Facebook Pixel kodo reikšmė reklamoje

Facebook Pixel kodo reikšmė reklamoje

Agnė Ginaitė

Per dieną „Facebook“ socialinėje platformoje apsilanko milijardas aktyvių vartotojų, iš kurių bent keli taps jūsų tikslinės auditorijos dalimi. Tai puikus reklamos kanalas, padėjęs daugeliui el.komercijos verslų sugeneruoti aukštas pajamas. 

Tam, kad tikslingai išnaudotumėte Facebook reklamos galimybes, savo interneto tinklapyje, reikia įsidiegti Facebook pixel kodą.

„Facebook Pixel“ kaip jis veikia?

Į jūsų e-parduotuvę ateina potencialus pirkėjas ir apžiūri produktus, keletą įsideda į savo krepšelį.

Tuo metu Facebook Pixel fiksuoja visus vartotojų aktualius veiksmus (produkto peržiūra, įsidėjimą į krepšelį, produkto įsigijimai ir kt.). Vėliau šie veiksmai panaudojami Facebook reklamos optimizavimui. 

„Facebook Pixel“ kaip nukreipiate auditoriją?

„Facebook Pixel” kodas pats neatlieka jokio taikymo. Jūs turite nurodyti Facebook, kokius įvykius norite sekti ir kokie yra jūsų tikslai. Įsidiegę „Facebook pixel” kodą, savo Facebook verslo paskyroje galite nustatyti standartinius įvykius. Keletas standartinių įvykių pavyzdžių:

Pirkimas: vartotojai įsigyja prekes jūsų svetainėje.

Registracijos užpildymas: vartotojas užpildo registracijos formą jūsų svetainėje, pavyzdžiui, prenumeratos formą.

Pridėti mokėjimo informaciją: vartotojas įveda savo mokėjimo informaciją pirkimo procese jūsų svetainėje.

Įdėti į krepšelį: vartotojas prideda produktą į savo pirkinių krepšelį jūsų svetainėje.

Pridėti į pageidavimų sąrašą: vartotojas prideda produktą į jūsų svetainės norų sąrašą.

Paieška: vartotojas naudoja paieškos funkciją, kad jūsų svetainėje rastų prekes.

Peržiūrėti turinį: vartotojas patenka į konkretų jūsų svetainės polapį.

Kontaktas: vartotojas susisiekia su jūsų įmone.

Prenumeruoti: vartotojas užsiprenumeruoja mokamą produktą ar paslaugą.

Taip pat galite sukurti vadinamuosius „pasirinktinius įvykius“, kurie yra labiau išplėtoti negu „standartiniai įvykiai“. Tai gali būti įvairiausi jums aktualūs dalykai kaip tam tikrų mygtukų paspaudimai ar vaizdo įrašų stebėjimas.

Kaip išnaudoti „Facebook Pixel“ skirtingoms auditorijoms?

 Facebook verslo paskyroje galite sukurti „Individualizuotas auditorijas“ (custom). Pateikiame pavyzdį: jūs savo elektroninėje parduotuvėje parduodate aksesuarus ir galanteriją moterims, įskaitant rankines. „Facebook Pixel“ žinos apie visus vartotojus, kurie naršė po “moteriškų rankinių” polapius ir kuriuo metu jie tai padarė. Taigi galite turėti pasirinktinę auditoriją žmonių, kurie, tarkime, per pastarąsias 30 dienų apsilankė jūsų svetainės „moteriškų rankinių“ polapiuose. Dažnu atveju mums to neužtenka, nes yra tikslinga išskirstyti šią auditoriją į dar bent tris atskiras grupes: 

– Peržiūrėjo rankinukus

– Įsidėjo rankinę(es) į krepšelį

– Įsigijo rankines

Atitinkamai galime planuoti savo komunikaciją skirtingoms vartotojų grupėms. Mūsų tikslas susigrąžinti vartotojus, kurie įsidėjo prekes į krepšelį, ir paskatinti juos įsigyti prekes.

Taip pat galime nukreipti Facebook skelbimus į žmones, kurie jau įvykdė konversiją (pvz. įsigijo prekes anksčiau). Galbūt norite pasiūlyti jiems nuolaidų kodą kitam pirkiniui? 

Vienas iš nuostabių dalykų, susijusių su Facebook reklama, yra „look-a-like“ auditorijos. Galite suprojektuoti „look-a-like“ auditorijas, kad atspindėtumėte geriausias klientų savybes, elgseną. „Facebook Pixel“ kodas žino, kokius veiksmus vartotojai atliko  jūsų svetainėje, o Facebook platforma gali naudoti tuos duomenis žmonėms, kuriems būdingi panašūs bruožai kaip jūsų lankytojams, identifikuoti. Tarkime, jūs turite individualizuotą  auditoriją (custom) – „moteriškų rankinių pirkėjos“, kurios yra 20–45 metų moterys, gyvenančios miesto vietose, įsigijo jūsų parduotuvėje rankines ir turi vienodų interesų. Facebook gali sukurti panašią, vadinamąją “look-a-like” auditoriją, remiantis šia jūsų svetainės konvertuojančia auditorija. 

Facebook skelbimų optimizavimas pagal vertę

Facebook renka duomenis apie tai, kas perka iš jūsų svetainės ir kiek išleidžia, todėl gali padėti optimizuoti jūsų skelbimų auditoriją atsižvelgiant į vertę. Tai reiškia, kad Facebook automatiškai parodo skelbimus žmonėms, kurie greičiausiai pirks didelės vertės pirkinius.

Išvados

Facebook platforma yra puikus reklamos kanalas pasiekti vartotojus. Vienas svarbiausių aspektų, kad Facebook galima naudoti įvairius reklamos formatus kaip paveikslėlis, karuselė, video ar video slideshow. Reklama yra ne tik tekstinė, bet ir vizualinė, tad ji puikiai tarnauja tiek pardavimų skatinimui, tiek prekės ženklo žinomumo didinimui ar įvaizdžio formavimui.

 „Facebook Pixel“ suteikia galimybę maksimaliai optimizuoti reklamą skirtingoms vartotojų grupėms bei didinti jos našumą. Tad jei dar neturite įsidiegę „Facebook Pixel“ kodo būtinai tą padarykite.

Jeigu „Facebook Pixel“ jums atrodo „neįkandamas“ dalykas, galime šį darbą atlikti už jus.

Pasidalinkite įrašu

One Comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *