Kodėl svarbi tvarkinga svetainės analitika ?
Duomenų fiksavimas ir analizė padeda suprasti vartotojus ir šiuos duomenis nukreipti pardavimams didinti. Naudodamiesi „Google Tag Manager“ į kliento svetainę įdiegiame įrankius, kurie padeda stebėti vartotojų elgseną ir užfiksuoti jų atliekamus veiksmus – konversijas. Taip pat įdiegiame bei sutvarkome visus būtiniausius „Google Analytics“ nustatymus taip, kad galėtumėte patogiai matyti visus reikalingiausius duomenis ir reklamos rezultatus.
Patyrusi komanda
Mūsų komandoje dirba sertifikuoti „Google Tag Manager“ ir „Google Analytics“ specialistai, o vadovas Aurimas Paulius Girčys yra vienas iš kelių „Google“ sertifikuotų trenerių Baltijos šalyse.
Kiekvieną savo klientą laikome partneriu, todėl esame orientuoti į Jūsų augimą ir rezultatus. Padėsime Jums uždirbti daugiau naudojantis Jūsų turimais duomenimis. Remdamiesi daugybės industrijų ir Jūsų duomenų analize pateikiame nuolatines ataskaitas ir plėtros pasiūlymus.
Mūsų sėkmės istorija
Pusę metų nuosekliai bendradarbiavome su klientu, turinčiu gyvūnų maisto ir kitų prekių elektroninę parduotuvę: atlikome konkurentų analizę, identifikavome tikslinę auditoriją ir jos poreikius. Įdiegę sekimo įrankius suteikėme galimybę klientui patogiai stebėti rezultatus ir gaunamus duomenis panaudoti reklamai optimizuoti bei pardavimams didinti. Po 3 mėnesių bendradarbiavimo patarėme klientui pasitelkti dar vieną reklamos kanalą, dėl kurio ne tik ženkliai išaugo tiesioginiai pardavimai iš reklamos, tačiau taip pat stebėjome ir organinio bei tiesioginio srauto padidėjimą tinklalapyje. Bendrai per šį laikotarpį padėjome pardavimus padidinti daugiau negu dvigubai, o, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimai padidėjo 139 %.