindinį raktinį žodį kiekvienam puslapiui. Įtraukite savo raktinį žodį kaip įmanoma natūraliau.

Štai keletas geriausių praktikų, kaip kurti puslapio pavadinimą:

  • Kad pavadinimai būtų rodomi teisingai, jį rašykite iki 60 simbolių. Nors „Google“ neturi tikslaus simbolių limito, jos rodomų pavadinimų maksimalus dydis yra 600 pikselių. Jei pavadinimai bus ilgesni kaip 60 simbolių, jie bus „nukirpti” paieškos rezultatuose.
  • Neužpildykite pavadinimo raktiniais žodžiais. Raktinių žodžių užpildymas ne tik suteikia nepatogią skaitymo patirtį, bet ir šiuolaikinės paieškos sistemos yra išmanesnės nei bet kada – jos buvo sukurtos specialiai stebėti (ir bausti!) turinį, kuris nenatūraliai užpildytas raktiniais žodžiais.
  • Būtinai susiekite su puslapyje esančiu turiniu.
  • Nerašykite viso pavadinimo didžiosiomis raidėmis.
  • Įtraukite į pavadinimą savo prekės ženklą, pvz. „Skaitmeninės rinkodaros agentūra | APG Media“.

Antraštės

Antraštės, taip pat žinomos kaip turinio žymos, HTML kode atsivaizduoja kaip <h1>, <h2>, <h3> (ir pnš.) elementai.

Vidinio SEO antraštė APG

 

Šios antraštės padeda tvarkingai pateikti turinį skaitytojams ir padeda paieškos sistemoms atskirti, kuri turinio dalis yra svarbiausia ir aktualiausia, atsižvelgiant į paieškos tikslą.

Į savo antraštes įtraukite svarbius raktinius žodžius, bet rinkitės kitokius nei puslapio pavadinime. Įdėkite svarbiausius raktinius žodžius į <h1> ir <h2> antraštes, nes jos yra svarbiausios.

 

3. Meta duomenys

Meta duomenys yra trumpi puslapių aprašymai, kurie paieškos rezultatuose rodomi po pavadinimu. Nors tai nėra oficialus paieškos sistemų reitingavimo veiksnys, jis gali turėti įtakos, ar jūsų puslapis spustelėjamas, ar ne, todėl tai taip pat svarbu optimizuojant puslapį.

APG meta aprašymas

 

Štai visos gero meta aprašymo charakteristikos:

  • Ne daugiau 160 simbolių. Kaip ir su puslapio pavadinimais Google nustatė simbolių (tiksliau pikselių) limitą, kuriuos rodo paieškos rezultatuose.
  • Įtraukite pagrindinį raktinį žodį arba raktinio žodžio frazę.
  • Naudokite aiškų sakinį (arba du trumpus) ir gale parašykite CTA (angl. call-to-action).
  • Venkite raidinių ir skaitinių simbolių, pvz., –, & arba +.

 

4. Nuotraukų ALT tekstas

Nuotraukų alternatyvus tekstas yra tarsi SEO jūsų nuotraukoms. ALT tekstas praneša „Google“ ir kitoms paieškos sistemoms, apie ką yra jūsų nuotraukos ir kas jose pavaizduota… o tai svarbu, nes „Google“ dabar pateikia beveik tiek pat paveikslėlių rezultatų, kiek ir teksto.

Tai reiškia, kad vartotojai gali atrasti jūsų svetainę per jūsų nuotraukas. Būtent todėl nuotraukoms reikalingas ALT tekstas.

APG alt tekstas

 

Štai ką reikia turėti omenyje pridedant vaizdo alternatyvųjį tekstą:

  • Rašykite nuotrauką tinkamiausiai apibūdinantį bei konkretų tekstą.
  • Rašykite jį kontekstiniu požiūriu atitinkantį to puslapio, kur nuotrauką yra panaudotą, turinį.
  • Rašykite jį ne ilgesnį nei 125 simboliai.
  • Naudokite raktinius žodžius saikingai

 

5. „Schema mark-up”

„Schema mark-up”, kitaip dar vadinama „structured data” – tai puslapio ar visos jūsų svetainės „apibūdinimo“ kode procesas, kad „Google“ būtų lengviau rasti ir suprasti įvairius jūsų turinio elementus.

Būtent su „structured data” kodu galite „Google“ paieškoje turėti „featured snippets”, „knowledge panels” ir kitų turinio funkcijų, kurias matote ieškodami ko nors.

Pastaba: „schema mark-up” laikomi techninio SEO dalimi, bet įtraukiame juos čia, nes juos optimizavus lankytojams sukuriama geresnė patirtis puslapyje.

