Reklama internete šventiniu laikotarpiu

Reklama internete šventiniu laikotarpiu
video turinys, Reklama internete šventiniu laikotarpiu

Karolina Slovcovaitė

Paslapčia krizenate ar gal net piktinatės Ikėjoje jau išdėliotomis Kalėdinėmis eglutėmis ir kitais papuošimais? Jūs nesate vienas, tačiau pamėginsiu atspėti: nedirbate su reklama arba neplanuojate pasipelnyti iš šventinio laikotarpio. Ir štai keletas faktų kodėl manęs ankstyvos Kalėdos Ikėjoje nestebina: maži ir vidutiniai verslai 20-40% savo metinių pajamų uždirba šventiniu laikotarpiu, 50% verslų savo šventinę strategiją pradeda kurti ir įgyvendinti dar prieš spalį, 50% amerikiečių dovanas pirks internete. Tad jei dar neįšokote į šventinės reklamos internete traukinį ir dar neturite veiksmų plano jūs smarkiai atsiliekate nuo konkurentų. Dar yra keletas galimybių juos pasivyti, tad aptarkime, kokią strategiją geriausia pasirinkti šiame maratone.

„Maži ir vidutiniai verslai 20-40% savo metinių pajamų uždirba šventiniu laikotarpiu, 50% verslų savo šventinę strategiją pradeda kurti ir įgyvendinti dar prieš spalį, 50% amerikiečių dovanas pirks internete.

Švenčių kalendorius

Taip, kalendoriuose dideliu raudonu brūkšniu reiktų apsibraukti Kalėdas, tačiau nepamirškime apie didžiausias metuose vartotojų šventes: Black Friday (lapkričio 23d.) ir Cyber Monday (lapkričio 26d.). Nors jos populiariausios už Atlanto, bet vis didėjantis skaičius pirkėjų, paruošę savo pinigines, tikisi milžiniškų nuolaidų. Jie nori pirkti. Pasaulyje nebeliko sienų ir žmonės mato, kaip mėgstamiausi jų youtuberiai šturmuoja parduotuves, apsipirkinėja internete ir gauna geriausius metuose pasiūlymus.

Veiksmų planas

Visa reklamos komunikacija yra cikliška, o šventinis laikotarpis yra tik vienas mažytis ratukas didelėje mašinoje. Tiek visus metu, tiek dabar galvoje reikėtų turėti tris etapus: auditorijos supažindinimas su jūsų prekės ženklu, produkto pristatymas, geriausio pasiūlymo pardavimas.

Auditorijos supažindindinimas

Jei internete reklamuojatės jau  kurį laiką, dabar pats metas pasidairyti po skaičių mišką ir nustatyti, kurios platformos, prietaisai ir reklamos formos veikė geriausiai. Būtent šiuo laikotarpiu visi, kas snaudė ar abejojo, pradės reklamuotis ir stipriai padidins konkurenciją, todėl geriausia- neeksperimentuoti, bet rinktis gerai pramintus kelius. Jei jau turite atradę savo auditoriją, galite keliauti prie antro žingsnio, o jei ne, metas su ja susipažinti. Tam gerai tinka banerinės reklamos formos arba video turinys.

Produkto pristatymas

Išsirinkite pačius geriausius savo produktus ir pristatykite juos jau atrinktai auditorijai. Šie žmonės jau bus matę jūsų prekės ženklą, gal net apsilankę jūsų parduotuvėje. Paruoškite akcijas ir nuolaidas, kurioms atsispirti bus tikrai sunku ir žygiuokite į Black Friday ir Cyber Monday karą su savo konkurentais. Geriausias jūsų ginklas- dinaminės reklamos. Jos puikiai tiks pritraukti tuos vartotojus, kurie jau lankėsi jūsų svetainėje ir išreiškė susidomėjimą tam tikrais produktais. Dinaminės reklamos šiems žmonėms rodys skelbimus susijusius būtent su tais produktais ir smarkiai padidins pardavimo galimybę.

Facebook dinaminė reklama
Šaltinis: Reshift media

Geriausio pasiūlymo pardavimas

Tai bus laikotarpis prieš Kalėdas, kai visi nenuilstamai ieškos dovanų artimiesiems, geriausių pasiūlymų ir prekių komplektų. Nors įvairūs dovanų krepšeliai ir komplektai yra senas triukas, nauji tyrimai rodo, kad jam įgyvendinti reikia patyrusio burtininko. Harward Business Review teigia, kad brangių prekių poravimas su itin pigiomis gali turėti atvirkščią efektą ir sumenkinti brangesnę prekę. Puiki praktika – atskleisti kiekvienos prekės kainą atskirai, kad pirkėjai žinotų jų tikrąją vertę. Taip pat į rinkinius reikėtų pasirinkti prekes, kurių turite daug, kad dėl vieno pasibaigusio produkto nereikėtų sustabdyti viso rinkinio pardavimų. Jei galite pasiūlyti nemokamą pristatymą (jis turi būti atliktas laiku), tai dar viena priežastis kodėl klientas rinksis jus.

Štai ir planas kaip laimėti švenčių maratone jūsų rankose. Deja, bet šiose varžybose dalyvauja ir bėgikai, kurie jau pirmame etape pasimetė, nes nežinojo kaip nustatyti, kurios reklamos formos veikė geriausia, kas yra jų auditorija ir kur jos ieškoti. Šių bėgikų viltis – patyręs treneris, kuris pamokys kaip skaityti žemėlapį ir padės laimėti kitas rungtynes. O visiem kitiems sėkmės ir gražių švenčių!

 

ŠALTINIAI:

  1. https://blog.getresponse.com/holiday-marketing-campaigns-guide.html
  2. https://marketingland.com/exclusive-survey-shows-social-media-poised-to-capture-holiday-ad-spend-248071
  3. https://blog.getresponse.com/holiday-marketing-campaigns-guide.html
  4. https://hbr.org/2012/06/customers-will-pay-more-for-less#.T8eAMeaGGwI.twitter

Padovanokite 300 EUR Kalėdų nuolaidą media kampanijų ir svetainės analitikos auditui!

Skambinkite dabar ir susitarkime dėl  laiko, kada mes Jums viską pristatysime asmeniškai.

RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter
LinkedIn

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

error

Ar Jus sudomino šis įrašas? Pasidalinkite