⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

L. Šiautkulis: „Verslams svarbiausia – prekės ženklo stiprinimas, lojalūs klientai ir tinkama komunikacijos strategija“

Šiautkulis

Konferencijoje E-komercija 2020 dalyvavo medijų agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, „LiMA“ valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. Jis konferencijoje skaitė pranešimą „Mažas vs. didelis – kaip išlikti efektyviu skaitmeninės rinkodaros kovoje?“. Po prezentacijos „APG Media“ darbuotojai pranešėjui pateikė papildomų klausimų apie komunikacijos strategijas, konkurenciją versle bei įspūdžius apie konferenciją.

  • Norėčiau paklausti: labai gerai paminėjote mažuosius e. verslus ir labai įdomu, kaip jiems reikėtų keisti komunikacijos strategiją 2021 m., kad sustiprintų prekės ženklą ir padidintų pirkėjų lojalumą?

  • Matyt, pradėčiau ne nuo komunikacijos, o nuo prekės ženklo ir lojalumo. Tai apskritai ir mažo verslo, ir, kaip matyti iš Baldai1.lt pranešimo, ir didelio verslo pergalės ašis, kuri kartu įrodo ir finansiškai pasiteisinantį modelį. Nukreipdamas visą savo smaigalį į klientų patirtį jis gali turėti lojalų sugrįžtantį klientą, kuris padaro verslą pelningą. Todėl mažo verslo išgyvenimas ypatingai priklauso nuo to, kaip gerai jis patenkina savo klientų poreikius. Antras dalykas – fokusavimasis į komunikacijos strategiją, ir netgi ne per produktus, bet per labai aiškų auditorijos segmentą, į kurį verslas taikosi, ir jam parduodamą viziją. Pirmiausia akcentuojamas auditorijos segmentas, atsižvelgiama į jo poreikius, pagal jį formuojamas prekės ženklo įvaizdis, ir galiausiai – asortimentas.
  • Paminėjote daug dalykų, bet, jūsų nuomone, kokie yra tie pagrindiniai „vaistai“ mažiems verslams prieš didžiųjų žaidėjų dominavimą?

  • Būdų mažiesiems užmegzti ryšį su vartotojų yra ir kitokių – ne tik reklaminiais kanalais. Socialinėje medijoje yra bendruomenės: jos yra mažo verslo pagrindinė varomoji jėga. Jeigu sugebi savo vizija, misija, atsidavimu tam, ką tu darai, ir noru patenkinti savo kliento lūkesčius, „uždegti“ aplink save esančius, kad klientai įgyja teigiamą patirtį ir po to grįžta bei papasakoja kitiems, tau nebereikia reklaminių kanalų. Bendruomenė už tave kovoja ir ji yra tie „klijai“, kurie skatina pirkėją grįžti.
  • Kokie šios dienos įspūdžiai, kaip jautėtės ir ką naujo sužinojote?

  • Įspūdžiai – puikūs. Konferencijos hibridinis modelis visuomet įdomus tuo, kad matai tiktai fiziškai sėdinčius žmones, bet nematai tos didelės daugumos, kuri konferenciją stebi nuotoliniu būdu. Girdi klausytojų klausimus, ir patirtis – tikrai smagi.
  • Koks pranešimas šiandien jums labiausiai patiko?

  • Man labiausiai patiko visi pranešimai, kuriuose pranešėjai daugiau kalbėjo apie e. komercijos klasikinį verslo modelį, kuriame turi būti viskas – ir tavo misija, vizija, vertybės, išskirtinumas per tai, kokią vietą tu nori užimti vartotojo galvoje, ir tik po to ėjimas prie prekių, produktų ir visokiausių funkcinių dalykų. Man patiko visa „Lono“ verslo strategija: kaip jie labai aiškiai iškėlė savo viziją ir vertybes į pirmą vietą. Ir po to atsiveria labai daug erdvės, kaip, užėmus šitą miego teritoriją rinkoje ir vartotojo mintyse, atsiranda galimybių kurti turinį ir turėti tą dviejų žingsnių rinkodarą.

Dėkojame jums!

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *