⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

V. Ceizarienė – Nauja banga marketplace – kas keičiasi ir kaip veikti?

Ceizarienė

2021 m. konferencijoje E-komercija 2021 dalyvavo Viktorija Ceizarienė – RRR/Ovoko e-komercijos vadovė. V. Ceizarienė vadovauja sparčiai augančiam marketplace bei turi apie 5-erių metų patirtį IT srityje. Savo pranešime ji pasidalino apie marketplace kultūros perversmą bei pristatė, kodėl vertikalūs marketplace yra tokie sėkmingi. Po pranešimo kelis papildomus klausimus uždavė „APG Media“ darbuotoja Karolina Slovcovaitė.

1. Gal galite apibendrinti, kas padaro marketplace sėkmingą?

Iš esmės, svarbiausia yra atrasti savo nišą. Atradus tą nišą, kuri patinka jums patiems, kuri auga, į kurią nereikia įdėti per daug sudėtingų loginių operacijų, galite pradėti kreipti dėmesį į pasiūlą. Visi marketplaces dirba su pasiūla, nes jei klientas visada ras norimą produktą, jis visada sugrįš.

2. Kokie pagrindiniai veiksniai padarė įtaką marketplace perversmui?

Manau, tai tikrai nebuvo susiję vien su pandemija. Iš esmės yra įdomi dalis, kurią dažnai pamirštame – “longtail’as”. Pavyzdžiui, tos detalės, kurių negali nusipirkti įprastoje e-parduotuvėje ar kitame marketplace. Žmonės ieško nišos, jiems patinka suvokti, kad bet kokį jų sumąstytą produktą galima rasti. Jie yra pasiryžę nusipirkti tai, ko tikrai nori.

3. Ar verta rinktis horizontalią marketplace sistemą? Kokiems verslams tai rekomenduojama?

Sakau, kad verta. Visada verta rinktis tai, kas jums patiems įdomu. Kur jaučiate, kad galite pasiekti sėkmę. Vertikalių marketplace rinka labai auga. Lietuvoje turime keletą tokių, kurios turi didžiules investicijas. Rinka kaip ir parodo kur eiti, bet, žinoma, galima rinktis ir horizontalų. Priklauso nuo jūsų pačių norų ir idėjų.

4. Kokiems verslams marketplace tiktų labiausiai? 

Reikia mažiau galvoti ir bandyti eiti ten, kur norite. Galima daryti naudotų dviračių detalių marketplace. Tai stiprus hobis, žmonės ieško tų detalių, jiems to reikia. Marketplace foto prekėms – didžiulė rinka. Svarbiausia pajusti, ar rinka turi poreikį ir ar yra poreikis naujoms ir naudotoms detalėms. Jei taip – pabandykite ir viską pastebėsite.

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *