Dinaminiai paieškos skelbimai (DSA) – ar verta juos naudoti?

Dinaminiai paieškos skelbimai (DSA) – ar verta juos naudoti?

Agnė Ginaitė

Kuo skiriasi paprastas paieškos skelbimas nuo dinaminio? Kai kas nors „Google“ ieško terminų, glaudžiai susijusių su pavadinimais ir dažnai naudojamomis frazėmis jūsų svetainėje, „Google Ads“ naudos šiuos pavadinimus ir frazes norint parinkti nukreipimo puslapį iš jūsų svetainės ir automatiškai sukurs tinkamą jūsų skelbimo antraštę. O tuo tarpu paprastame skelbime jūs patys kuriate antraštę ir nurodote nukreipimo puslapius.

Dinaminiuose skelbimuose Jūs esate atsakingi už galutinį tekstą, kuris rodomas jūsų skelbime, todėl atminkite tai renkantis, į kuriuos nukreipimo puslapius norite nukreipti. Svarbiausias signalas iš daugelio, naudojamų skelbimo antraštėms generuoti, yra jūsų puslapio HTML pavadinimas.

Dinaminiai paieškos skelbimai naudoja jūsų svetainės puslapių turinį. Norėdami pasirinkti, kuriuos nukreipimo puslapius turėtų naudoti dinaminiai paieškos skelbimai, galite pasirinkti iš daugybės taikymo parinkčių. Galite nukreipti URL grupes su taikymo tipais, tokiais kaip URL_Contains ar „Kategorijos“, arba taikyti pagal URL_Equals ar Page Feeds. 

Pagrindiniai pliusai

  • Laiko taupymas. Nebereikia kartoti raktinių žodžių, kainų pasiūlymų ir skelbimo teksto kiekvienam jūsų produktui. Tai ypač aktualu tokiems verslams, kaip pvz. Elektroninės parduotuvės su šimtais ar tūkstančiais prekių. Be to, dinaminiai paieškos skelbimai gali padėti jums reklamuotis naujose rinkose greičiau nei kitos alternatyvos.
  • Dinamiškai sugeneruotos antraštės su skelbimais. Kai kliento paieška yra susijusi su jūsų produktu ar paslauga, „Google Ads“ dinamiškai sugeneruos skelbimą su tinkamiausio jūsų puslapio antraštėmis.
  • Papildomas srautas. Dinaminiai paieškos skelbimai gali padėti gauti papildomo srauto ir pardavimų, identifikuodami naujas galimybes, kurių dar netaikėte su raktiniais žodžiais paprastuose paieškos skelbimuose.

Ar tikrai jie tokie patrauklūs? 

Pagrindiniai minusai:

  1. DSA daro blogas antraštes

Įspūdinga, kiek daug nuveikė „Google“ algoritmai, atsižvelgiant į tai, kad yra sukuriama didelė dalis tinkamų antraščių. Vis dėlto bet kurioje DSA kampanijoje visada bus klaidų.

Neretai kopija išimama iš konteksto, kuris turi prasmę interneto svetainėje esančiame tekste, tačiau praranda DSA skelbime. Kartais yra sujungiami atsitiktiniai žodžiai ar subdomenai kažkaip paverčiami antrašte. Netinkamos antraštės sulaukia mažiau paspaudimų, o mažesnis paspaudimų rodiklis  padidina išlaidas už paspaudimą. Taip pat reiktų atsižvelgti ir į  žalą, kurią tai gali padaryti prekės ženklo įvaizdžiui.

  1. DSA neranda geriausių raktinių žodžių

Be jokios abejonės, „Google“ dirbtinis intelektas (AI) yra kruopštus; dinaminių paieškos skelbimų kampanija patikimai apims beveik visus susijusius jūsų svetainės raktinius žodžius. Tačiau nebūtinai ras geriausius variantus. Nors dinaminiai paieškos skelbimai pasitarnauja rasdami naujus raktinius žodžius, tačiau ne geriausius ar pelningiausius.

Tipiškas pavyzdys yra mūsų kliento paskyra, kurioje jie leido tik dinaminę paieškos skelbimų kampaniją. Vienas pagrindinių jų paieškos terminų yra „knygos internetu pigiau“, kurio DSA nepasirinko.

  1. DSA riboja kontrolę

Tai yra svarbiausias punktas. Verslo įmonės turi mokėti lanksčiai naudoti mokamą paiešką. Jei esate mažmeninės prekybos sektoriuje, kartais yra neįvykdytų atsargų, kurias jums reikia pritraukti, ir tai turi atsispindėti jūsų paskyros struktūroje.

Daugelis bendrovių kas valandą atnaujina savo svetaines, o tai yra problematiška, nes dinaminiai paieškos skelbimai yra pagrįsti svetainių skenavimais, kurie vyksta maždaug kas dvi dienas.

Naudingi patarimai

  • Pridėkite plėtinius ir gerus aprašymus. Jie nėra dinamiškai sugeneruojami, tad mes išlaikome tam tikrą skelbimų kopijų kontrolę DSA kampanijoje. Taip užtikriname, kad konkretūs ir unikalūs pardavimo taškai, raginimai veikti ir prekės ženklo pranešimai būtų dinamiškai sugeneruoto skelbimo dalis.
  • Stebėkite paieškos užklausas savo DSA kampanijoje, galite išsiaiškinti našius raktinius žodžius ar skelbimų grupes, apie kuriuos anksčiau nepagalvojote ir nenaudojote. Galite išnagrinėti šiuos raktinius žodžius ir panaudoti juos atskirose neautomatinėse kampanijose, kad dar labiau optimizuotumėte pagrindinę kampaniją.
  • Sukūrę kampaniją galite nustatyti, ar norite vykdyti ir kaip norite vykdyti kampanijos pakartotinę rinkodarą. Iš esmės yra dvi pagrindinės galimybės: 
  1. Naudokite DSA kampaniją griežtai kaip paieškos pakartotinės rinkodaros kampaniją ir rodykite skelbimus tik tiems vartotojams, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje arba atliko tam tikrą veiksmą jūsų svetainėje. Nors tai apribos jūsų bendrą pasiekiamumą, tai leidžia „Google“ surasti vartotojus, kurie yra susipažinę su jūsų prekės ženklu ir aktyviai ieško panašių produktų.
  2. Naudokite DSA kampaniją kaip įprastą kampaniją bei kombinuokite su kampanijos pakartotinės rinkodaros auditorijomiss. Tai leidžia pritraukti naujų klientų, tačiau tuo pat metu leidžia padidinti kainos statymus tiems vartotojams, kurie jau lankėsi svetainėje.

Žmogaus įsikišimas yra būtinas

Našumas tikrai nukentės, jei DSA yra vienintelė jūsų paieškos kampanija. Tai lemia labai platus pasiekiamumas, o ne selektyvus, rankinis raktinių žodžių taikymas. DSA nukreipia raktinius žodžius pagal jūsų tikslinių nukreipimo puslapių turinį, kurie netgi gali būti nesusiję su jūsų konkrečia auditorija. Galite pridėti neigiamų raktinių žodžių ir tikslinių išimčių, tačiau našumas nebūtinai bus didelis. Ir jūsų dienos biudžetą gali išeikvoti paieškos ir automatiškai sugeneruojami jūsų DSA skelbimai, kurie net nėra jums aktualiausi.

Taip pat dinaminiai paieškos skelbimai labai priklausomi nuo to, ar jūsų svetainė yra optimizuota. Jei jūsų galutinio URL (arba URL) turinys ir “sveikata” yra stiprūs, „Google“ efektyviau taikys raktinius žodžius, kuriant stiprius dinaminius paieškos skelbimus.

Kol „Google“ algoritmų mokymasis dar nėra tobulas, rekomenduotina nustoti naudoti DSA arba leisti DSA kampaniją šalia paprastos, kuri tikslingai nukreipta į reikalingiausius raktažodžius ir turite daugiau kontrolės.

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *