Aurimas Girčys
Siekdama efektyvesnio klientų aptarnavimo internetinės rinkodaros srityje, įmonė „Impartner“ investuoja į skaitmeninės rinkodaros agentūrą „APG Media“. Pastaroji perims visų „Impartner“ klientų aptarnavimą skaitmeninės rinkodaros srityje, o „Impartner“ sutelks savo dėmesį į interneto reklamos kūrybos ir gamybos sritį. Kaip teigia bendrovių vadovai, sujungus kompetencijas bendrovės siūlys integruotą sprendimą, apimantį ir interneto reklamos kūrybą bei gamybą, ir kampanijų įgyvendinimo bei optimizavimo paslaugas.
„Savo sričių profesionalų sinergija – vienas didžiausių privalumų, kuriuos verslas gali suteikti savo klientams. Dirbdami „Vilnius Tech Park“ kaimynystėje su „APG Media“ pajutome, kad sujungę savo ekspertines sritis galime klientams pasiūlyti efektyvesnius internetinės rinkodaros sprendimus. Neabejojame, kad bendradarbiaudami su „APG Media“ klientams galėsime pasiūlyti geriausių sprendimų interneto reklamos kūrybos, gamybos bei skaitmeninės rinkodaros srityse sinergiją“, – sako „Impartner“ vadovas Martynas Keleras.
Pernai įkurta, tačiau sparčiai auganti „APG Media“ agentūra savo stipriosiomis savybėmis įvardija analitinius sprendimus, dinamines pakartotinės reklamos kampanijas bei tikslius rezultatų matavimus, be kurių negali išsiversti joks šiuolaikinis internete veiklą vykdantis verslas.
„Daug metų dirbu skaitmeninės komunikacijos srityje ir matau atskaitomybės klientui trūkumą. Todėl „APG Media“ misija yra užpildyti šią spragą teikiant rezultatais pamatuojamus sprendimus, parodant verslui, kokią konkrečią grąžą generuoja internetinė reklama. Optimizuodami kampanijas bei remdamiesi duomenimis ne vienam klientui padėjome pasiekti savo išsikeltus augimo tikslus. O dabar, integravę savo gebėjimus su „Impartner“, galėsime klientams siūlyti išsyk kompleksinį sprendimą“, – kalba „APG Media“ vadovas Aurimas Paulius Girčys.
Bendrovės pažymi, kad „Impartner“ ir „APG Media“ ir toliau veiks kaip atskiri juridiniai vienetai, gilins specializaciją savo srityse, o integruotiems sprendimams kurs bendras projektų komandas. Pasak A. P. Girčio, „Impartner“ bei „APG Media“ kompetencijų pasidalijimas galėtų tapti puikiu pavyzdžiu ir kitoms įmonėms specializuotis tose srityse, kuriose yra stipriausios, o apjungus pajėgas siūlyti kompleksinius sprendimus klientams.
„Impartner“ klientų sąraše rikiuojasi žinomiausios kūrybos agentūros „McCANN“, „Ogilvy“, „Critical“, „New!“, „SuperYou“, „Not Perfect“ bei žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired“, „Media House“, „MediaCom“, BPN ir kitos, taip pat tiesiogiai verslo klientai. Be „APG Media“, „Impartner“ taip pat yra investavusi į el. komercijos projektų vystymo bendrovę „Electronic lab“, kuriančią el. parduotuves, B2B sistemas ir kt. sprendimus.
Nors „APG Media“ į rinką žengė praėjusių metų vasarą, savo klientų sąraše jau turi daugiau nei 30 įmonių. Šiuo metu „APG Media“ dirba tokiomis įmonėmis kaip sveikatingumo ir poilsio centras „Esperanza“, namų tekstilės prekybos įmone „Nostra“, mineraliniu vandeniu „Hermis“, viešbučiu „Domus Maria“, taip pat konferencijų ir meno centru „Arkangelas“, optikos studija „Glasses on“, drabužių parduotuve „Brubeck“ bei kitomis Lietuvos ir tarptautinėmis kompanijomis.