Google Analytics 4 nėra visiška naujovė. GA4 buvo išleista daugiau nei prieš metus – 2020 m. spalio mėn. – Šis produktas yra lankstesnis ir išsamesnis produktas už Universal Analytics, nes leidžia vienoje paskyroje rinkti duomenis apie Jūsų svetainės ar programėlės vartotojus, arba viską kartu. Universal Analytics palaikė tik duomenų rinkimą svetainėse. Taigi, GA4 yra labiau atsparus ateities pokyčiams.
Universal Analytics nustos galioti 2023 m. liepos 1 d. – Duomenų iš Universal Analytics į GA4 perkelti nepavyks, tad norint neprarasti statistikos apie svetainės lankytojus, pasiruošti migravimui į GA4 turite jau dabar. Kuo anksčiau susikursite naująją GA4 paskyrą ir pradėsite ten rinkti duomenis, tuo daugiau istorinių duomenų išsaugosite, o siekiant maksimaliai surinkti visus įmanomus duomenis apie svetainės lankytojus, reikia ne tik įsidiegti GA4 kodą, bet ir su mūsų pagalba sudiegti Eventus.
Senojoje Google Analytics versijoje, kiekvienas užfiksuotas veiksmas buvo traktuojamas kaip „page view” ir „sessions” veiksmas. Naujojoje, GA4 versijoje, kaip „events” ir „parameters”. Tai reiškia, jog GA4 versija gali suteikti daug daugiau informacijos apie patį vartotojo veiksmą, nes kiekvienas GA4 „eventas” turės papildomos informacijos apie jį. Pavyzdžiui, bus aišku, koks puslapio pavadinimas, kokia vartotojo lokacija, ir t.t.
Taip pat, Google Analytics 4 versijoje nebėra „views“ skilties. Vietoj jos atsirado „data streams“.
Naujas pokytis: GA4 versijoje nebėra „bounce rate“ rodiklio. Jį pakeitė „engaged sessions“. Kuo jie skiriasi?
BOUNCE RATE – Procentas vartotojų, kurie neatliko svetainėje jokio veiksmo iki sesijos pabaigos.
ENGAGED SESSIONS – Procentas vartotojų, kurie:
Google Analytics 4 pateikiamas naujas duomenų atvaizdavimas. Štai kaip atrodo individualaus vartotojo kelio „explorations“ ataskaita:
Taip pat, GA4 – yra vis besikeičianti ir plėtojama versija, todėl rekomenduojame pradėti ruoštis ir kaupti duomenis jau dabar. GA4 kol kas yra prototipas, kuris laikui bėgant bus tvarkomas, adaptuojamas ir tobulinamas.
Rekomenduojame GA4 paskyrą sukurti ir svetainės sekimą nustatyti jau šią vasarą. – Norime padėti Jums išsaugoti visus aktualius ateičiai statistinius duomenis, todėl norime Jums padėti jau šią vasarą. Procesas nėra itin greitas – reikia programuotojų įsitraukimo, testavimo, duomenų atvaizdavimo lyginimo su dabartinėmis ataskaitomis ir tik tuomet būsite saugiai migravę į GA4.
Puikus momentas viską susidiegti taip, kaip Jums to reikia. – Kadangi GA4 paskyra startuos nuo pradžių, rekomenduojame kaupti paskyroje ne visus įmanomus veiksmus, bet tuos veiksmus, kurie padeda Jums daryti verslo įžvalgas. Visa tai užtruks laiko, norint kartu su Jumis išsigryninti Jūsų verslo prioritetus ir atrasti būdus reikalingus duomenis sekti svetainėje su GA4 pagalba.
Planuojame darbus į priekį. – Kadangi pilnas migravimas į Google Analytics 4 užtruks ne vieną dieną, mes planuojame darbus į priekį ir skatiname Jus kreiptis į APG Media komandą dėl pagalbos su migravimu jau šiandien, kad šią vasarą sklandžiai ir operatyviai padėtume Jums migruoti į GA4. Jei reikės mūsų pagalbos migruoti vėliau, yra rizika, kad fiziškai nespėsime – padėsime rinkai pereiti prie GA4, vesime apie tai mokymus, kursime daug paskyrų ir ataskaitų nuo nulio.
APG MEDIA siūlo holistinius, verslo augimą skatinančius skaitmeninės rinkodaros sprendimus.
Siekdami išlikti lyderiais skaitmeninės rinkodaros srityje, nuolat plečiame savo paslaugų spektrą. Pagrindinės mūsų teikiamos paslaugos yra šios:
Profesionalus Meta reklamos valdymas, kad ji suteiktų maksimalią investicijų grąžą (angl. ROI)
Specialiai pritaikytos Google reklamos, skirtos matomumui Google paieškoje didinti
SEO technikos, padedančios gerinti raktažodžių pozicijas paieškos sistemose
Profesionalūs LinkedIn reklamos sprendimai, padedantys augti B2B verslui
Pilna Google Analytics 4 konfigūracija geresniam duomenų rinkimui
Gaukite aukštos kokybės nuorodas į savo svetainę ir didinkite jos populiarumą