A. Dovydaitis – Shopify programėlės: geriausi įrankiai parduotuvės kūrimui, vystymui ir plėtrai

2021 m. konferencijoje E-komercija 2021 dalyvavo Artūras Dovydaitis – BBOLD.online bendraįkūrėjas ir Shopify ekspertas, turintis 10-ies metų patirtį e-komercijoje. Savo pranešime jis pasidalino efektyviais įrankiais, kurie padeda plėsti verslą bei patarimais plečiantis į Shopify platformą. Po pranešimo kelis papildomus klausimus uždavė „APG Media“ darbuotoja Karolina Slovcovaitė.

1. Kokios yra dažniausiai pasitaikančios verslų klaidos, pradėjus galvoti apie Shopify parduotuvės kūrimą?

Aš ir pats dažnai darau vieną klaidą, kurią pastebiu daro ir kiti verslai. Tai yra “pasidarysiu pats” mentalitetas. Tenka bendrauti su daug kūrybingų žmonių, kurie vysto idėją, turi prekę ir pradeda kurti parduotuvę patys. Jie kuria aprašymus, delioja prekes, keičia dizainą – daro daug darbų ir tai tikrai yra įspūdingas vieno asmens šou. Tačiau, jie tą laiką galėtų skirti verslo plėtrai –  naujų ryšių kūrimui, produkto vystymui, o ne techniniams darbams. Paskui, jie dažnai sako, jog “ kažkas nesigauna”. Tada tenka viską perkurti ir tik tuomet jie pamato, kiek valandų sugaišo ir kad profesionalai visa tai padaro greitai ir efektyviai.

2. Kokia svetainės priežiūra yra reikalinga jau po parduotuvės sukūrimo?

Kadangi mes dirbam su Shopify platforma, priežiūra yra minimali. Pradinėje stadijoje viską teisingai atlikus, procesas sklandžiai vyksta ir administravimo prasme priežiūros daug nereikia. Lieka tik kasdieninis darbas su parduotuve, klientų aptarnavimas, užsakymų išsiuntimas. Sukurti parduoutvę yra tik pirmas žingsnis, bet prisitraukti srauto jau visai kas kita. Priežiūros iš techninės pusės yra, jei norime kažką atnaujinti ir pakeisti, bet Shopify viską galime pasidaryti lengvai ir be techninių žinių. Jeigu reikia kažkokių speicfinių darbų ar konsultacijos, visada galima kreiptis į mus.

3. Kodėl žmonės, turintys veikiančias savo parduotuves, pasirenka Shopify? Kodėl vyksta ši migracija?

Turbūt dėl ramybės. Tenka dažnai migruoti klientus iš kitų platformų ir dažniausiai tenka girdėti tai, kad jiems atsibosta nuolatiniai lūžimai, neveikimai, klientų skundai, nuolatinė programuotojų paieška. Su Shopify dažniausiai nebūna didžiosios dalies šių problemų, nes tai tiesiog veikia paprastai ir aiškiai.

4. Gal esate girdėję mitų apie Shopify?

Vienas iš pagrindinių mitų yra tai, kad Shopify skirtas “dropshippinimui” ir kad visa “dropshipping” bendruomonė orentuojasi į Shopify. Bet platforma tikrai nėra skirta tik tam. Visi didžiausi ir sėkmingiausi verslai pasaulyje irgi renkasi Shopify. “Dropshippingas” yra tik viena to dalis.

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *