Agnė Ginaitė
Kuo skiriasi paprastas paieškos skelbimas nuo dinaminio? Kai vartotojas „Google“ ieško terminų, glaudžiai susijusių su pavadinimais ir dažnai naudojamomis frazėmis, kurios atsispindi jūsų svetainėje, „Google Ads“ naudoja šiuos pavadinimus ir frazes norint parinkti nukreipimo puslapį iš jūsų internetinio puslapio ir automatiškai sukuria tinkamą jūsų skelbimo antraštę. O tuo tarpu paprastame skelbime jūs patys kuriate antraštę ir nurodote nukreipimo puslapius.
Dinaminiuose paieškos skelbimuose turinio kūrėjas yra atsakingas už galutinį tekstą, kuris rodomas skelbime, todėl atkreipkite į tai dėmesį, į kuriuos puslapius norite nukreipti vartotojus. Svarbiausias signalas iš daugelio, naudojamų skelbimo antraštėms generuoti, yra jūsų puslapio HTML pavadinimas.
Dinaminiai paieškos skelbimai naudoja jūsų svetainės puslapių turinį. Norėdami pasirinkti, kuriuos nukreipimo puslapius turėtų naudoti dinaminiai paieškos skelbimai, galite pasirinkti iš daugybės taikymo parinkčių. Galite nukreipti URL grupes su taikymo tipais, tokiais kaip URL_Contains ar „Kategorijos“, arba taikyti pagal URL_Equals ar Page Feeds.
Pagrindiniai dinaminių paieškos skelbimų pliusai:
- laiko taupymas. Nebereikia kartoti raktinių žodžių, kainų pasiūlymų ir skelbimo teksto kiekvienam jūsų produktui. Tai ypač aktualu tokiems verslams, kaip pvz. Elektroninės parduotuvės su šimtais ar tūkstančiais prekių. Be to, dinaminiai paieškos skelbimai gali padėti jums reklamuotis naujose rinkose greičiau nei kitos alternatyvos.
- dinamiškai sugeneruotos antraštės su skelbimais. Kai kliento paieška yra susijusi su jūsų produktu ar paslauga, „Google Ads“ dinamiškai sugeneruoja skelbimą su tinkamiausio jūsų puslapio antraštėmis.
- papildomas srautas. Dinaminiai paieškos skelbimai gali padėti gauti papildomo srauto ir pardavimų, identifikuodami naujas galimybes, kurių dar netaikėte su raktiniais žodžiais paprastuose paieškos skelbimuose.
Ar tikrai jie tokie patrauklūs?
Pagrindiniai dinaminių paieškos skelbimų minusai:
- DSA daro netinkamas antraštes
Įspūdinga, kiek daug nuveikė „Google“ algoritmai, atsižvelgiant į tai, kokia didelė dalis antraščių yra sukuriama tinkama ir įtraukianti. Vis dėlto bet kurioje DSA kampanijoje visada pasitaiko klaidų.
Neretai kopija išimama iš konteksto, kuri turi prasmę interneto svetainėje esančiame tekste, tačiau praranda DSA skelbime. Kartais atsitiktiniai žodžiai yra sujungiami, o subdomenai paverčiami antrašte. Netinkamos antraštės sulaukia mažiau paspaudimų, o mažesnis paspaudimų rodiklis padidina išlaidas už kiekvieną paspaudimą. Reikėtų atsižvelgti ir į tai, jog tai gali padaryti žalą prekės įvaizdžiui.
- DSA neidentifikuoja tinkamiausių raktinių žodžių
Be jokios abejonės, „Google“ dirbtinis intelektas (AI) yra kruopštus; dinaminių paieškos skelbimų kampanija patikimai apima beveik visus susijusius su jūsų internetinės svetainės raktinius žodžius. Tačiau nedažnai ras geriausius variantus. Nors dinaminiai paieškos skelbimai pasitarnauja rasdami naujus raktinius žodžius, tačiau ne geriausius ar pelningiausius.
Galima pateikti tipišką pavyzdį iš mūsų kliento paskyros, kurioje jie leido tik dinaminę paieškos skelbimų kampaniją. Vienas pagrindinių jų paieškos terminų yra „knygos internetu pigiau“, kurio DSA nepasirinko.
- DSA riboja kontrolę
Tai yra svarbiausias punktas. Verslo įmonės turi mokėti lanksčiai naudotis mokama paieška.
Daugelis bendrovių maždaug kas valandą atnaujina savo svetainės turinį, o tai yra problematiška, nes dinaminiai paieškos skelbimai yra pagrįsti svetainių skenavimais, kurie vyksta maždaug kas dvi dienas.
Naudingi ir išbandyti patarimai kaip prižiūrėti internetinę svetainę:
- Pridėkite plėtinius ir įtraukiančius aprašymus. Jie nėra dinamiškai sugeneruojami, todėl reikėtų išlaikyti tam tikrą skelbimų kopijų kontrolę DSA kampanijoje. Taip užtikrinant, kad konkretūs bei unikalūs pardavimo taškai ir prekės ženklo pranešimai būtų dinamiškai sugeneruoto skelbimo dalis.
- Stebėkite paieškos užklausas savo DSA kampanijoje, galite išsiaiškinti našius raktinius žodžius ar skelbimų grupes, apie kuriuos anksčiau nepagalvojote ir nenaudojote. Galite išnagrinėti šiuos raktinius žodžius ir panaudoti juos atskirose neautomatinėse kampanijose, kad dar labiau optimizuotumėte pagrindinę kampaniją.
- Sukūrę kampaniją galite nustatyti, ar norite vykdyti ir kaip norite vykdyti kampanijos pakartotinę rinkodarą. Iš esmės yra dvi pagrindinės galimybės:
- Naudokite DSA kampaniją griežtai kaip paieškos pakartotinės rinkodaros kampaniją ir rodykite skelbimus tik tiems vartotojams, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje arba atliko tam tikrą veiksmą jūsų naudojamoje paskyroje. Nors tai apribos jūsų bendrą pasiekiamumą, tačiau tai leidžia „Google“ surasti vartotojus, kurie yra susipažinę su jūsų prekės ženklu ir aktyviai ieško panašių produktų.
- Naudokite DSA kampaniją kaip įprastą kampaniją bei kombinuokite su kampanijos pakartotinės rinkodaros auditorijomiss. Tai leidžia pritraukti naujų klientų, tačiau tuo pat metu leidžia padidinti kainos statymus tiems vartotojams, kurie jau lankėsi svetainėje.
DSA ar Google – ką pasirinkti?
Paskyros našumas tikrai nukentės, jei DSA naudosite kaip pagrindinę paieškos kampaniją. Tai lemia labai platus pasiekiamumas, o ne selektyvus, rankinis raktinių žodžių taikymas. DSA nukreipia raktinius žodžius pagal jūsų tikslinių nukreipimo puslapių turinį, kurie netgi gali būti nesusiję su jūsų konkrečia auditorija. Galite pridėti neigiamų raktinių žodžių, tačiau našumas nebūtinai bus didelis. Jūsų dienos biudžetą gali išeikvoti paieškos ir automatiškai sugeneruojami DSA skelbimai, kurie nebus jums aktualiausi.
Taip pat dinaminiai paieškos skelbimai labai priklausomi nuo to, ar jūsų svetainė yra optimizuota. Jei jūsų galutinio URL (arba URL) turinys ir “sveikata” yra stiprūs, „Google“ efektyviau taikys raktinius žodžius, kuriant stiprius dinaminius paieškos skelbimus.
Kol „Google“ algoritmų mokymasis dar nėra tobulas, rekomenduotina nustoti naudoti DSA arba leisti DSA kampaniją šalia paprastos, kuri tikslingai nukreipta į reikalingiausius raktažodžius ir taip galite išlaikyti daugiau kontrolės.