⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Reklaminiai tekstai – 4 veiksmingos taktikos

computer
Augustinas Grūpas Digital Marketing Manager

Augustinas Grūpas

Žmonių srautas iš kurių atsiranda konversijos – tai vienas iš esminių tikslų, kurį bando pasiekti kiekvienas verslo atstovas. Daugumą žmonių dominantis klausimas yra, kaip tinkamai pritraukti, kuo didesnį, srautą žmonių į norimą nukreipiamąjį paslaptį? Atsakymas yra paprastas. Akį traukianti reklama, pritaikyta tikslinei auditorijai. Dar vienas klausimas, ko reikia akį traukiančiai reklamai? Atsakymas paprastas – geros vaizdinės medžiagos bei gerai parašytos reklaminės žinutės.

Šiame straipsnyje pateiksiu 4 paprastus, bet labai didelę įtaką darančius patarimus, kurie padės Jums sukurti ypatingai veiksmingas reklamines žinutes.

1. Parodykit pirkėjams, kaip Jūs išsprendžiate jų problemą

Antraštė, tai pirmas dalykas, ką reklamos žmogus pamato. Pradedant rašyti antraštes kai kurie reklamos kūrėjų pradeda ir pabaigia ties raktinių žodžių sutalpinimu antraštėje. Naudojant raktinius žodžius yra labai svarbu gera raktinių žodžių kokybė. Tačiau vien tik raktiniai žodžiai negali garantuoti, jog reklama yra pastebima ir naudinga.

Pirmiausia ką turite padaryti, prieš pradedant kurti reklaminę antraštę, įsivaizduoti kaip Jūs išsprendžiate Jūsų potencialaus kliento problemą. Jūsų reklaminė antraštė turi atspindėti potencialaus kliento tikslą. Kodėl Jūsų reklaminė antraštė turi atspindėti kliento tikslus? Potencialus pirkėjas spaudžia ant reklamos, nes reklama duoda jam pažadą padėti išspręsti potencialaus pirkėjo problemą. 

Šią esminę taisyklę pravartu įsidėmėti visiems, nes ji ženkliai pagerins Jūsų būsimos reklamos rezultatus.

2. Iššaukite ir perteikite emociją

Vieni žmonės ieško tikslinių puslapių įsivaizduodami tikslo pabaigą. Kiti žmonės tik pradeda ieškoti tam tikrų atsakymų į tam tikras iškilusias problemas. Priversti tokius žmones pirkti, neužtenka vien tik logiško paaiškinimo, kaip mes galime išspręsti jų problemą. Kartais yra pravartu priversti žmonių emocijas veikti. 

Daugumoje situacijų, žmogus vadovaujasi logika, tačiau yra situacijų, kur logika nėra pagrindinis veiksnys, priverčiantis žmogų veikti, šiuo atveju, pirkti. Klausimas, tada kas priverčia žmogų pirkti? Atsakymas išties paprastas. Žmonės pirkdami retai vadovaujasi absoliučia logika. Žmogui pirkti padeda emocijos. Emocijos – tai kas išties priverčia žmogų pasielgti vienaip ar kitaip.

Vartotojai dažniausiai perka ne tai, ko jiems reikia, o tai, ko jie iš tiesų nori. Būtent čia ir pasireiškia potencialaus vartotojo poreikiai pirkti per emocijas, nors galimai tas daiktas, kurį vartotojas nusiperka – jam bus nereikalingas.

Panagrinėkime pavyzdį. Įsivaizduokite reklamą, kurioje yra perteikiamas šunų plaukų purškiklis, o reklamoje pagrindinis aspektas yra spindintis šuns kailis. Žmogaus emocija pradeda veikti ties spindinčiu šuns kailiu, todėl geriau yra siūlyti įsigyti produkto naudą – žvilgantį šuns kailį, o ne tiesiog purškiklį ir taip, pasinaudojant žmogaus emocijomis, paskatinti tą purškiklį įsigyti.  

Kuriant reklaminį tekstą yra pravartu žinoti ir atsižvelgti, kad žmonės, dažnu atveju, vadovaujasi emocijomis, o ne logika. Žaidimas potencialių vartotojų emocijomis bei jų privertimas dirbti Jums, tai dar vienas raktas į sėkmingus Jūsų kampanijos rezultatus.

3. Fokusuokitės į produkto naudą

Taisyklinga reklama paliečia tam tikrą, potencialaus kliento, problemą ir pasiūlo išeitį, tai problemai išspręsti. Žmogus turėdamas problemą ar klausimą, dažnai ieško atsakymo, kaip tai padaryti, todėl dažnas žmogus naršo internete turėdamas konkretų uždavinį – rasti atsakymą į problemos sprendimą. 

Pasinaudokime tuo pačiu šuns plaukų purškiklio pavyzdžiu. Įsivaizduokite, kad problema yra pažeisti šuns plaukai. Šuns šeimininkas Google paieškos sistemoje bando atrasti plaukų priemonę, atstatančią pažeistą šuns plauką. Jis pamato tai, kas galėtų potencialiai išspręsti iškilusią šuns plaukų problemą – tai yra purškiklį.

teisinga šunų reklama

Skelbime šeimininkas yra įtikinamas tokiomis frazėmis, kaip ilgai išliekantis šuns kailio žvilgesys. Prisiminkime, kad dauguma žmonių pirkdami remiasi emocijomis, todėl galimai jis mintyse bent sekundę įsivaizdavo, koks galėtų būtų jo šuns minkštas kailis, ko priežastis galėtų būti, kodėl jis paspaudė reklamą.

Labai svarbu yra pateikti naudą, o ne vien tik produkto galimybes. Kodėl žmogus turėtų nusipirkti Jūsų prekę? Prieš kurdami reklaminę žinutę, atsakykite į klausimus, kokios yra Jūsų potencialių klientų problemos ir kaip Jūsų produktas gali išspręsti potencialaus kliento problemą?

Labai geros reklaminės žinutės yra suasmenintos. Reklaminiame tekste panaudojus tokius kreipinius kaip Jūs ar Jums, parodote, kad Jūsų teikiamos paslaugos ar siūlomas įsigyti daiktas yra skirtas būtent reklamos skaitytojui.

4. Naudokite paskatinamuosius triukus

Viena iš daugelio kliento baimių yra, kad nespės pasinaudoti specialiu reklaminiu pasiūlymu. Lengviausias būdas, paskatinti potencialių vartotoją įsigyti produktą ar paslaugą, yra teigti, kad iki specialaus pasiūlymo pabaigos pavyzdžiui liko 1 diena. 

Baimė prarasti vertingą pasiūlymą yra dažnas veiksnys, kuris paskatina pirkėją įsigyti prekę ar paslaugą nedelsiant. Taip pat geras triukas yra reklaminiame tekste ir puslapyje, teigti, kad liko ribotas kiekis prekių už tam tikrą specialią kainą. Tokiose situacijose, dauguma žmonių tampa motyvuoti įsigyti produktą ar paslaugą, nes atsiranda baimė nespėti nusipirkti, kuri dažniausiai yra grįstos emocijos, tačiau jos priverčia žmogų paimti kreditinę kortelę ir nusipirkti, jam patikusį produktą nedelsiant.

Panagrinėkime esminį pavyzdį, kad suprastumėte, kaip tai veikia.

Vienas iš populiariausių pavyzdžių yra booking.com (viešbučių nuomos paslaugas teikiantis portalas).

ads

Rodymas, jog viešbutyje liko tik 1 kambarys, sužadina potencialaus nuomotojo baimės jausmą, kad praras galimybę apsistoti būtent šitame kambaryje. Neretu atveju, Booking.com platforma dar įdeda papildomą teiginį, jog šiuo metu, šį nuomos pasiūlymą stebi keli asmenys. Vienas kambarys, kurį galimai nori išsinuomoti keli asmenys, savaime suprantama, ragina klientą nelaukiant išsinuomoti kambarį.

Pavasario išpardavimas

Sekantis labai geras pavyzdys yra Google Ads siūloma nauja galimybė, kuri leidžia pateikti specialų pasiūlymą su atskira nuoroda. Galite pasinaudoti šia nuostabia galimybe ir tokiu būdų paskatinti žmogų apsilankyti Jūsų puspadyje.

Pabaigai, norėčiau pasakyti, kad neužtenka vien tik gero produkto. Dažnu atveju, reikia pasistengti, pateikti tokią reklaminę komunikaciją, kuri sužadintu giliausias žmogaus emocijas ir taip priverstų jį nusipirkti. 

Todėl, mano manymu, Jums būtų naudinga atsiminti vieną labai svarbią taisyklę, jog žmogus perka vadovaujantis emocijomis, todėl Jūsų pagrindinė užduotis turėtų būti pažadinti žmogaus emocijas ir priversti jį tapti potencialiu Jūsų klientu.

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *