⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Kas yra SEO: viskas ką reikia žinoti

Kas yra SEO?

Kas yra SEO (angl. Search Engine Optimization)?

SEO reiškia „optimizavimas paieškų sistemoms“. Paprastais žodžiais tariant, tai reiškia svetainės tobulinimo procesą, kad būtų padidintas jos matomumas, kai žmonės ieško su jūsų verslu susijusių produktų ar paslaugų „Google“, „Bing“ ir kitose paieškos sistemose.

Kuo geresnis jūsų puslapių matomumas paieškos rezultatuose, tuo didesnė tikimybė, kad sulauksite dėmesio ir į savo verslą pritrauksite potencialių naujų klientų.

Kadangi organininė paieška yra paprasčiausias būdas žmonėms rasti ieškomos informacijos ar turinio, gera SEO strategija yra būtina norint pagerinti srauto į jūsų svetainę kokybę ir kiekį.

Kodėl SEO yra svarbu?

apple kompiuterių SERP

Kad geriau suprastumėte SEO vertę, suskirstėme apibrėžimą į tris dalis:

  1. Organiniai paieškos rezultatai: nemokamos pozicijos paieškos variklio rezultatų puslapyje (angl. search engine results page, SERP), kuriuos paieškos sistema nustatė pagal labiausiai atitinkančius vartotojo užklausą. „Google“ reklama (šiuo atveju PPC arba pay-per-click reklama) sudaro didelę daugelio SERP dalį. Organinės paieškos rezultatai skiriasi nuo reklamos tuo, kad jie yra išdėstyti pagal paieškos variklio natūralų reitingavimo algoritmą, o ne reklamuotojo kainos pasiūlymus. Priešingai nei naudojant reklamą, negalite mokėti už tai, kad jūsų puslapis būtų aukščiau organinės paieškos rezultatuose.
  2. Organinio srauto kiekis: naudotojų skaičius, kurie pasiekia jūsų svetainę per organiškus paieškos rezultatus. Vartotojai daug labiau linkę spustelėti paieškos rezultatus, rodomus netoli SERP viršaus, todėl svarbu naudoti SEO strategiją, kad atitinkami puslapiai būtų reitinguojami kuo aukščiau su tam tikrais raktiniais žodžiais. Kuo daugiau aukštos kokybės lankytojų pritrauksite į savo svetainę, tuo didesnė tikimybė, kad sulauksite vertingų konversijų. Užtat pritraukti daugiau lankytojų nieko nereiškia, jei tie vartotojai “ne ten papuolė”. Kad SEO veiktų tikrai gerai, turite nukreipti tinkamus ieškotojus į savo svetainę ir įsitikinti, kad siūlote atsakymą, kurio jie ieškojo. Būtent todėl sekantis punktas yra…
  3. Organinio srauto kokybė: kiek vartotojo paieškos užklausa yra susijusi su jūsų svetainėje esančiu turiniu. Galite pritraukti visokių lankytojų aplink pasaulį, bet jei jie ateina į jūsų svetainę, nes „Google“ nurodo, kad esate „Apple“ kompiuterių parduotuvė, nors iš tikrųjų esate ūkininkas, parduodantis obuolius, tikėtina, kad tie lankytojai paliks jūsų svetainę nesikonvertavę į pirkėją. Aukštos kokybės organinis srautas apima lankytojus, kurie tikrai domisi jūsų siūlomais produktais, informacija ar kitais svetainės ištekliais. Aukštos kokybės SEO išnaudoja paieškos variklio pastangas suderinti vartotojo paieškos tikslus su SERP.

Kaip veikia SEO?

Kaip veikia SEO

Paieškos sistemos, pvz., „Google“ ir „Bing“, naudoja “crawlers”, kartais dar vadinamais robotais arba vorais, kad surinktų informaciją apie visą turinį, kurį gali rasti internete. Jūsų svetainė tikrai neišimtis. Tai reiškia, kad „Google crawlers” peržiūri jūsų puslapius, kad išsiaiškintų, apie ką jie yra. Tuose puslapiuose esantis turinys ir vidinių bei išorinių nuorodų kontekstas padeda “crawler’iui” suprasti, apie ką yra kiekvienas puslapis ir kaip jis semantiškai susietas su visais kitais puslapiais didžiulėje paieškos variklio duomenų bazėje, vadinamoje indeksu.

Kai vartotojas įveda (arba pasako) užklausą paieškos laukelyje, paieškos variklis naudoja sudėtingus algoritmus, kad ištrauktų, jo nuomone, tiksliausią ir naudingiausią tos užklausos rezultatų sąrašą. Šie organiniai rezultatai gali apimti tinklalapius, kuriuose yra daug teksto, naujienų straipsnius, nuotraukas, vaizdo įrašus, vietinių įmonių sąrašus ir kitus nišinio turinio tipus.

Paieškos variklių algoritmuose yra virš 200 veiksnių, į kuriuos atsižvelgiama prieš pateikiant paieškų rezultatus, ir šie veiksniai nuolat kinta, kad neatsiliktų nuo besikeičiančios vartotojų elgsenos ir “machine learning” pažangos. Kadangi keičiasi ir algoritmai, SEO pokyčiai yra neišvengiama norint užtikrinti pranašumą ateityje.

SEO yra unikali rinkodaros forma

SEO unikalus tuo, kad kviečia lankytojus į jūsų pasaulį. Optimizuodami savo svetainę, kad ji būtų atsakymas, kuris rodomas „Google“, kai jie ieško informacijos, fokusuojatės į rinkodaros formą, kuri kreipiasi į labai kokybišką auditoriją – potencialius klientus, kurie į jūsų prekės ženklą žiūri su tikslu, o ne nuoboduliu ar susierzinimu.

Dabar, kai sužinojote, kas yra SEO ir kaip jis gali padėti jūsų verslui, turėtumėte priimti sprendimą. Ar tai kažkas, ką galite susitvarkyti patys? Kalbant apie SEO, nėra jokio trumpo kelio į sėkmę, todėl įsitikinkite, ar galite skirti išteklių ir laiko, kad tai padarytumėte teisingai ir kryptingai.

Verslo valdymas yra “full-time” darbas ir galite neturėti pakankamai laiko užtikrinti SEO įgyvendinimą. Jei taip yra, verta apsvarstyti galimybę samdyti SEO agentūrą, kuri sukurtų ir prižiūrėtų jūsų svetainės paieškos strategiją. Šiuo atveju APG Media komanda gali jums padėti! Susisiekite, pasikalbėkime ir sudarysime jums SEO strategiją, kuri atitinka jūsų verslo tikslus.

Pasidalinkite įrašu

2 Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *