⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Kaip skaitmeninė rinkodara gali padėti auginti gamybos verslą?

Apie 77% gamybos rinkodaristų pastebi, kad skaitmeninė rinkodara padidina jų konversijas.
98% gamybininkų sako, kad skaitmeninė rinkodara generuoja kokybiškus pardavimus.
68% B2B gamybos verslų sako, kad strategiškai parengta interneto svetainė padeda pritraukti naujų klientų.
Kai B2B analitikai ieško partnerių, vidutiniškai paieškos sistemoje atlieka tik 12 paieškų. Tad kas pasirodo aukščiau paieškos rezultatuose, tas laimi.
94% B2B pirkėjų prieš pirkdami daro analizę internete.
57% B2B gamybos rinkodaristų mano, kad SEO generuoja daugiau galimų klientų nei bet koks kitas rinkodaros veiksmas.
Previous
Next

Kokiems gamybos verslams gali padėti skaitmeninės rinkodaros veiksmai?

Jei ieškote verslo partnerių ar norite būti jų surasti.

Tyrimai sako, kad pirminė verslo partnerių paieškos analizė visada vyksta internete. Tai reiškia, kad norėdami būti surasti arba rasti kokybiškus verslo partnerius, internete turite būti lengvai randami, matomi ir ne atstumti, o paskatinti potencialius partnerius tęsti diskusiją kitais kanalais. Skaitmeninės rinkodaros įrankiai yra vieninteliai, galintys padėti pasiekti šio tikslo.

Jei norite gerinti verslo įvaizdį.

Bet kokia verslo partnerystė ar pardavimai prasideda nuo emocijos: su jumis kalbėtis arba pirkti jūsų produkciją norės tik tuomet, jei paliksite gerą pirmą įspūdį. Tokius pirminius sprendimus lemia ne vienas aspektas: ar vizualiai internete atrodote patikimai, ar svetainėje lengva rasti informaciją, kaip komunikuojate internete, ir ar visa tai kelia pasitikėjimą ir norą su jumis kalbėtis toliau ar įvykdyti pirkimus. Skaitmeninės rinkodaros įrankiai čia yra nepakeičiami.

Jei ieškote verslo klientų.

Parduoti fiziniams asmenims yra gerokai paprasčiau nei rasti kokybiškus verslo klientus. Verslo klientai atlieka daug nuodugnesnę analizę, turi milžinišką galimų tiekėjų pasirinkimą. Protingai ir kruopščiai sustyguota skaitmeninės rinkodaros strategija gali padėti išsiskirti reikiamoje rinkoje ir atvesti kokybiškų verslo klientų.

Jei vietinėje rinkoje parduodate savo el. parduotuvėje.

Vietiniams gamintojams el. komercijos erdvėje konkuruoti su galybe kitų el. parduotuvių kartais yra itin sudėtinga. Pasirinkimas – didelis, dalintis potencialius pirkėjus reikia su įvairiais verslo galiūnais ar kiniškų prekių perpardavėjais. Skaitmeninės rinkodaros veiksmų rezultatai yra numatomi pagal keliamus lūkesčius, o vėliau – lengvai pamatuojami, todėl investicinė grąža yra labai aiški. Tai lemia, kad skaitmeninė rinkodara yra vienas efektyviausių būdų didinti savo produkcijos pardavimus internete.

Jei ruošiatės arba jau eksportuojate per el. komerciją.

Internetas atvėrė daug daugiau galimybių produkcijos eksportui į užsienio rinkas, vis dėlto ten rasti savo klientą nėra lengva. Skaitmeninės rinkodaros veiksmai turi būti aiškiai nutaikyti į norimą tikslinę auditoriją, parinkti strategiškai ir suprantant rinkos subtilybes. Tokiu būdu galima pasiekti apčiuopiamų ir pamatuojamų rezultatų.

REGISTRUOKIS nemokamai konsultacijai

Kokie skaitmeninės rinkodaros įrankiai gali būti naudojami?

Strategija ir auditas

SEO analizė ir strategija

Skaitmeninės rinkodaros strategijoje galimi skirtingi įrankiai ir jų derinimas, o strategija numatoma po išsamaus gamybos verslo, buvusių kampanijų (jei tokių buvę), rinkos audito bei tikslų įvardijimo. Strategija rengiama remiantis norimu investicijos į skaitmeninę rinkodarą dydžiu aiškiai numatant, kokių rezultatų su norimu biudžetu galima pasiekti.

google paieskos reklama

Reklama Google paieškoje

Potencialūs verslo partneriai ar klientai pirmiausia jūsų ieško Google. Reklama Google paieškoje leidžia būti pirmosiose paieškos pozicijose būtent jūsų norimai tikslinei auditorijai. Tai reiškia, kad ieškodami, jus jie ras greičiau nei konkurentus.
seo

SEO paslaugos

Norint turėti užtikrintas pozicijas organiniuose Google paieškos rezultatuose, būtina turėti vidinę ir išorinę SEO strategiją bei ilgalaikius šio veiksmo tikslus. Tai leis turėti stiprias nuolatines pozicijas organinės paieškos rezultatuose ir būti matomiems tikslinės auditorijos (verslo partnerių, klientų ar el. komercijos klientų).
Google GDN

Google reklaminiai skydeliai (GDN)

Google reklaminiai skydeliai pasauliniu mastu pasiekia 90 % visų interneto naudotojų. Ši reklama padidina verslo žinomumą ir kartu su kitais taktiniais veiksmais padeda parduoti daugiau Lietuvoje ar užsienyje.
facebook ir instagram reklama

Reklama socialiniuose tinkluose

Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube yra kanalai, kuriuose žmonės leidžia daug laiko. Priklausomai nuo jūsų gamybos verslo tikslų, parenkami naudingiausi ir geriausiai veiksiantys kanalai, reklama juose taps jūsų potencialaus kliento kelionės dalimi, kurios finale – pirkimas ar partnerystė. Kiekvienas kanalas turi savo specifiką ir savo auditoriją, formatus ir galimybes, kuriuos žinant ir tinkamai integruojant į bendrą skaitmeninės rinkodaros strategiją, galima pasiekti apčiuopiamų ir apskaičiuojamų rezultatų.
analitika

Analitika

Skaitmeninė rinkodara efektyviausiai veikia tik tuomet, kai yra valdoma patyrusių analitikų, kurie nuolat stebi skirtingų veiksmų rezultatus ir optimizuoja kampanijas siekami išsikeltų tikslų.

APG Media klientai

Įmonės veikla: savos gamybos patalynės, lovų, čiužinių pardavimas internetu.

Įmonės iššūkiai: el. parduotuvė ką tik pradėjusi veikti, neturi pozicijų paieškos sistemose, nerandama tikslinių klientų.

Ką padarėmė? Sutvarkėme vidinius interneto puslapio puslapius, ištaisėme technines klaidas ir atgalines nuorodas.

Ko pasiekėme? Domeno reitingas pakilo nuo 0 iki 13, aktualiausi didelio konkurencingumo raktažodžiai pateko į Top 20.

Per kiek laiko? 1,5 metų.

Įmonės veikla: patalynės, prabangių lino produktų gamyba.

Įmonės iššūkiai: pagrindinės prekių kategorijos ir svarbūs raktažodžiai paieškos sistemose JAV, Vokietijos ir COM rinkose neturi jokių arba turi labai žemas pozicijas, tad bendrovė paieškoje nėra randama.

Ką padarėmė? Sutvarkėme vidinius interneto puslapio puslapius, ištaisėme technines klaidas ir atgalines nuorodas COM portaluose.

Ko pasiekėme? COM rinkoje domeno reitingas pakilo nuo 35 iki 45 vietos (daugiau nei 20 proc.), Vokietijos rinkoje aktualiausi raktažodžiai pateko į TOP 10 rezultatų. Bendrovė tapo lengviau randama paieškose.

Per kiek laiko? 1 metai.

Mitai apie skaitmeninę rinkodarą gamybos versle

Skaitmeninė rinkodara yra labai brangu.
Netiesa: skaitmeninės rinkodaros strategija ir kampanijos yra rengiamos pagal norimą investuoti sumą.
Negaliu vykdyti skaitmeninės rinkodaros, nes įmonės viduje niekas nesupranta, kaip tai daryti.
Netiesa: būtent tam ir yra išorės partneriai tokie kaip APG Media, kurie paaiškina, edukuoja, palydi ir įgyvendina skaitmeninės rinkodaros veiksmus aukščiausia įmanoma kokybe.
Skaitmeninė rinkodara niekada neatsiperka, pinigai į balą.
Netiesa: skaitmeninė rinkodara yra vienas lengviausiai pamatuojamų rinkodaros veiksmų. Tiesa, pirmuosius porą mėnesių tenka testuoti veiksmus ir kaip jie veikia pasirinktą auditoriją, bet tai padarius, išgryninamos geriausiai veikiančios priemonės, strategija optimizuojama ir pasiekiami aiškiai apibrėžti tikslai.
Previous
Next

Ar man reikia skaitmeninės rinkodaros?

Reikia, jei:

Jaučiate, kad verslo apimtys neauga ir pasiekėte lubas. Skaitmeninė rinkodara padeda atrasti ir pasiekti naujas auditorijas.

Norite pradėti eksportuoti arba stiprinti savo pozicijas užsienio rinkose. Skaitmeninė rinkodara yra būdas būti matomiems būtent tų, kurių matomi būti norinte.

Esate aplenkiami galimų verslo pirkėjų ir partnerių, sunku varžytis su konkurentais. Skaitmeninės rinkodaros veiksmai ne tik padeda pritraukti pirkėjus, bet ir stiprina jūsų gamybos verslo įvaizdį norimoje auditorijoje.

Nuo ko pradėti?

  • Jei žinote, kokių veiksmų jums reikia
  • Jei nežinote, nuo ko pradėti
  • Jei nežinote, AR jums reikia skaitmeninės rinkodaros
apgmedia_horiz

Registracija nemokamai konsultacijai






    Ieškote galimybių auginti savo verslą internete? Susisiekime!

    location
    Adresas:

    Antakalnio g. 17, Vilnius Techpark Vilnius, Lietuva

    phone

    +370 656 49208

    mail
    El. paštas:

    [email protected]