⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Kovo naujienlaiškis: kaip nugalėti nuolaidų baubą ir kitos istorijos

nuolaidos

Akimirksniu prabėgo dar vienas metų mėnesis. Kovas tikrai buvo nenuobodus ir padovanojo pasauliui daugybę memų su JAV senatoriais kvočiančiais TikTok’o CEO apie tai, kaip veikia WiFi. Tikime, kad visgi mūsų skaitytojams tokių pamokų apie visų svetainėse po televizoriumi gyvenančią technologiją jau nebereikia. Tad nerkime į marketingo naujienų baseiną, kuriame po truputį šylant orams vis daugėja veiksmo.

Prekės ženklų sidabrinė kulka: premium produktai

Daugelis prekės ženklų pandemijos metu patyrė didžiulį augimą, tačiau mums iš virtualių biurų grįžus į realius ir verslams taip pat teko sugrįžti į realybę. Dalis vartotojų krepšelio vėl buvo atseikėta kelionėms, restoranams ir kitoms pramogoms, kurios karantino metu buvo neįmanomos. Pasukę galvas nemažai įmonių atrado vieną ir tą patį sprendimą – premium produktus skirtus premium auditorijoms, kurios net ir infliacijai siekiant dviženklius skaičius nemirkčiodamos mojuoja savo banko kortelėmis. Premium produktus įsivaizdavo ir realybe pavertė net tokie prekės ženklai kaip WD-40.

Krispy creme skelbia kara nuolaidoms

Premium produktai gali būti ir vaistu nuo įsisukusio nuolaidų tornado. Pernai Krispy Kreme klientus viliojo “Beat the Pump” nuolaidų pasiūlymais, kurių metu vartotojai galėjo įsigyti tuziną spurgų už vieno galono benzino kainą. Šiais metais spurginė jausdama besikeičiančią vėjo kryptį kelia bures ir taikosi į premium vandenis su specialiomis proginėmis spurgomis.

Per pastarąjį mėnesį apie premiumizacijos sąvoka buvo kalbama beveik 60-yje pelno ataskaitų ir investuotojų susitikimų. Taigi žodį “premium” pradėsime matyti daug dažniau.

Pasirodo, išnuomoti galima beveik viską

Produktų nuoma, tai dar viena tendencija atsiradusi kaip atsakas dviems pasaulio opoms: kylančioms kainoms ir tvarumo stokai. Jei jūsų produktas turi pakankamai didelę vertę dėl kurios pirkimo procesas užtrunka, suteikite progą vartotojams išsinuomoti jūsų produktą ir taip apsispręsti, pirkti ar ne. Taip vienas produktas gali savo vertę atidirbti net du ar daugiau kartų. Tai sparčiai plintantis prekybos modelis tarp modulinių namelių, pirčių gamintojų ir prabangos prekės ženklų produktų perpardavinėtojų.

Bėgimo batelių prekės ženklas On Running išsiveržė į priekį prieš savo konkurentus paskelbdami apie bėgimo batelių prenumeratą. Vieną tvarią savo batelių liniją padarė prieinamą tik prenumeratoriams, tai reiškia, kad gaunate vis naujus batelius arba apsisprendę pirkti visgi sumokate pilną kainą.

Taigi nesvarbu ar parduodate namus ar batus, nuomos galimybė gali padidinti vartotojų pasitikėjimą jūsų prekės ženklu, sugeneruoti daugiau pardavimų ir apskritai sukurti naują pajamų šaltinį jūsų verslui.

 

Levi’s pradės testuoti DI sugeneruotus modelius

Mėlynasis džinsų banginis Levi’s mados industrijoje sukėlė nemažą bangą paskelbęs, kad pradės testuoti dirbtinio intelekto sugeneruotus modelius norint įtraukti įvairesnių realius vartotojus atitinkančių vizualų. Problema-kodėl to negalėjo daryti iki šiol, o reklaminiai stendai buvo saugomi išskirtinai tam tikrą etaloną atitinkančiam kūno tipui. Kol ši mados ir dirbtinio intelekto pasaulių akistata nagrinėjama etikos ekspertų, daugelis mažų verslų jau testuoja dirbtinio intelekto siūlomus įrankius gebančius itin greitai transformuoti paprastas produktines nuotraukas į photoshop meno kūrinius. Vienas lengviausiai ir greičiausiai prieinamų įrankių Canva.

socialinis tinklas-canva

Naujas ne naujas socialinis tinklas

Jei dalyvavote mūsų kovo mėnesio webinare apie marketingo ir SEO triukus, galėjote išgirsti mūsų ekspertų komandos patarimą: nuolat naudotis naujomis platformų funkcijomis, nes algoritmas dažnai jas spaudžia į priekį. Šį patarimą galima išplėsti iki naudojimosi ir naujomis socialinių tinklų platformomis, ypač kai joms galite pernaudoti jau turimą tūrinį. TikTok tėvai Byte Dance nelaukia rankas sudėję, kol JAV kongresas priims kažkokį sprendimą dėl jų likimo, ir mojuoja kumščiais paleisdami į pasaulį naują socialinį tinklą Lemon8. Programėlė atrodo kaip Pinterest ir Instagram pusseserė, kurią kol kas galima atsiųsti JAV, JK, Japonijos ir kitose rinkose. Nepaisant to, kad daliai pasaulio jis dar neprieinamas, šis socialinis tinklas, kuris fokusuojasi į temas apie grožį, gyvenimo būdą ir keliones, jau šovė į topų viršūnes ir generuoja daug kalbų. Jei nekantraujate būti pirmieji, visada galite pasinaudoti VPN paslaugomis, o visiems kitiems tenka nekantriai ištempus kaklus dairytis už horizonto.

socialinis tinklas -lemon8

Ir štai taip baigiasi šio mėnesio skaitmeninės rinkodaros nuotykis. Bet pala, dar ne viskas! Ar jau turite paruoštą GA4 paskyrą? Liepos 1-osios terminas artėja, atėjo laikas įsitikinti, ar viskas tvarkoje. Jei jums reikia pagalbos, mes esame čia, vos už vieno pelės paspaudimo.

Iki kito naujienlaišio, ramių algoritmų ir gerų rezultatų!

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *