⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Reklamos Formatų Galimybės – Aktualumas

2021
APG media projektų vadovė Agnė Ginaitė

Šiandien, esant tokiai stipriai konkurencijai, yra labai svarbu kurti unikalius ir kokybiškus produktus/paslaugas bei išliekamąją vertę. Tačiau, ar užtenka turėti gerą produktą? Žinoma reikia geros reklamos. Dažnai už to slepiasi media specialistai, išmanantys kaip veikia Facebook, Google ar kitų platformų algoritmai, žino kaip optimizuoti kampanijas, pasiekti reikiamas auditorijas. Tačiau, ką mato vartotojas? Iš esmės jis mato jūsų reklamos turinį. Tai reiškia – vizualus ir tekstus. Tik šie elementai yra bene patys svarbiausi reklamoje, ypatingai socialinės medijos. Tad kaip pamaitinti savo vartotojus social media reklama ir uždirbti daugiau?

Jeigu jūs galvojate apie savo produktą ar paslaugą labiau nei apie žmones, kurie jį perka, svarbu suprasti, kad tada jūsų komunikacija bus tik funkciniame lygmenyje, o mūsų tikslas – pasiekti vartotojus emociniame lygmenyje. Tai padaryti galima paverčiant vartotoją herojumi. 

Dažnai nepavyksta konvertuoti vartotojo iš pirmo karto. Tačiau kokybiška, įsimintina reklama jam paliks įspūdį ir jis galimai įsigis produktą ar paslaugą vėliau. Darykite didesnį ir išliekamąją vertę turintį poveikį nei kiti prekių ženklai.

Sunkus reklamos kelias Vs. lengvas

Sunkus reklamos kelias yra tada, kai gaminame reklamas nenutuokdami, ką darome, švaistome pinigus vizualams, kurie niekada neveiks, nekuriame full-funnel komunikacijos (nesegmentuojame žinučių ir reklamų skirtingoms vartotojų auditorijoms pagal tai, kiek jie pažįsta prekes ženklą).

Lengvas reklamos kelias kai gaminame patikrintas, veikiančias reklamas, išleidžiame reikšmingą dalį lėšų reklamai kurdami full-funnel komunikacijas, matuojame rezultatus, kuriame papildomas reklamas ir augame.

Kokios reklamos yra efektyviausios?

Reklamų formatai, kuriuos naudoja daugiausiai parduodančios parduotuvės Shopify (didėjimo tvarka):

Case studies. Tikslinės auditorijos sprendžiamos problemos. Užfiksuojamas vartotojo pokytis dėka produkto.

Unboxing video. Rodome vartotojui, ką jaučia kitas vartotojas gavęs prekę. Kaip kitas vartotojas išpakuoja, kokie privalumai, kokie jausmai, įspūdžiai.

Spokesperson anchor. Kai vienas kalbantysis pristato produktą, įmonę iš savo perspektyvos. Emocionalios, entuziastiškos reklamos. Kalbantysis gali būti produkto kūrėjas, įmonės darbuotojas, kartais samdomas aktorius.

Lifestyle reklamos. Gyvenimiški video, foto. Vartotojas yra herojus. Produktas tik padeda vartotojui tapti gyvenimo kelionės herojumi. 

Dinaminė reklama. Svarbus formatas prekių ženklams, turintiems platų asortimentą. Produktai dinamiškai atvaizduojami reklamoje iš jūsų elektroninės parduotuvės katalogo. Vartotojas jau pačioje reklamoje gali matyti platų prekių asortimentą, o  paspaudęs ant skelbimo vartotojas nukeliamas būtent į šios prekės puslapį.

Social proof. Itin svarbus formatas. Tokiose reklamos naudojami klientų atsiliepimai, nuomonės formuotojų atsiliepimai, vertinimas ir t.t. Reklamos pabaigoje – call to action.

Product demos. Produkto demonstracija. Vartotojas jau reklamoje nori susipažinti ir pamatyti, kaip produktas yra vartojamas realiame gyvenime. 

Kylantis formatas –  „triple social ad“. Viename vizuale matomos kelios nuotraukos, video, ar abu. Įterpiama žinutė, „call to action“, antraštė. 

Vartotojui paspaudus ant reklamos iškyla pagrindinis klausimas – pirkti ar nepirkti? Sprendimas priimamas interneto svetainėje, tad svarbu optimizuoti svetainę, jos dizainą, atrinkti patrauklias nuotraukas, pateikti naudingą informaciją.

Patarimai reklamos efektyvumui didinti:

  • Sujaudinkite, atkreipkite vartotojo dėmesį. naudokit nuostabą, humorą, kurkite geras emocijas;
  • Parodykite vartotojui, kaip jo gyvenimas pasikeis įsigijus paslaugą;
  • Rodykite klientų atsiliepimus;
  • Naudokite drąsius pareiškimus (bold statements);
  • Užduokite įtraukiančius klausimus;
  • Kreipkitės į vartotoją tiesiogiai, paprastais žodžiais.

Kaip padaryti produkto/paslaugos puslapį patrauklesnį?

  • Naudokite lifestyle tipo nuotraukas;
  • Esant galimybei, įsidėkite video įrašų;
  • Šalia nuotraukų pateikite bullet points, svarbiausius faktus;
  • Padarykit call to action mygtuką gerai matomą;
  • Padarykite tvarkingą aprašymą;
  • Pateikite vartotojų atsiliepimus.

Galvokite apie savo vartotojus labiau nei apie produktus. Darykite juos herojais. Kurkite efektyviausias reklamas bei optimizuokite produktų polapius, kad jie taptų labiau patrauklesni.

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *