Perkelkite savo prekybą į internetinę erdvę

Užtikrinkite pardavimų augimą nuo pat pradžių teisingai vykdant visus būtinus e-komercijos veiksmus. Kokie jie?

E-komercijos knyga
E-komercijos knyga 2

Internetinės parduotuvės kūrimas ir vartotojų elgsena

Tai, kaip atrodo ir veikia Jūsų elektroninė parduotuvė, yra kertinis veiksnys, lemsiantis tolimesnius pardavimus. Kaip e-parduotuvės estetinis vaizdas paveikia vartotojo elgseną? Kaip per mažiau nei 10 sekundžių įtikinti vartotoją įsigyti prekę? Kodėl klientai palieka neapmokėtus krepšelius ir ką daryti, jog jie ir toliau lankytųsi Jūsų e-parduotuvėje? Atsakyti į šiuos klausimus padės šie aspektai:

  • Dizainas
  • Prekių/Paslaugų aprašymai
  • Pirkinių krepšelis ir mokėjimai
  • Grįžtamasis ryšys ir vartotojų elgsena

Reklama

Susikūrus nepriekaištingą elektroninę parduotuvę reikia nepamiršti, jog vien jos turėjimas negarantuoja pardavimų. Reikalinga, kad apie jos egzistavimą sužinotų vartotojas – Jūsų tikslinė auditorija, kurią labai svarbu nusistatyti. Kaip ją nusistatyti padės analitikos įrankiai? Kaip tikslinei auditorijai pasiekti išnaudoti internetinės reklamos galimybės ir kodėl svarbi tinkama optimizacija? Pardavimus internete padidinti Jums padės:

  • Svetainės analitika
  • Konversijų nusistatymas ir optimizavimas
  • SEO
  • Facebook bei Google reklama
E-komercijos knyga 3

Visa tai ir dar daugiau sužinokite atsisiuntę nemokamą e-knygą „Sėkmingos e-parduotuvės veikimo vadovas”.