⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Facebook svetainės srauto analizė

FB
Karolina

Karolina Slovcovaitė

Madas internetinės reklamos pasaulyje diktuoja du milžinai Facebook ir Google. Tad kas vaikščios 2019 metų podiumais ir varys mus iš proto? Facebook smarkiai įkvėptas Google analitikos monopolijos pristatė savo dar ne daug kam žinomą analitikos platformą ir Attribution tool. Tad karščiausia kitų metų tendencija skaitmeninėje rinkodaroje bus analitika. Iš tiesų skaičiai ir jų analizė tam tikruose sluoksniuose buvo madingi jau ilgai ir tai tik įrodo, kad mados tikrai sukasi ratu.

Facebook smarkiai įkvėptas Google analitikos monopolijos pristatė savo dar ne daug kam žinomą analitikos platformą ir Attribution tool. Tad karščiausia kitų metų tendencija skaitmeninėje rinkodaroje bus analitika.”

Facebook Analytics

Facebook Analytics panašiai kaip ir Google Analytics suteikia galimybę įvertinti pirkimo kelio efektyvumą, skirtingų reklamos kanalų įtaką ir daugybę kitų parametrų. Tačiau šios platformos skiriasi savo duomenų  skaičiavimo būdais todėl, jei norėsite patikrinti konkretaus kanalo rezultatus, vienareikšmiško atsakymo negausite, nes Facebook’as skaičiuoja paspaudimus, o Google’as sesijas. 

Įsivaizduokite, kad žmogus Facebook’e netyčia paspaudė jūsų reklamą ir dar nespėjus puslapiui užsikrauti jį išjungė. Kadangi puslapis neužsikrovė, neužsikrovė ir Google sekimo žymė, todėl sesija nebus užskaityta, tačiau Facebook’as paspaudimą jau bus užregistravęs. Taip pat skiriasi ir tai, kaip šios platformos skaičiuoja konversijas, nes Google seka slapukus, o Facebookas vartotojus.

Facebook Attribution tool

Dėl skirtingų vartotojų sekimo būdų būtent Facebook Attribution tool gali suteikti daugiau informacijos nei Google Analytics apie tai, kokie kanalai ir kokie prietaisai prisidėjo prie galutinės konverijos. Attribution tool siūlo daugybę opcijų kaip norite, kad konversijos kelyje dalyvavusios priemonės būtų įvertintos ir kokia vertė joms priskirta. Nors didelis pasirinkimų skaičius iš pradžių gali išgąsdinti ir atrodyti sudėtingai, tai iš tiesų suteikia daugybę naujų būdų kaip galime interpretuoti skaičius.

Attribution models

Turbūt smagiausias Facebook Attribution bruožas, kad pagaliau galėsime įvertinti ir skirtingų prietaisų įtaką visam keliui iki konversijos. Tiesa, kol kas šios informacijos negalima niekaip segmentuoti ar manipuliuoti, bet tai jau žingsnis į naujus dar neišmatuotus vandenis.

Cross device attribution

Facebook svetainės srautas – ką rinktis?

Kitais metais mūsų laukia milžinų lenktynės skaičių ir jų analizės pasaulyje. Facebook’as jau skelbia apie Instagramo analitikos platformą ir analitikos app’są, kad skaičiais galėtume žongliruoti, kad ir kur bebūtume. Ir jau dabar aišku, kad nors platformų paskirtis ir skaičiuojami dalykai turėtų sutapti, gaunami rezultatai skirsis. 

Manipuliavimas duomenimis yra pavojingas žaidimas, kuriame Facebook jau yra nudegęs. Gal būt šios varžybos ir metodikų skirtumai turėtų paskatinti vartotojus būti labiau kritiškais ir ieškoti išorinių analizės priemonių, kurių gaunamas pelnas tiesiogiai nepriklausytų nuo suskaičiuojamų duomenų.

Pirkėjai kaip niekada daug laiko praleidžia internete ir jų santykiai su prekiniais ženklais yra visa labiau daugialypiai ir kompleksiniai. Tad šių varžybų nugalėtojais tikrai taps verslų, kurie reklamuojasi internete savininkai, nes jie gaus dar daugiau duomenų ir dar labiau priartės prie savo auditorijų.

ŠALTINIAI:

  1. https://www.mgrblog.com/comparing-google-analytics-and-facebook-analytics/
  2. https://www.jonloomer.com/2018/10/30/facebook-attribution-tool/
  3. https://analytics.facebook.com/blog/facebook-analytics-at-f8-2018
  4. https://www.facebook.com/business/measurement/attribution
Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *