Straipsnis
-
4
min skaitymo

Pranokti milžinus: kaip kokybiškos SEO strategijos gali užtikrinti ilgalaikę sėkmę

„Kokybiškai įgyvendinama SEO strategija gali padėti organinėje paieškoje pasiekti geresnių rezultatų nei geba net didžiausi rinkos žaidėjai“
Parašė:
Andrius Triponas
-
2.12.2025

„Kokybiškai įgyvendinama SEO strategija gali padėti organinėje paieškoje pasiekti geresnių rezultatų nei geba net didžiausi rinkos žaidėjai“, – sako Andrius Triponas, skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ SEO vadovas. 

Jo teigimu, SEO nėra tik aklas paieškos mechanizmo taisyklių atitikimas: pasitelkus kiekvienam atvejui tinkamiausias strategijas, galima pasiekti ilgalaikių verslui naudingų ir tikrai ambicingų tikslų. A. Triponas dalijasi keliais agentūros sėkmės atvejais ir pasakoja, kas svarbiausia įgyvendinant SEO ir kodėl tai daryti būtina nepaisant to, kaip dėl DI ateityje keisis vartotojų paieškos įpročiai. 

Didelis dėmesys būtinas analizei prieš parenkant raktažodžius

Andrius Triponas pasakoja, kad SEO strategijų būna įvairių ir jų pasirinkimas priklauso nuo kliento situacijos: „Pavyzdžiui, įvedinėjome į rinką vieną ilgalaikės automobilių nuomos paslaugas teikiančią įmonę. Pradėjus darbą „Google“ paieškoje jie neegzistavo, o po trijų mėnesių jau buvo TOP pozicijose. Kaip to pasiekėme? Pasirinkome fokusuoto SEO strategiją. Tai reiškia, kad visą strategiją statome ant fokuso į klientui aktualius raktažodžius. 

Bet didžiausias darbas čia yra tinkamai juos identifikuoti. Pirma, prieš pradėdami dirbti visada klausiame kliento: kokios paslaugos ar prekės parduodamos geriausiai, kokios jų turimos produktų kategorijos yra populiariausios, pagal ką juos labiausiai žino klientai, dėl ko ateina į el. parduotuvę. Pagal tai kartu identifikuojame paslaugos ar prekės raktažodžius. 

Bet kartu privalome suprasti ir tai, kas jų tiksliniam klientui yra tam tikri skauduliai, t. y. kodėl jie nesirinktų naudotis jų paslauga, kokie klausimai jiems dažniausiai kyla apie paslaugą, kokie mitai yra susiformavę apie tą konkrečią paslaugą. Padarę tokią analizę, nusimatome, kad būtent tuos skaudulius atliepiantis kokybiškas turinys turi atsirasti kliento svetainėje,  ir dirbame ties su tuo susijusiais raktažodžiais. Tarkime, jei žmogus svarsto automobilio ilgalaikės nuomos galimybę, bet nerimauja, kad pirkti automobilį lizingu yra pigiau nei taip nuomotis. Tikėtina, kad jis googlins: kodėl verta nuomotis, o ne pirkti lizingu. Ir čia mums svarbu, kad paieška potencialų klientą nukreiptų atsakymo ieškoti būtent kliento svetainėje. Taip atvedame klientus ir iškeliame klientą organinėje paieškoje per kontekstinius raktažodžius“, – pasakoja A. Triponas, „APG Media“ SEO vadovas. 

Mažesni rinkos žaidėjai laimi gerai suprasdami savo klientą

Pasak eksperto, būtent tokia, kontekstinių raktažodžių strategija yra kelias net ir mažesnėms įmonėms prasimušti organinėje paieškoje iki aukštų pozicijų rinkoje.

„Žinoma, jei nedidelė batų el. parduotuvė bandys kautis su rinkos gigantas ir laimėti raktažodį, pavyzdžiui, „pigūs batai“, tikėtina, kad to padaryti nepavyks, nes konkurentas tikriausiai gali investuoti daug daugiau resursų į šio raktažodžio susiejimą su savo el. parduotuve. Bet jei nedidelė batų parduotuvė gebės identifikuoti, ko ir kaip, susijusio su batais, ieško jų klientai, paruoš tikrai kokybiško turinio savo svetainėje, tekstiniu ir, labai svarbu, video, grafiniu formatais, tikėtina, kad būtent per tokius kontekstinius kelius SEO rezultatai ims gerėti ir pasieks aukštas pozicijas. Čia labai svarbu, kad tie mažesni verslai su mažesniais resursais suvoktų, kad svarbiausia dirbant su SEO yra pažinti savo klientą, suprasti, kaip jis ieško ir tuomet užsiimti kokybišku svetainės turiniu. Įgyvendinant tokią taktiką svarbu nuolat didinti raktažodžių kiekį ir taip auginti galimybes atsivesti vis daugiau klientų. Pavyzdžiui, su vienu savo klientų, veikiančių namų prekių sektoriuje, nuo domeno sukūrimo per kelerius metus sugebėjome išauginti susietų raktažodžių skaičių iki 1000, kas išaugino srautą į svetainę 98 proc. Klientas, dirbantis FMSG sektoriuje, pradėjęs su mumis bendradarbiauti buvo randamas tik su keliomis dešimtimis raktažodžių, dabar jų turime beveik du tūkstančius, kas lėmė didesnį nei 25 proc. konversijų augimą“, – patirtimi dalijasi skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ SEO vadovas. 

SEO yra nepavaldus laikui

Pasak A. Tripono, investicija į SEO yra ilgalaikė investicija nepaisant to, kaip keisis žmonių elgesys internete: „SEO nėra tipinė reklama. Reklama sukasi tol, kol investuojame pinigus. Nustojus mokėti, reklamos nebelieka. Tuo tarpu SEO veikia kitaip: po pirminės investicijos, susitvarkius svetainę, turinį, reikalingas tik minimalus palaikymas ir pozicijos organinėje paieškoje išlieka ilgam. 

Šiandien daug kalbama apie tai, kad DI keis tai, kaip žmonės ieško internete, nerimaujama, kad gal tokio dalyko kaip SEO nebeliks, gal „Google“ taps kažkuo absoliučiai nauju. Taip, pokyčiai vyksta ir jie vyksta greitai, bet nepaisant to, kaip žmonės ieškos, kuo naudosis, ChatGPT, kitais DI įrankiais ar tuo pačiu „Google“, tvarkinga ir klientų poreikius atliepianti interneto svetainė išliks svarbiausia norint būti randamais internete. Juk jei DI ieškos informacijos, jis taip pat ims ją iš interneto svetainių. Jei jos bus tvarkingos, pilnos vertingo turinio, informacija bus imama iš ten nepaisant to, kokie algoritmai, techniniai reguliavimai tuo metu veiks. Tad darbas su SEO yra nepavaldus laikui, nes tai yra elementari verslo higiena, kurią, esant reikalui ir situacijai keičiantis, bus galima lengvai adaptuoti ir pritaikyti algoritmų, platformų pokyčiams“.

A.Triponas mano, kad tie, kas tvarkingai dirba su savo svetainėmis ir jų turiniu, išlaikys galvas aukštai nepaisant to, kaip keisi žmonių paieškos įpročiai ar pačios platformos. Nukentės tik tie, kas šiandien bando apeidinėti interneto taisykles, dirbtinai kurti nekokybišką turinį, netikras nuorodas ir taip susitrumpinti kelią iki verslo sėkmės. 

Ar esate pasirengę paspartinti savo verslo sėkmę?
  • Holistiniai skaitmeniniai sprendimai
  • Į IG orientuotos kampanijos
  • Duomenimis pagrįsti sprendimai
  • Strateginio turinio kūrimas
  • Sinergija tarp kanalų
Susisiekite
ŠTAI, KĄ MES DAROME

APG MEDIA

APG MEDIA siūlo holistinius, verslo augimą skatinančius skaitmeninės rinkodaros sprendimus.

Siekdami išlikti lyderiais skaitmeninės rinkodaros srityje, nuolat plečiame savo paslaugų spektrą. Pagrindinės mūsų teikiamos paslaugos yra šios:

Jūsų patikimas skaitmeninės rinkodaros partneris