Svetainės architektūros elementai

Svetainės architektūros elementai reiškia elementus, kurie sudaro jūsų svetainę ir svetainės puslapius. Tvarkinga svetainės struktūra gali padėti „Google“ ir kitoms paieškos sistemoms lengvai skanuoti jūsų puslapius ir jų turinį.

 

6. URL struktūra

Jūsų puslapio URL turėtų būti lengvai suprantami tiek skaitytojams, tiek paieškos sistemoms. Jie taip pat svarbūs, kai kuriate antrinius puslapius, tinklaraščio įrašus ir kitų tipų vidinius puslapius, kad jūsų svetainės hierarchija būtų nuosekli.

SEO paslaugos URL

 

Pavyzdžiui, aukščiau esančiame URL „apgmedia.lt“ yra domenas, „paslaugos“ yra „APG Media“ paslaugų katalogas, o „seo-paslaugos“ nurodo konkretų vartotojo kelią į tą paslaugą.

Štai keli patarimai, kaip optimizuoti savo URL SEO tikslams:
Pašalinkite papildomus, nereikalingus žodžius.
Naudokite tik vieną ar du raktinius žodžius (daugiausiai tris)
Būtinai naudokite HTTPS puslapio versiją, nes „Google“ dabar tai naudoja kaip teigiamą reitingavimo veiksnį.

 

7. Vidinės nuorodos

Vidinės nuorodos – tai hipersaitų į kitus naudingus jūsų svetainės puslapius procesas.

Vidinės nuorodos yra svarbios atliekant vidinio SEO optimizaciją, nes jos siunčia lankytojus į kitus jūsų svetainės puslapius, išlaiko juos ilgiau ir praneša „Google“, kad jūsų svetainė yra vertinga ir naudinga.

Be to, kuo ilgiau lankytojai būna jūsų svetainėje, tuo daugiau laiko „Google“ skiria aptikti ir indeksuoti jūsų svetainės puslapius. Tai galiausiai padeda „Google“ greičiau aptikti naują ar atnaujintą informaciją jūsų svetainėje ir potencialiai jūsų puslapius reitinguoti aukščiau paieškos sistemų rezultatų puslapiuose.

 

8. Svetainės greitis

Nesvarbu, ar svetainė žiūrima mobiliajame įrenginyje, ar desktop versijoje, ji turi būti greitai užkraunama. Kalbant apie vidinį SEO, puslapio greitis yra labai svarbus.

„Google“ visų pirma rūpinasi vartotojo patirtimi. Jei jūsų svetainė užkraunama lėtai arba netvarkingai, tikėtina, kad lankytojai ilgai joje neužsibus. Niekam nepatinka lėtos svetainės ir „Google“ tai žino. Be to, svetainės greitis gali turėti didelę įtaką konversijoms ir investicinei grąžai.

Galite bet kada patikrinti savo svetainės greitį naudodami „Google PageSpeed Insights“ įrankį.

Pastaba: mobiliųjų įrenginių reagavimas ir svetainės greitis yra laikomi techniniu SEO, bet įtraukiu juos čia, nes juos optimizavus sukuriama geresnė lankytojų patirtis puslapyje.

 

Pradėkite optimizuoti savo vidinį SEO

Dabar, kai suprantate pagrindinius vidinio SEO elementus, galite pradėti analizuoti savo svetainę ir optimizuoti vidinį SEO!

Galite įgyvendinti vidinio SEO optimizaciją patys, bet jei tiksliai nežinote nuo ko pradėti, galite perduoti tai kam nors kitam.

Mūsų apdovanojimus pelniusi ekspertų komanda ne tik sukurs vidinio SEO strategiją pritaikytą jūsų verslui, bet ir ją įgyvendins.

Tik reikia prisiminti kas yra SEO. SEO nėra vienkartinis darbas. Tai kažkas, prie ko turėtumėte nuolat dirbti. Reikėtų traktuoti SEO kaip gyvą, kvėpuojantį dalyką, kuris laikui bėgant kinta ir su kuriuo dirbama pagal numatytą strategiją mėnesius (o gal net metus).

Pasidalinkite įrašu

3 Comments

  1. […] Kai pateikiate nuorodas į savo puslapius, juose ilgiau išlaikote potencialius klientus. Jie spustelės šias nuorodas ir eis į skirtingus jūsų svetainės puslapius. Tai reiškia, kad jie praleidžia daugiau laiko jūsų svetainėje, o tai teigiamai veikia jūsų vidinį SEO. […]

  2. […] savo svetainę paieškos sistemoms, turite atsižvelgti ir į vidinį, ir išorinį SEO. Vidinis SEO apima bet kokius veiksmus, atliekamus tiesiogiai tinklalapio ribose; tai apima meta aprašymus, […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *