⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Reklama automobilių industrijoje

cars
Karolina

Karolina Slovcovaitė

Ar kasmet 2.8% paauganti automobilių industrija spėja vytis nuolat besikeičiantį pasaulį, ar visgi užstrigo savo aukso amžiumi vadinamoje antroje dvidešimto amžiaus pusėje? Įvairių tyrimų duomenimis vartotojai mano, kad automobilių pardavėjai yra vieni labiausiai atitrūkusių nuo potencialių savo klientų ir jų poreikių. Metas atskleisti porą paslapčių, kurias vartotojai slepia nuo automobilių pardavėjų ir išsiaiškinkime, kokias reklamas rinktis, kad juos pasiektumėte.

Automobilių pirkimo procesas

Vis didėjantis skaičius moterų sėda už vairo, tačiau jų naujo automobilio paieškos kelias gana skiriasi nuo vyrų. Ruošdamiesi pirkti naują automobilį vyrai informacijos ieško pardavėjų ar specializuotų svetainių puslapiuose, o moterys labiau pasikliauja socialiniais tinklais ir šeimos bei draugų rekomendacijomis. Dėl šių priežasčių vis didėjantis skaičius žmonių naujus automobilių pardavėjus ar prekės ženklus atranda per mobiliuosius telefonus. 

Taigi nuo šiol gerai veikianti mobilioji svetainės versija gali net tik nulemti jūsų poziciją Google paieškoje, bet ir daryti tiesioginę įtaką ar žmogus susidomės jūsų paslaugomis ir atliks pirkimą.

reklama

Atlikti tyrimai rodo, kad Europoje mašinos pirkimo procesas trunka vidutiniškai 24 savaites, o jį galima suskirstyti į penkis skirtingus etapus, kurie vyksta tiek internete, tiek realiame gyvenime, tiek naudojant mobiliuosius ar kompiuterius. 

Šie etapai pateikia galimybes pasiekti pirkėjus tinkamu metu su tinkamiausia žinute, tačiau apleidus bent vieną etapą kyla ir rizika klientą prarasti. 

Svarbu suprasti klientų poreikius kiekviename etape ir rasti būdus kaip juos pasiekti kiekvienu svarbiu momentu.

Apsipirkimo etapai automobilių industrijoje

Vartotojų apklausos taip pat atskleidžia, kad galutinį sprendimą, kurią mašiną pirkti nulemia jos prekės ženklas ir savybės, o ne kaina, specialūs pasiūlymai ar platintojas. Tad savo komunikacijoje dažniau naudokite ir pasakokite, kokiomis funkcijomis ir savybėmis konkretus automobilio modelis išsiskiria iš kitų, o ne apie mažos vertės akcijas ir priedus.

reklama

Automobilių reklamos priemonės

Vartotojai atskleidžia, kad daug didesnę įtaką ar jie įsigis automobilį turi šeimos ir draugų nuomonė, o ne pardavėjų. Dėl to svarbu pasiekti juos ten kur jie bendrauja su artimaisiais ir gali lengvai dalintis įvairia informacija. Tokią galimybę siūlo Facebook. 

Apsilankiusiems jūsų puslapyje ir jau susidomėjusiems vartotojams būtinai pritaikykite pakartotinę dinaminę reklamą, kuri kalba apie konkretaus modelio geriausias savybes. O norėdami pritraukti daugiau naujų klientų naudokite panašias auditorijas ir daug informacijos talpinančius reklamos formatus kaip karuseles, kolekcijas ar video turinį, kurį nesunkiai galite per porą minučių pasigaminti pačioje Facebook platformoje. 

Viena svarbiausių konversijų automobilių pardavimo versle yra formos užpildymas, privalote išmėginti Facebook kontaktų generavimo kampanijas. Nepertraukdami savo veiklos ir net neišeidami iš Facebook vartotojai galės užsiregistruoti apžiūrėti jūsų produktus, o reklama bus rodoma žmonėms, kurie bus labiausiai linkę įsitraukti ir palikti savo duomenis.

reklama

Taip pat apsisprendimo etapuose, kai atliekamas naujų prekės ženklų atradimas vartotojus galite pasiekti ir su Google banerinėmis reklamomis naudodamiesi potencialių klientų (in-market) ir tinkintomis tikslinėmis (custom intent) auditorijomis. Google parinks žmones, kurie ieško ir yra pasirengę pirkti panašius produktus į jūsų. 

Etape, kai vartotojai ieško konkrečios informacijos apie modelius, prieš važiuodami į platintojų salonus ir po kelių mašinų išbandymo, privalote juos pasiekti Google paieškos tinkle. Tinkamai parinkti raktažodžiai ir polapiai gali užbaigti pardavimą arba perleisti “karštą” klientą į konkurentų rankas.

Tik vienos kažkurios priemonės įgyvendinimas ar etapo supratimas nepadarys pastebimos įtakos jūsų pardavimams. Tik sekdami ir pažindami savo klientus Google ir Facebook analytics sukursite pilną savo kliento kelionės istoriją ir išmoksite išnaudoti esminius momentus, o tai padės jums augti tuo pačiu tempu kaip visa automobilių industrija.

Norite daugiau sužinoti apie Facebook reklamos galimybes? O gal Jūsų įmonei yra aktuali reklama LinkedIn? Susisiekite su APG MEDIA specialistais ir mes mielai Jums patarsime, kuri reklamos forma padės pasiekti Jūsų užsibrėžtus tikslus.

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *