⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Erki Heinsaar – Skaitmeninės rinkodaros automatizavimo įrankiai

Erki Heinsaar

2021 m. konferencijoje E-komercija 2021 dalyvavo Erki Heinsaar – „Mediabrands Digital“ CEO turintis ilgametę patirtį elektroninės komercijos ir skaitmeninės rinkodaros srityse. Savo pranešime jis supažindino mus su automatizacijos įrankiais, kurie gali padidinti efektyvumą. Po pranešimo kelis papildomus klausimus uždavė „APG Media“ darbuotoja Karolina Slovcovaitė.

1. Kurie skaitmeniniai procesai turėtų būti automatizuoti, o kurie – atliekami rankiniu būdu?

Manau, kad viskas nuolat keičiasi. Turėtume automatizuoti procesus, kuriuose žmonės nekuria jokios papildomos vertės. Tai būtų kartojami, panašūs procesai, atliekami nuolatos. Pavyzdžiui, reklaminių skydelių kūrimas (jas galime automatiškai sukurti įrankių pagalba), tyrimai ir duomenų kaupimas.

2. Jei galėtumėte pasirinkti tik vieną, kokį automatizavimo įrankį pasirinktumėte? Kuris yra geriausias ar universaliausias?

Mes neturime tik vieno puikaus sprendimo, kuris išspręstų visas mūsų problemas, nes mūsų atveju skirtingiems procesams naudojame skirtingas priemones. Jei galėtume, sukurtume tą vieną įrankį viskam, bet atsakymas yra toks, kad kiekvienai veiklai turėtume turėti kažką, kas ją šiek tiek padidintų. Nemanau, kad bus viena ar dvi priemonės, kurios išspręstų visas problemas.

3. Bet kuris, jūsų nuomone, sukuria didžiausią vertę?

Priklauso nuo tikslų. Pavyzdžiui, turime keletą įrankių, susijusių su SEO, ir jei SEO yra didelė verslo plano dalis, turime įrankį, kuris sukuria didžiausią vertę ir atneša daugiau pajamų. Kitu atveju, kai SEO nėra toks svarbus, bet, tarkime, „Facebook ads” yra, tada „Facebook“ dinaminės reklamos įrankis padės kelis kartus padidinti pajamas. Viskas priklauso nuo verslo plano.

4. Nepaisant sutaupyto laiko, kaip kitaip automatizacijos įrankiai didina efektyvumą?

Yra daug būdų, kaip galime juos panaudoti. Pirma, mes galime viską pagreitinti. Antra, galime pasiekti geresnius rezultatus ir padidinti pelną. Trečia, galime palengvinti procesus sau patiems. Tiesiog yra keletas dalykų, kurių mes neturime daryti patys ir galime leisti mašinoms tai padaryti. Vėlgi, tas pats pavyzdys, jei yra procesų, kuriuose turime atlikti veiksmus pakartotinai, visa tai įmanoma automatizuoti.

5. Kokią kasdienę užduotį automatizuotumėte, kuri dar nėra automatizuota?

Manau, neturėtume visko automatizuoti, nes tada ateitis būtų šiek tiek baisi. Manau, kad žmogaus protas turi daugiau potencialo nei mašinos, kalbant apie strategijas ir situacijas, kurių paprastai negalime numatyti.

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *